وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – اخبار ما


حوادث و مشکلاتی که یک سال پیش برای مردم ایران به وجود آمد قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. یک روز اخبار مربوط به کار از راه دور ، و روز دیگر اخبار مربوط به بسته شدن و محدودیت ترافیک شبانه و غیره. از …

چالش های سال99درسال1400ادامه دارد؟! – اخبار ما https://maanews.ir/چالش-های-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-اخبار-م/ اخبار ما Fri, 19 Mar 2021 09:57:06 0000 عمومی https://maanews.ir/چالش-های-سال99درسال1400ادامه-دارد؟-اخبار-م/ حوادث و مشکلاتی که یک سال پیش برای مردم ایران به وجود آمد قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. یک روز اخبار مربوط به کار از راه دور ، و روز دیگر اخبار مربوط به بسته شدن و محدودیت ترافیک شبانه و غیره. از …

حوادث و مشکلاتی که یک سال پیش برای مردم ایران به وجود آمد قطعاً سال 99 را به عنوان خاطره ای تلخ اما ماندگار برای مردم دهه 1300 رقم زد. یک روز اخبار مربوط به کار از راه دور ، و روز دیگر اخبار مربوط به بسته شدن و محدودیت ترافیک شبانه و غیره. از رسانه ملی به وظیفه ملت اضافه شده است. و وی با نگرانی اضافه كرد كه سرانجام كارشناسان دعوت شده به رسانه ملی تخصص و تبحر خیالی بودند! آنها با بیان نظرات خود ، گامهای موثری در جهت افزایش استرس و اضطراب برداشتند. از جمله این دستورالعمل های شفابخش ، اصرار به مردم برای عدم مصرف میوه و لذت خوردن گوشت و … است!

موضوعات متنوع و چالش های اجتماعی در سال جاری به قدری زیاد بوده است که رسانه ها و نویسندگان برای قرار دادن یادداشت ها و انتقادات همیشه با موضوعی جدید و تازه روبرو شده اند. انتخابات ایالات و تأثیر آنها در سیاست داخلی و خارجی کشور ، انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران ، مرگ هنرمندان و ورزشکاران ملی در کشور به دلیل تاجگذاری ، ظاهر شدن مجلس علیه دولت و قانون استراتژیک عجیب و تقریباً جرم انگاری شده در مورد رفع تحریم ها کانون وکلا و کانون وکلا ، برنامه های رسانه ملی که چهره وکلا را خدشه دار می کنند ، به رئیس جمهور توهین می کنند و … موضوع یادداشت های منتشر شده توسط هر یک از رسانه ها این روزها از زوایای مختلف بود.

اکنون که آخرین نفس های مارس پایان امسال و آغاز یک قرن جدید است ، ذکر این نکته بی فایده نیست که به دلیل اهمیت این مشکلات و خواسته های طبقه مردم ، لازم به ذکر است ، البته به طور مختصر و موقت ، برخی از مسائل. نوروز ، کارشناسان سیاسی اجتماعی و غیره ، با انرژی و عزم مضاعف ، برای پیگیری جدی تر مطالبات مردم سال 99 پیشنهاد شده است ، اما نتیجه نهایی مشخص نشده است:

1- دلسوزی و تمایل بیت المال در فوتبال: مسئله و چالش قرارداد مربیان فوتبال خارجی كه مردم در سال 1999 با سر و صدای رسانه ها متوجه آن شدند ، یكی از موضوعاتی است كه علیرغم تصویب یكی هنوز سرنوشت آن مشخص نیست. سال قرارداد میلیاردها مربی فوتبال خارجی در میکروب خفه شده است. این سوالی است که مدیران فوتبال کشور باید به آن پاسخ دهند. برای در نظر گرفتن مسائل و ابهامات پرونده مالی در اتحادیه فوتبال یک بار.

2- کدام نهاد نظارتی تخصص و سواد کارشناسان دعوت شده به رسانه ملی را ارزیابی می کند چند بار باید شاهد برخی از بی اخلاقی ها و آزارهای آنها در مصاحبه های رسانه ای باشیم؟ جدا از رعایت نکردن اصول اساسی اخلاق در برخی از برنامه های رسانه ملی ، ضمن اهانت به آگاهی عمومی و تمسخر درد معیشت مردم ، به گفته کارشناسان در سال 1999 ، کیفیت برنامه های رسانه ملی فاقد استانداردهای لازم برای جذب بینندگان کمتر بود با نحوه مدیریت مدیران تمرکز رسانه ها بر روی شبکه های فرامرزی است.

3. مهمترین موضوعی که رسانه ها و فعالان میادین باید سال آینده از نزدیک دنبال کنند ، اختصاص واکسن کرونا و نحوه اولویت دادن به شهروندان است. مردم سال گذشته تمام کمبودها و مشکلات را رها کردند ، به همین دلیل کرونا با اخبار امیدوار کننده در مورد خرید واکسن به زندگی مردم بازگشت ، این البته امیدوار است که واکسن خریداری شود ، اگرچه این یک وظیفه قانونی دولت است ، اما طراحی یک برنامه برای مردم کار دشواری نخواهد بود. استفاده از این حق قانونی که امیدواریم مدیران فعلی و آینده کشور بتوانند انجام دهند تا این فرصت را به چالشی جدید تبدیل نکنند.

4. اگرچه مردم سالهاست که به افزایش قیمت عادت کرده اند ، اما نحوه افزایش قیمت ها در سال گذشته به گونه ای بوده است که اگر دولت قصد نداشته باشد ، به جز 4٪ سایر شهروندان مشهور ، از بین رفته اند. قیمت ها را کنترل کنید 1400. بار هزینه های اساسی زندگی خم می شود و ملت انتظار آینده ای نه چندان روشن را دارند.

آموزش آنلاین مدارس و تأمین حداقل ظرفیت های آموزشی ، تعیین وظایف زندانیان مالی ، به ویژه مسئله تکراری مهریه زندانیان و حقوق زنان ، حل چالش های وکالت و اشتغال جوانان ، نحوه هدایت و مدیریت مجلس و غیره 1400. این باید توسط مردم در رسانه ها درخواست شود ، اما باید پاسخ منطقی و واکنش مثبت در مدیران دیده شود.

یک وکیل


[ بازدید : 187 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 29 اسفند 1399 ] [ 18:05 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]