وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

بررسی مانیتور سامسونگ مدل C27F591FDM / (بخش 2)


کیفیت عکس

مانیتور C27F591 از پنل VA که سامسونگ طراحی و تولید کرده است بهره می‌برد. عملکرد این دستگاه در زمینه تصویر قابل تقدیر است. رنگ‌ها به شدت زنده هستند و کیفیتی که از آن‌ها می‌بیند چشم شما را نوازش می‌کند. دقت رنگ‌ها نیز بسیار بالا است. به این معنا که با این دقت و با چشم انسان، قابل تشخیص نیست که رنگی که در حال نمایش است چه تفاوتی با رنگ «واقعی» و بی‌نقص دارد.

یکسان بودن نور پشت تصویر یکی از مشکلاتی است که همیشه در مانیتورها وجود دارد. خوشبختانه در این مانیتور این موضوع زیاد به چشم نمی‌آید. حتی در گوشه‌های تصویر نیز نور فقط ۹% کاهش پیدا می‌کند و این موضوع حتی باعث شده است که دید کاربر بهتر باشد و میزان تمرکز چشم و ذهن نیز بالاتر برود.

تنها نگرانی که درباره کیفیت تصویر این مانیتور وجود دارد، زاویه دید آن است. در استفاده تک کاربره و در زمانی که شخص روبروی مانیتور نشسته است، هیچ مشکلی وجود ندارد. ولی در زمانی که چند کاربر در اطراف مانیتور حضور داشته باشند و بخواهند تصویری را مشاهده کنند، شفافیت تصویر از زوایای مختلف دچار اشکال می‌شود و این موضوع کمی آزاردهنده است و ممکن است در زمان ارائه و یا نشان دادن یک طرح به کارفرما اشکال‌های زیادی ایجاد کند.


بلندگوها


در وهله اول بلندگوهای این مانیتور افتضاح هستند. در زمان عرضه این دستگاه انتظارها از بلندگوها بیشتر بود ولی بعد از عرضه و با شروع استفاده از محصول، نقدهای منفی زیادی نسبت به بلندگوها منتشر شد. بعد از تغییر حالت دادن از پیش‌فرض به حالت موسیقی، صدا تغییر چشمگیری می‌کند و کمی بهتر می‌شود و می‌توان گفت تحمل کردن آن ساده‌تر می‌شود. البته این بلندگوها برای فیلم دیدن مناسب هستند ولی اگر قصد گوش دادن به موسیقی را دارید، بهتر است به فکر هدفون و یا بلندگوهای رومیزی باشید تا بتوانید تجربه شنیداری بهتری داشته باشید.


آیا باید این دستگاه را خرید؟


مانیتور Samsung C27F591 دستگاهی عالی است. در بین مانیتورهایی که در بازار موجود هستند، مانیتور BenQ GW2870H ممکن است نزدیک‌ترین رقیب به مانیتور سامسونگ باشد. در زمینه رنگ دستگاه شرکت BenQ کمی ضعیف‌تر است و ممکن است در زمینه انحنا و کیفیت تصویر نتواند با سامسونگ رقابت کند. اما اندازه آن بزرگ‌تر است. قیمت آن ۸۰ دلار ارزان‌تر است.

اگر محدودیتی در زمینه هزینه ندارید و انحنا برای شما اهمیت زیادی دارد، مانیتور Samsung C27F591 بهترین گزینه برای شما است. این مانیتور شیک‌ترین و بهترین مانیتوری است که می‌توانید با قیمتی کم‌تر از ۳۰۰ دلار بخرید.

نکات مثبت: از نکات مثبت این مانیتور می‌توان به طراحی شیک و فوق‌العاده آن اشاره کرد. شکل منحنی استفاده شد در این طراحی بسیار چشم‌نواز است و کاربر با دیدن آن حس خوبی به دست می‌آورد. در زمان استفاده نیز کیفیت تصویر بسیار خوب است و رنگ‌ها واضح و زنده هستند.

نکات منفی: قیمت بالای این مانیتور جزو نکات منفی اصلی آن محسوب می‌شود و ممکن است کاربر را از خرید منصرف کند. عدم وجود قابلیتی برای تنظیم ارتفاع مانیتور نیز یکی دیگر از نکات منفی است. این قابلیت در بسیاری مانیتورها وجود دارد و کمی عجیب است که سامسونگ در این مدل به این موضوع توجهی نکرده است. کیفیت صدای این دستگاه نیز متوسط است و نمی‌توان روی آن برای شنیدن صدای باکیفیت حساب کرد.



موضوعات: مانیتور,
برچسب ها: گیمینگ , مانتیور منحنی , مانیتور , نمایشگر , نمایشگر خمیده , نمایشگر سامسونگ ,
[ بازدید : 387 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 13:29 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]