وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

10 نویسنده برتر جهان


.1استفان ادوین کینگ

استفان ادوین کینگ (زاده 21 سپتامبر 1947) نویسنده آمریکایی از ترسناک، داستان های فوق طبیعی، تعلیق، داستان علمی و تخیلی معاصر است. کتابهای او بیش از 350 میلیون نسخه فروخته اند که بسیاری از آنها در فیلم های سینمایی، مینی بارها، نمایش های تلویزیونی و کتاب های طنز اقتباسی شده است. کینگ تاکنون 54 رمان منتشر کرده است که از این میان هفت عنوان با نام قلم ریچارد باخمن و شش کتاب غیر داستانی منتشر شده است. وی نزدیک به 200 داستان کوتاه نوشت که بیشتر آنها در مجموعه های کتاب جمع آوری شده است. بسیاری از داستانهای او در ایالت ماین واقع شده اند.

رمان هایش ریتا هیوورث و شاوشنك Redemption مبنایی برای فیلم The Shawshank Redemption بود كه به طور گسترده به عنوان یكی از بزرگترین فیلمهای تمام دوران شناخته می شود.


به جهت دانلود کتاب اینجا کلیک کنید


2. JRR تولکین

جان رونالد رئوئل تولکین (3 ژانویه 1892 - 2 سپتامبر 1973) که با نام قلم خود JRR Tolkien شناخته می شود ، نویسنده ، شاعر ، فیلسوف و استاد دانشگاه انگلیسی بود که به عنوان بهترین نویسنده آثار کلاسیک بالا و خیالی هابیت شناخته می شود. ، ارباب حلقه ها ، و سیلارمیلیون.

J.R.R. تالکین

Wikipedia.org / دامنه عمومی | جی آر آر تالکین

3. چارلز دیکنز

چارلز جان هافام دیکنز (7 فوریه 1812 - 9 ژوئن 1870) نویسنده و منتقد انگلیسی انگلیسی بود. او برخی از شخصیت های داستانی معروف دنیا را خلق کرد و به عنوان بزرگترین رمان نویس دوران ویکتوریا شناخته می شود. آثار وی در طول زندگی از محبوبیت بی سابقه ای برخوردار بودند و تا قرن بیستم منتقدین و دانشمندان وی را به عنوان یک نبوغ ادبی شناخته بودند. رمان ها و داستان های کوتاه او از محبوبیت ماندگار برخوردار است.

چارلز دیکنز

جرمیا گرنی / دامنه عمومی | چارلز دیکنز

4. JK Rowling

جوآن "جو" رولینگ ، OBE ، FRSL (متولد 31 ژوئیه 1965) ، نام های قلم JK رولینگ و رابرت گالبرایت ، رمان نویس ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده فیلم بریتانیایی است که به عنوان نویسنده سریال های خیالی هری پاتر شناخته شده است. این کتابها توجه جهانی را به خود جلب کرده ، جوایز متعددی کسب کرده اند و بیش از 400 میلیون نسخه به فروش رساندند. آنها به پرفروش ترین سریال های کتاب در تاریخ تبدیل شده اند و پایه و اساس یک سری فیلم هایی بوده اند که روولینگ دارای تأیید کلی بر روی فیلمنامه ها بوده و با خدمت به عنوان تهیه کننده در اقساط نهایی ، کنترل خلاق را حفظ کرده است.

جی کی رولینگ

دانیل اوگرن / CC BY-2.0 | جی کی رولینگ

5- فئودور داستایوسکی

فئودور میخائیلوویچ داستایفسکی (11 نوامبر 1821 - 9 فوریه 1881) ، که گاه او را ترجمه می کرد داستایوفسکی ، رمان نویس روسی ، داستان نویس کوتاه ، مقاله نویس ، روزنامه نگار و فیلسوف بود. آثار ادبی داستایوفسکی روانشناسی انسان را در فضای آشفته سیاسی ، اجتماعی و معنوی روسیه قرن نوزدهم جستجو می کند و با انواع مضامین فلسفی و مذهبی درگیر می شود.

فئودور داستایوفسکی

واسیلی پرووف / دامنه عمومی | فئودور داستایوفسکی

6. ادگار آلن پو

ادگار آلن پو (19 ژانویه 1809 - 7 اکتبر 1849) نویسنده ، سردبیر و منتقد ادبیات آمریکایی بود. پو بیشتر به خاطر شعرها و داستان های کوتاه ، به ویژه داستان های رمز و راز و کلمات شناخته شده است. او به طور کلی به عنوان یک شخصیت اصلی رومانتیسم در ایالات متحده و ادبیات آمریکایی به طور کلی در نظر گرفته می شود ، و او یکی از نخستین تمرین کنندگان داستان کوتاه این کشور بود. پو به طور کلی مخترع ژانر داستانهای کارآگاهی محسوب می شود و بیشتر با کمک به ژانرهای در حال ظهور داستانهای علمی شناخته می شود. او نخستین نویسنده مشهور آمریکایی بود که سعی کرد از طریق نوشتن تنها درآمد زندگی خود را بدست آورد و در نتیجه زندگی و شغلی از نظر مالی دشوار بود.

ادگار آلن پو

Wikipedia.org / دامنه عمومی | ادگار آلن پو

7. CS لوئیس

Clive Staples Lewis (29 نوامبر 1898 - 22 نوامبر 1963) رمان نویس ، شاعر ، دانشگاهی ، قرون وسطایی ، منتقد ادبیات ، مقاله نویس ، متکلمان ، گوینده ، مجری ، مدرس و معذرت خواهی مسیحی بود. وی مقامات دانشگاهی را در دانشگاه آکسفورد (کالج مگدالن) ، 1974-525 ، و دانشگاه کمبریج (کالج مگدالن) ، 1954- 1954 برگزار کرد. وی بیشتر به خاطر کارهای داستانی خود ، به ویژه The Screwtape Letters، Chronicles of Narnia، and The Trilogy Space شناخته شده است و بخاطر عذرخواهی های غیر داستانی مسیحی خود مانند Mere Christianity، Miracles، and The problem of Pain.

C. S. لوئیس

احضار شده توسط دوستان / CC BY-2.0 | CS لوئیس

8. روال دال

روالد دال (13 سپتامبر 1916 - 23 نوامبر 1990) رمان نویس انگلیسی ، داستان نویس کوتاه ، شاعر ، فیلمنامه نویسان و خلبان جنگنده بود. کتابهای او بیش از 250 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده اند. دال در والز به والدین نروژی متولد شد ، دال در جنگ جهانی دوم در نیروی هوایی سلطنتی خدمت کرد ، که در آن او یک مأمور پرواز و مأمور اطلاعاتی پرواز شد و به مقام فرمانده بال بالگرد رسید. او در دهه 1940 با آثاری برای کودکان و بزرگسالان به برجستگی رسید و او به یکی از نویسندگان پرفروش جهان تبدیل شد.

روال دال

9. اریک آرتور بلر

اریک آرتور بلر (25 ژوئن 1903 - 21 ژانویه 1950) ، که از نام قلم جورج اورول استفاده می کرد ، رمان نویس ، مقاله نویس ، روزنامه نگار و منتقد انگلیسی بود. کار او با نثر روشن ، آگاهی از بی عدالتی اجتماعی ، مخالفت با توتالیتاریسم و ​​پشتیبانی آشکار سوسیالیسم دموکراتیک مشخص شده است. اورول نقد ادبی ، شعر ، داستان و روزنامه نگاری جدال را نوشت. او شاید بیشتر به خاطر رمان دیستوپیک خود نوزده و هشتاد و چهار (منتشر شده در سال 1949) و رمان تمثیلی مزرعه حیوانات (1945) شناخته شود.

اریک آرتور بلر

10. لئو تولستوی

شمارش لو نیکلایویچ تولستوی (9 سپتامبر [OS 28 اوت] 1828 - 20 نوامبر [سیستم عامل 7 نوامبر] 1910) ، که معمولاً در انگلیسی به عنوان لئو تولستوی از آن یاد می شود ، یک نویسنده روسی بود که به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان تمام دوران شناخته می شود.

او در سال 1828 در خانواده ای اشرافی روسی متولد شد ، او بیشتر به خاطر رمان های جنگ و صلح (1869) و آنا کارنینا (1877) شناخته می شود ، که اغلب به عنوان اوج داستان های رئالیستی یاد می شود. او نخستین بار در دهه بیست و سه گانه خود با سه گانه نیمه اتوبیوگرافیک ، کودکی ، پسر و جوانی (1852-1856) و سواستوپل اسکچ (1855) ، بر اساس تجربیات خود در جنگ کریمه ، تحسین ادبی را بدست آورد. داستان های تولستوی شامل ده ها داستان کوتاه و چندین رمان مانند مرگ بر ایوان ایلیچ ، خوشبختی خانوادگی و حاجی مراد است. او همچنین نمایش نامه ها و مقالات فلسفی متعددی نوشت.


[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 12 اسفند 1398 ] [ 2:12 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]