وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

1400، سال تحول بنیادین تولید محتوا در حوزه هنری کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان ، امین مرادی در نشست خبری با استناد به سیاست های حوزه هنری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: مبنای رشد انقلابی هنر و تولید یکی از مهمترین اولویتهای سال 1400 حوزه هنری در استان کردستان است. وی با …

1400، سال تحول بنیادین تولید محتوا در حوزه هنری کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://maanews.ir/1400،-سال-تحول-بنیادین-تولید-محتوا-در-حوزه/ اخبار ما Sat, 20 Mar 2021 10:03:13 0000 عمومی https://maanews.ir/1400،-سال-تحول-بنیادین-تولید-محتوا-در-حوزه/ به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان ، امین مرادی در نشست خبری با استناد به سیاست های حوزه هنری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: مبنای رشد انقلابی هنر و تولید یکی از مهمترین اولویتهای سال 1400 حوزه هنری در استان کردستان است. وی با …

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان ، امین مرادی در نشست خبری با استناد به سیاست های حوزه هنری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، اظهار داشت: مبنای رشد انقلابی هنر و تولید یکی از مهمترین اولویتهای سال 1400 حوزه هنری در استان کردستان است.

وی با اشاره به مشکلات بیشمار ناشی از تحریم ها و دیکتاتوری دشمنان نظام اسلامی گفت: “جهاد برای ایجاد امید” در جامعه یکی از مهمترین برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و سعی خواهیم کرد زیرساخت های مبتنی بر آن را ایجاد کنیم. بر اساس تولیدات هنری مناسب بر این اساس.

مرادی سال 1400 را سالی پر از موفقیت در همه زمینه ها پیش بینی کرد و ادامه داد: با توجه به تأمین زیرساخت های فرهنگی در استان از جمله افتتاح استودیو صدا و همگام سازی در زمینه هنر ، سینمای روباز ، تجهیز و ساختن سینما در سقز ، بیاریتز و سینماهای سنندای ، وجود گالری های استاندارد در شهرهای سقز ، سنندای و بیجار در زمینه تولید و تحویل آثار هنری ، توانایی بالایی را در استان فراهم می کرد.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: افتتاح استودیوی صدا و همگام سازی در پردیس سینمایی بهمن سنندای با پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات استودیویی فرصتی را برای تولید آلبوم های موسیقی سنتی و محلی در سال 1400 بنا به انتخاب سنندای به عنوان شهر موسیقی خلاق یونسکو ، آلبوم های شعر و موسیقی ، همگام سازی فیلم ها و انیمیشن ها ، تولید کتاب های صوتی ، گام های بلندی برداشته و از هنرمندان در زمینه موسیقی ، فیلمبرداری ، ادبیات ، نمایش و دیگران در تولید آثار پشتیبانی می کند.

وی به برنامه های برگزار شده در حوزه هنری در سال 1399 اشاره کرد و گفت: در سال 99 علی رغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده در کشور ، به ویژه در زمینه هنر و فرهنگ ، وقایع ارزنده ای به نفع هنرمندان و حمایت از مقامات استانی و ستاد ملی حوزه هنری در این استان بسیار قابل توجه است.

ایجاد شور و نشاط و توجه جدی به مقوله تولید در سال 99

مرادی گفت: برگزاری هفدهمین یادواره سید بهاudالدین شمس قریشی در مسجد جامع سنندج با پخش زنده از شبکه های استانی و ملی صدا و سیما و سکوی فضای مجازی و استقبال بی نظیر مردمی از این مراسم به عنوان بزرگترین مراسم شب خوانی شبستان کشور ، برگزاری پویش ملی دف پخش فیلم “دف نوای رحمت” در فضای مجازی و تجلیل از شرکت کنندگان این جنبش به منظور ایجاد امید در جامعه از جمله برنامه هایی بود که برگزار شد.

وی افزود: برگزاری دومین جشنواره استانی تئاتر با حضور هشت گروه برتر استان و مراسم اختتامیه در شهر بیاریتس از دیگر رویدادهای هنری سال 1999 بود.

وی در مورد تصمیم کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا در استان کردستان افزود: “در خانه به طور مصنوعی بمانید” در زمینه نقاشی ، کاریکاتور ، موسیقی ، فیلم کوتاه ، عکاسی ، شعر ، داستان و دوست یابی و جشن و انتشار در فضای مجازی ، برگزاری کارگاه کاریکاتور با موضوع “ما کرونا را شکست خواهیم داد” و تولید 30 اثر کاریکاتور با حضور کاریکاتوریست های استان و برگزاری کنسرت موسیقی سنتی ، محلی و آنلاین در سینما بهمن پردیس در سنندج در ایام نوروز و بدون حضور مخاطب یکی دیگر از برنامه های موفق 1999 است.

رئیس حوزه هنری استان در مورد واکنش به موقع این هنرمندان نسبت به وقایع روز اظهار داشت: برگزاری کارگاه “تروریسم دولتی” برای محکومیت جنایات و ترور ناجوانمردانه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید فخری زاده ، برگزاری شب یادبود شهید مدافع حرم بیجاری و اصحاب سردار شهیدان حاج قاسم سلیمانی در سنندج “اصغر پاشاپور” قروبه عنوان “فرمانده” با موضوع شهدای سلیمانی و تولید فیلم سینمایی “در جاده شقایق” بر اساس زندگی 13 نوجوان کذایی حاضر در دوران دفاع مقدس بخشی از فعالیت های این حوزه است.

وی پشتیبانی و تولید 10 فیلم کوتاه ، مستند و انیمیشن را از دیگر برنامه های ساخته شده در سال 1378 عنوان کرد و گفت: نمایش همزمان سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در پردیس سینمایی بهمن سنندای با همکاری اداره کل فرهنگ اسلامی و ارشاد استان کردستان و غربالگری. و رونمایی از فیلم “ژوان” ، حمایت از اکران مردمی فیلم کمدی “پلتوک” ، شرکت در جشنواره های استانی مقاومت و چهل چراغ در سنندای و بیارو فعالیت هایی در زمینه هنرهای تجسمی بود.

توجه به مطالعه فرهنگ و پایداری مهمترین برنامه حوزه هنری کردستان است

مرادی در ادامه به تولید آثار مکتوب اشاره کرد و گفت: چاپ و رونمایی از کتاب “شعرهای تکرار نشدنی” خاطرات شاعران انقلابی استان کردستان و انتشار کتاب “رادیو سانه” خاطرات دکتر. بهروز خیریه ، انتشار کتاب خاطرات “کودک کردستان” درباره حجت الاسلام نورالدین حیدری ، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ، چاپ و رونمایی از ترجمه کتاب “دوران مسیحی” در خاطرات کردی از آموزه های امیر سعیدزاده در کریشنا پردیس سینمایی بهمن سنندج در سایت یکی از فعالیت های انجام شده در زمینه مطالعات فرهنگ و پایداری در زمینه هنر در استان کردستان در دهمین نشست حمایت از جهاد و ادبیات مقاومت در ماه مارس در استان است کردستان در حضور شخصیتهای برجسته فرهنگی و مقام عالی

وی در این زمینه ادامه داد: انتشار کتاب “شیرین راوی و راوچی فیلباز” ، شعر کودکانه توسط دکتر. هادی یوسفی ، تولید آلبوم موسیقی عرفانی “ذکر و دف” توسط هنرمند برجسته استانی خلیفه عبدالرحمن غوسی ، رونمایی از کتاب “فصل سفید” رونمایی از کتاب “7 ساعت” ، مجموعه شعر طاهره تختی ، یک شاعر بیجار در بیار در زمینه هنر که در سال 1999 اتفاق افتاد

مرادی به شرکت در شب شعر “من میدان” با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان که از بستر فضای مجازی به عنوان یک کشور استفاده می کند ، اشاره کرد و گفت: آنها برنده جشنواره های داخلی و بین المللی و باعث افتخار استان و کشور شد.

رشد 73 درصدی ستادهای سینمای کردستان

وی به تبدیل تهدید ویروس کرونا به فرصتی برای ارتقا infrastructure زیرساخت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت استاندار استان ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، فرماندار ویژه سقز ، فرماندار بیجار و حمایت از هنر کشور 9 سالن سینما با ظرفیت سالن های سینما در استان افزایش می یابد و تعداد صندلی های سینما متعلق به حوزه هنری از 1054 به 1819 صندلی افزایش می یابد که رشد 73 درصدی را نشان می دهد که بسیار قابل توجه است و نشان دهنده توجه ویژه سیستم برای توسعه زیرساخت های فرهنگی در کردستان.

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: در اوایل دهه 1400 ، ما چندین آلبوم خوب در تولید آثار بسیار خوب ارائه خواهیم کرد ، از جمله چندین کتاب در دائرediaالمعارف فرهنگ ، هنر و تمدن ، چندین کتاب در حافظه و تاریخ شفاهی. “

پشتیبانی از خانه های خلاق با هدف توسعه بوم شناسی نوآوری و تعالی در صنایع نرم

وی ادامه داد: متناسب با وظیفه اجتماعی و مطابق با سیاست هنری ، این مرکز از ایجاد باشگاه های رشد و تعالی هنر و هنرمندان در قالب خانه های خلاق و مراکز نوآور در زمینه هنر ، رسانه ، فرهنگ و فرهنگ حمایت می کند. صنعت خلاق ، همراه با برنامه های ویژه فرهنگی و هنری. در مناطق نایسر و ننله این کار توسط حوزه هنری استان کردستان انجام می شود که امید ایجاد می کند و شور و نشاط اجتماعی ایجاد می کند و توجه جدی به ارتقا art هنر انقلابی را در قلب همه برنامه ها قرار می دهد.

سرانجام ، مرادی از رسانه ها برای پوشش کامل آنچه اتفاق افتاده تشکر کرد: رسانه ها به عنوان بازوی قدرتمندی در زمینه هنر ، نقش بسیار ارزنده ای در دستیابی به موفقیت های به دست آمده در طول سال 1999 داشتند و امیدوارم این روند در سال جاری نیز ادامه یابد ، به آرامی


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 1 فروردين 1400 ] [ 12:30 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]