وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

اسلامیان: قرارداد ویلموتس اشکالی نداشت


– قرارداد ویلموتس مشکلی نداشت. این را آنچه فیفا در نامه خود به ما داده نیز نشان می دهد. ما فقط نمی توانستیم به موقع به او پول بدهیم. در رادیو تحلیل های زیادی وجود داشت ، اما آنچه در نامه رسمی فیفا وجود داشت ، دلیل این جمله به ظاهر دشوار این بود که …

اسلامیان: قرارداد ویلموتس اشکالی نداشت https://maanews.ir/اسلامیان-قرارداد-ویلموتس-اشکالی-نداش/ اخبار ما Wed, 10 Mar 2021 09:20:41 0000 عمومی https://maanews.ir/اسلامیان-قرارداد-ویلموتس-اشکالی-نداش/ – قرارداد ویلموتس مشکلی نداشت. این را آنچه فیفا در نامه خود به ما داده نیز نشان می دهد. ما فقط نمی توانستیم به موقع به او پول بدهیم. در رادیو تحلیل های زیادی وجود داشت ، اما آنچه در نامه رسمی فیفا وجود داشت ، دلیل این جمله به ظاهر دشوار این بود که …

– قرارداد ویلموتس مشکلی نداشت. این را آنچه فیفا در نامه خود به ما داده نیز نشان می دهد. ما فقط نمی توانستیم به موقع به او پول بدهیم. در رادیو تحلیل های زیادی وجود داشت ، اما آنچه در نامه رسمی فیفا وجود داشت ، دلیل این جمله به ظاهر دشوار این بود که فدراسیون ایران نمی توانست پرداخت کند. چیز دیگری در آن نبود. در حالی که ویلموتس یکی از بهترین مربیان جهان است. او یکی از اولین 8-9 نفر در جهان است. اگر با هر مربی قرارداد امضا کنید و نتوانید به موقع به او حقوق بدهید ، او می تواند شکایت کند. این قانون فیفا است و نمی توان کاری کرد.

به گزارش اخبار ما ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “بسیاری از مردم محمود اسلامیان را در سایه فوتبال ایران طی یک دهه گذشته می دانند. بسیاری هستند که معتقدند در زمان ریاست کفاشان و به ویژه مهدی تای در اتحادیه فوتبال ، تصمیمات اصلی فوتبال در کشور با نظر او ساخته شده است. فوتبال به سالها پیش برمی گردد ، زمانی که وی یکی از مدیران ارشد فولاد مبارکه در اصفهان و در نتیجه باشگاه سپاهان بود. علاقه او به فوتبال از یک طرف و نزدیکی به مرکز کشور از طرف دیگر قدرت سیاسی باعث شد وی در سالهای اخیر چهره ای سرنوشت ساز در فوتبال ایران باشد.

ما با محمود اسلامیان در مورد فدراسیون فوتبال در دهه گذشته صحبت کردیم. درباره تصمیمات پر سر و صدا از گذشته و چشم انداز او از آینده. گزیده ای از این گفتگو به شرح زیر است:

– متأسفانه فوتبالیست های ما به جای تمرکز بر اولویت های فوتبال ، بیشتر روی موضوعات حاشیه ای تمرکز می کنند.

– اولویت اول فوتبال ایران مسئله درآمد است.

– به نظر من مسئله مهم دیگری در فوتبال داستان حقوق تلویزیون است. دوستان رادیو نباید در این مورد موضع بگیرند. آنها باید فوتبال ایران را دنبال کنند. اقتصاد اولین مسئله فوتبال است.

– فدراسیون ها و باشگاه های ایران دارای مشکلات مالی هستند. به عنوان مثال ، اگر آنها هزینه پخش را پرداخت می كردند و فدراسیون هم پول داشت ، پرونده ویلموتس اتفاق نمی افتاد. راستش اگر مسئله حق پخش حل نشود ، فوتبال ایران به سرعت به یک آماتور تبدیل می شود.

– ببینید تلویزیون تلویزیونی چقدر از تبلیغات پول می گیرد. بسیاری از کلاس های تلویزیون پر از فوتبال است. ما ده ها برنامه فوتبال در تلویزیون داریم ، اما وقتی تلویزیون هزینه حق پخش را پرداخت نمی كند ، این فوتبال است كه ضعیف می شود و سرانجام آنقدر ضعیف می شود كه دیگر به درد خود تلویزیون نمی خورد.

– یکی از مشکلات کشور ما این است که ما هر مشکلی را به بحران واگذار می کنیم ، ما فقط می خواهیم آن را حل کنیم. مانند صندوق بازنشستگی ، مانند اقتصاد دولت ، بحث آب و هوا ، آب و هوا و غیره.

– فوتبال اکنون از نظر علایق مردم اولین ورزش کشور است. آقای کیروش همیشه گفته است که علاقه مردم به فوتبال در ایران بی نظیر است و این یکی از 5 کشور برتر جهان است.

– دوره آقای تاج همان دوره کفاشیان بود. به نظر من طی سال های گذشته ثبات در فدراسیون وجود داشته است. به عبارت دیگر ، فدراسیون از این درگیری های دولت بیرون آمد و به ثبات رسید. دو بار تیم ملی به جام جهانی صعود کرد. زنان در ساحل رتبه بندی می شوند. با این حال ، رضایت در سطوح مختلف وجود داشت و مسابقات لیگ در همه رده ها ، در بدترین شرایط ، حتی با کرونا برگزار شد. آقای بهاروند البته تلاش کرد. در مجموع ، فکر می کنم یک دوره مثبت بود. اگر این مشکلات مالی و به ویژه مشکلات پخش را نداشتیم ، اتفاقات بهتری می افتاد. امیدوارم تیم جدید بتواند بهتر کار کند.

– یک مرکز پک ساخته شده است. این واقعاً یک معامله بزرگ بود. این برای تیم های ملی شهرت یافته است. تنها چیزی که نتوانستیم دریافت کنیم حقوق پخش بود. اگرچه آنها از فیفا و AFC آمده بودند و قیمت داشتند اما ثمری نداشت. امارات 100 میلیون دلار و عربستان سعودی 120 میلیون دلار حق توزیع دریافت می كند. آنها ارزش حقوق پخش ایران را 150 میلیون دلار تخمین زدند. البته این آمار مربوط به 2 سال پیش است.

– ما نباید اجازه دهیم دولت در امور فدراسیون دخالت کند. خدا را شکر می کنم که فدراسیون دولت در انتخابات اخیر دخالت نکرد. آنها مداخله نکردند یا ممکن است قادر به مداخله نباشند.

– ثبات فدراسیون بسیار مهم است. قبل از کفاش ، در 27 سال ، ما 13 رئیس فدراسیون داشتیم. این میانگین هر 2 سال یک رئیس است. ما هیچ صندلی نداشتیم ، اما بعد از کفاش و تاج ، که این ثبات بود ، ایران حدود 12-10 کرسی در AFC و FIFA دارد.

– من دقیقاً نمی دانم فدراسیون کشتی یا تکواندو چند مکان دارد ، اما سایر فدراسیون ها کم یا بسیار کم دارند. این دلیل ثبات فدراسیون است.

– دولت اجازه مداخله در کار فدراسیون را ندارد. اگر دولت وقت و هزینه دارد ، باید برود استادیومی مانند آزادی بسازد. حالا که استقلال و پرسپولیس در دست دولت هستند ، چه کاری برای آنها انجام داده است؟ سالانه 2 مربی و 6 مدیر را ترک می کنند. وقتی دو باشگاه مثل این را اداره می کنید ، چرا اصرار دارید که فاجعه مشابهی را وارد اتحاد کنید؟

– قرارداد ویلموتس مشکلی نبود. این را آنچه فیفا در نامه خود به ما داده نیز نشان می دهد. ما فقط نمی توانستیم به موقع به او پول بدهیم. در رادیو تحلیل های زیادی وجود داشت ، اما آنچه در نامه رسمی فیفا وجود داشت ، دلیل این جمله به ظاهر دشوار این بود که فدراسیون ایران نمی توانست پرداخت کند. چیز دیگری در آن نبود. در حالی که ویلموتس یکی از بهترین مربیان جهان است. او یکی از اولین 8-9 نفر در جهان است. اگر با هر مربی قرارداد امضا کنید و نتوانید به موقع به او حقوق بدهید ، او می تواند شکایت کند. این قانون فیفا است و نمی توان کاری کرد.

– وی به عنوان بدهکار که نقش طلبکار را بازی می کند ، کار می کرد. طبق تخصص فیفا ، صداوسیما باید سالانه 2-3 میلیارد تومان به فوتبال بپردازد ، اما او حتی یک ریال هم نمی پردازد. سپس او صبح تا شب علیه فدراسیون کار می کند. متأسفانه ، آنها نیز موثر هستند. اتحادیه فوتبال بی دفاع است.

– آیا ما دو بار متوالی به جام جهانی رسیده ایم؟ این کار تمام شده است آیا این یک تصادف است؟ زنان ما با کمترین امکانات در آسیا به عنوان قهرمانی دست یافتند ، اما هنوز موفق به کسب این جایزه نشده اند. ساحلی هم نمره خوبی گرفت. لیگ نیز به خوبی سازمان یافته بود. سپس فیفا و AFC ما را در رده اول آسیا معرفی خواهند کرد ، اما برخی گفتند AFC خودش حرف می زند. یعنی ما فقط روی موضوعات حاشیه ای تمرکز می کنیم ، نه روی موضوعات مثبت. در جریان جام جهانی 2018 روسیه ، مقام معظم رهبری دو بار به تیم ملی پیامی ارسال کردند. یک بار مغرب را شکست دادیم ، یک بار هم به اسپانیا باختیم ، آنها گفتند اگر شما کار خود را به خوبی انجام دهید ، حتی اگر شکست بخورید ، مردم از شما حمایت می کنند. برای کدام فدراسیون ورزشی تاکنون این اتفاق افتاده است؟ البته می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم اما متأسفانه در کشورمان موارد مثبت را منفی نشان می دهیم.

انتهای پیام


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 21 اسفند 1399 ] [ 9:01 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]