وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

تلویزیون 4k سری 9 سونی 55X90j


این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار دارد و میتوانید با خرید پایه دیواری آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه، روی دیوار هم نصب کنید. طراحی مینیمالیستی تلویزیون سونی 55X90J به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ میشود و جلوه زیبایی به خانه میبخشد. این تلویزیون از 30% مواد پایدار ساخته شده و سونی تلاش کرده تا استفاده از پلاستیک را در این تلویزیون به حداقل برساند.

بلندگوهای این تلویزیون در پشت صفحه نمایش تعبیه شده اند و با لرزش صفحه نمایش صداها را تولید می کنند. این سیستم صوتی صداها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتند، پخش می کند. به این ترتیب شما صدای کاملا فراگیری را تجربه خواهید کرد و در صحنه ها غوطه ور خواهید شد. بنابراین شما حتی به بلندگوهای اضافه و یا ساندبار نیز برای تجربه صدای فراگیر و سه بعدی احتیاج نخواهید داشت.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: 55x90j قیمت , تلویزیون سونی x95j , تلویزیون سونی 55 اندروید , تلویزیون سونی سری j , خرید تلویزیون 55x9000j , تلویزیون سونی x9500j , تلویزیون سونی 65x90j , تلویزیون سونی x80j , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ , لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سونی ,
[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] [ 21:57 ] [ Matthew ]

[ ]

نمونه رپرتاژ آگهی از سایت رکس سو


در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.



موضوعات: اخبار فناوری,
[ بازدید : 433 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 20 شهريور 1399 ] [ 20:26 ] [ Matthew ]

[ ]

اپل اکنون شرایط انتشار iOS 13.1 و iPadOS را مهیا کرده است


پس از عرضه پرمشکل iOS ۱۳ در هفته گذشته، اپل اکنون iOS 13.1 را برای آیفون‌های واجد شرایط خود عرضه نموده است. این شرکت همچنین در حال انتشار iPadOS بر پایه iOS 13.1، جهت استفاده در تبلت‌های خود است.

دلیل این فاصله کوتاه، باگ‌های زیاد این سیستم‌عامل در هنگام عرضه اولیه است که می‌تواند به هر دلیلی باشد. از کرش برنامه‌ها و فریزشدن آن‌ها گرفته تا راه‌اندازی‌های تصادفی، در واقع iOS 13.0 بهترین خروجی اپل نبود. این شرکت همچنین چند ویژگی جدید مانند تراشه U۱ را به‌عنوان بخشی از iOS ۱۳ اعلام کرده بود، اما انتشار اولیه iOS ۱۳، این مورد را پشتیبانی نمی‌کرد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: iPadOS , iOS 13.1 ,
[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ سه شنبه 6 خرداد 1399 ] [ 12:01 ] [ Matthew ]

[ ]

تشابه زیاد تبلت آتی هوآوی به آیپد پرو


مدت زیادی از معرفی پیشرفته‌ترین تبلت سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) نمی‌گذرد. ضمن اینکه اپل هم در حال گسترش تبلت‌های سری آیپد پرو خودش است. در این بین، هوآوی برای اینکه از قافله عقب نماند، می‌خواهد یک تبلت پیشرفته بسازد که احتمالاً اوایل سال آتی میلادی معرفی خواهد شد.

این دستگاه که شاید مدیاپد ام ۷ (MediaPad M7) نامیده شود، دارای نمایشگری بلند خواهد بود که گوشه‌های آن گرد هستند و در اطراف آن نیز حاشیه‌های مشکی رنگ باریکی به چشم می‌خورد تا از این نظر شبیه آیپد پرو اپل باشد. البته نوارهای سیاه اطراف صفحه نمایش آن‌قدری بزرگ هستند تا بتوان در آنها دوربین سلفی و سایر سنسورهای لازم را قرار داد. لازم به ذکر است که هوآوی تصمیم گرفته از شیوه طراحی دارای نقطه سیاه رنگ در این محصولش استفاده کند.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: آیپد پرو , اپل تبلت , تبلت هوآوی , هوآوی ,
[ بازدید : 391 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 13:25 ] [ Matthew ]

[ ]

مایکروسافت سرفیس 2019 ؛ از سرفیس پرو 7 تا گوشی تاشو Duo


رویداد مایکروسافت سرفیس 2019 روز گذشته برگزار و در جریان آن این شرکت از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود از جمله دستگاه‌های سرفیس و یک گوشی تاشو رونمایی کرد.

مایکروسافت دوباره در حال ساختن یک گوشی است. این غول دنیای فناوری که چندین سال پیش خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کرد اکنون امیدوار است بتواند با گوشی سرفیس دوو (Surface Duo) سهم خود از بازار گوشی‌های هوشمند را پس بگیرد. همانطور که از اسم دستگاه پیداست این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که با استفاده از یک لولا به هم متصل شده‌اند و از همین رو می‌توان آن را گوشی سرفیس تاشو نیز لقب داد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: مایکروسافت سرفیس 2019 , سرفیس پرو 7 , گوشی تاشو Duo ,
[ بازدید : 378 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 13:23 ] [ Matthew ]

[ ]

سیستم عامل آیپدهای اپل رونمایی شد


شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC از سیستم عامل آیپد نسخه جدید که مخصوص تبلت های آیپد طراحی شده است؛ رونمایی کرد. از این پس سیستم‌عامل آیپد با نام جدید iPad OS، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و ظاهری متفاوت در اختیار کاربران خواهد بود. به نوعی این کمپانی با معرفی iPad OS، سیستم عامل تبلت های خود را مستقل از تلفن های هوشمند آیفون کرده است.

برخلاف iOs 13 که همچون سال های گذشته در سپتامبر منتشر می شود، iPad OS قرار است پاییز امسال منتشر شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، از ویژگی‌های جدید سیستم عامل آیپد می‌توان به اپلیکیشن Files بهبود یافته، قابلیت استفاده از صفحه‌کلید کوچک و شناور، امکان به‌ اشراک ‌گذاری پوشه‌ها در iCould Drive، صفحه‌ هوم مجهز به ویجت و استفاده بهینه از قلم اپل اشاره کرد. البته اپل پیش از این اعلام‌کرده ‌بود که تأخیر Apple Pencil را از ۲۰ میلی‌ثانیه به ۹ میلی‌ثانیه کاهش خواهد داد




موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: سیستم عامل آیپد , ipad iosاپل , iPadOS ,
[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:32 ] [ Matthew ]

[ ]

بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3 ؛ مدل بزرگ‌تر برای گیمرها مناسب است


به بهانه‌ی رونمایی از سومین نسل سرفیس لپ تاپ٬ در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت (Microsoft Surface Laptop 3) همراه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن بپردازیم.

هرچند ما به سرفیس لپ تاپ اصلی علاقه‌مند بودیم٬ اما نسخه‌ی سال گذشته از نظر طراحی بهبود خاصی نسبت به نسل گذشته‌ی خود نداشت. شب گذشته شاهد معرفی سومین نسل این لپ تاپ از سوی مایکروسافت بودیم. نسخه‌ی 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 با یک تراشه‌ی سفارشی AMD و کارت گرافیک Radeon Vega همراه خواهد بود. هرچند این دیوایس دارای توانایی‌های سرفیس پرو و سرفیس بوک نیست٬ اما همچنان محصولی منحصر به فرد بوده و می‌تواند با بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در بازار رقابت کند.




موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Microsoft Surface Laptop 3 , سرفیس لپ تاپ ۳ ,
[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:13 ] [ Matthew ]

[ ]

دلایل افت اپل در سال‌های اخیر (بخش دوم)


شکست تیم کوک


دقیقاً مانند استیو بالمر که پس از بیل گیتس مایکروسافت را اداره کرد تیم کوک از مجموعه مهارتهایی که جابز داشت بی‌بهره بود. وی به طور خاص توسط جابز انتخاب شده بود تا مطمئن شود که قدرت بنیانگذار اپل را دست کم نمی‌گیرد و او را کنار نمی‌گذارد. او همانند بالمر،عملا سزاوار چنین جایگاهی بود اما نه کاریزمای جابز را داشت و نه مدیری بود که بتواند همانند او روی محصول تمرکز کند.

همچنین، آنچه که کوک در ابتدا در کامپاک آموخته بود – گرچه حتی در آنجا نیز شخصیت بزرگی نبود – او را وادار کرد تا فکر کند که جابز علی رغم موفقیت، پول و تلاش‌ها را هدر می‌دهد. این درحالی بود که کامپک شکست خورد و هیچ یک از شرکت‌های دیگر که از مدل‌های مشابه استفاده می‌کردند از نظر سود یا ارزش در حد اپل نبودند. مدل استاندارد صنعتی بسیار متفاوت از مدل اپل بود. استراتژی صنعت هدف قرار دادن محصولات بود. اپل خطوط تولید را ساده نگه داشت. هم هزینه‌های تولید و هم موجودی را به میزان زیادی کاهش داد و در عوض هزینه‌های زیادی را صرف تلاش برای افزایش تقاضا کرد. رویکرد صنعت به تنوع زیاد محصول منجر شد اما فرصتی برای فعالیت‌های مهم افزایش تقاضا فراهم نکرد.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: استیو جابز , افت اپل , تیم کوک , دلایل افت اپل , رون ,
[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:09 ] [ Matthew ]

[ ]

دلایل افت اپل در سال‌های اخیر (بخش اول)


همین دو هفته پیش بود که شرکت اپل رویداد بزرگ معرفی محصولات خود را برگزار کرد و اگرچه زمانی افراد از برگزاری اینگونه رویدادهای اپل هیجان زده می‌شدند اما این روزها، این رویداد به یک برنامه تقریبا تکراری با معرفی محصولاتی با ویژگی‌های کپی شده و انتظارات برآورده نشده مخاطب و طرفداران اپل تبدیل شده است. این اتفاق برای شرکتی همچون اپل دقیقاً مثل زمانی که اپل استیو جابز را اخراج کرد خجالت آور بود. به نظر می‌رسد که این شرکت کارهایی که استیو جابز برای تبدیل کردن اپل به یک شرکت منحصر به فرد انجام داد را فراموش کرده است. به گونه‌ای که کم کم اپل به یک شرکت فناوری معمولی بدل شده که دیگر چندان تفاوت بارزی با بقیه ندارد. در ادامه به بررسی مختصر فراز و فرودهای این کمپانی مطرح می‌پردازیم. با ما همراه باشید




موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: استیو جابز , افت اپل , تیم کوک , دلایل افت اپل , رون ,
[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:04 ] [ Matthew ]

[ ]

انتشار حالت تاریک جیمیل


کمپانی گوگل امروز حالت تاریک را برای نسخه‌ی iOS و اندروید اپلیکیشن خود به طور رسمی منتشر کرد. در صورتی که هم‌اکنون از سیستم‌عامل‌های iOS 13 و اندروید ۱۰ در گوشی خود استفاده می‌کنید و همچنین حالت تاریک آن‌ها را فعال کرده‌اید، گوگل اعلام کرده‌ است که حالت تاریک در اپلیکیشن جیمیل به صورت اتوماتیک بر اساس زمان گوشی‌ شما فعال خواهد شد و نیازی نیست که به صورت دستی آن ‌را فعال کنید. همچنین در گوشی‌های سری پیکسل کمپانی گوگل زمانی که دستگاه خود را در حالت battery saver قرار می‌دهید، حالت تاریک جیمیل به صورت خودکار فعال می‌شود. در صورتی که از کاربران نسخه‌های قبلی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS هستید، لازم است تا تنظیماتی را در دستگاه خود تغییر دهید.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: حالت تاریک جیمیل ,
[ بازدید : 289 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:01 ] [ Matthew ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]