وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

«همبازی» تنها سریال ملودرام نوروز / همکاری کارگردان سریال «سیاوش» با خالق «مردن در آب مطهر»


به گزارش خبرنگار بورن ، سریال “همبازی” به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی تهیه شده است که به روابط جوانان ، اشتغال و هویت می پردازد و تنها سریال ملودرام نوروز امسال است که به گفته تهیه کنندگان فضای شاد و جذابی دارد سال نوید محمودی یکی از پرکارترین کارگردانان و تهیه …

«همبازی» تنها سریال ملودرام نوروز / همکاری کارگردان سریال «سیاوش» با خالق «مردن در آب مطهر» https://maanews.ir/همبازی-تنها-سریال-ملودرام-نوروز-همک/ اخبار ما Sun, 21 Mar 2021 22:57:20 0000 فرهنگی https://maanews.ir/همبازی-تنها-سریال-ملودرام-نوروز-همک/ به گزارش خبرنگار بورن ، سریال “همبازی” به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی تهیه شده است که به روابط جوانان ، اشتغال و هویت می پردازد و تنها سریال ملودرام نوروز امسال است که به گفته تهیه کنندگان فضای شاد و جذابی دارد سال نوید محمودی یکی از پرکارترین کارگردانان و تهیه …

به گزارش خبرنگار بورن ، سریال “همبازی” به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی تهیه شده است که به روابط جوانان ، اشتغال و هویت می پردازد و تنها سریال ملودرام نوروز امسال است که به گفته تهیه کنندگان فضای شاد و جذابی دارد سال

نوید محمودی یکی از پرکارترین کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون است. وی فیلم هایی مانند “رفتن” ، “رونا جان” ، “در آب خالص در حال مرگ” و “هفت و نیم” و سریال های “دلدار” و “سایه بان” را ساخته است.

سروش محمدزاده کارگردان جوان سینما فیلم “چهارشنبه” را ساخته و سریال “سیاوش” به کارگردانی وی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. مطمئناً نتیجه همکاری این کارگردان با نوید محمودی می تواند برای مخاطبان جدی سینما و تلویزیون جالب باشد.

همبازی 3

همایون ارشادی ، بازیگر نقش اول سریال “همبازی” در مصاحبه با خبرنگار بورن ، داستان این سریال را داستان جالبی خواند که می تواند اثری جالب و دیدنی باشد.

وی با اشاره به اینکه سریال “همبازی” به سنت های قدیمی ایرانیان نیز می پردازد ، این موضوع را از نکات مثبت سریال دانست و گفت: “همبازی” یکی از سریال های نوروز 1400 است و علی رغم اینکه فضای خنده داری نداشته باشید ، جو آن می تواند باشد. من فکر می کنم این یک کار خوب است که مخاطبان متوجه آن می شوند. البته من فقط فیلمنامه را می خوانم و می توانم بگویم که داستان جالبی دارد و نمی دانم نتیجه ویرایش چه خواهد شد. نمی توان در مورد کیفیت فیلم تا زمان آماده شدن برای نمایش اظهارنظر کرد ، زیرا من بارها دیده ام که آنچه ویرایش شده و برای نمایش آماده است با آنچه قبلا تصور می کردیم متفاوت است.

دیبا زاهدی که با موفقیت در مجموعه تلویزیونی “بوم و لیدی” حضور داشت ، دومین تجربه بازی خود را در مجموعه تلویزیونی خود در “همبازی” پخش می کند. به طور کلی سریال “هم بازی” را می توان یکی از آثاری دانست که بسیاری از بازیگران مطرح در آن ایفای نقش کرده اند.

“همبازی” به سفارش و تهیه کنندگی گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما ساخته شده است و مریم آسميخانی و وحید حسن زاده فیلمنامه نویس این مجموعه هستند. مریم آسميخانی تا به امروز چند فیلم کوتاه ساخته است.

دو گروه با فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی روند تولید را تسریع کردند.

همایون ارشادی ، نیلوفر کوخانی ، مهیا دهقانی ، رویا جاویدنیا محمد حیدری ، دیبا زاهدی ، کامران تفتی ، حسین مهری ، مریم مومن ، آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ، خیام وقار ، پادینا کیانی و زهره حید مهماد.

سایر عوامل سریال “همبازی” عبارتند از: کارگردان: سروش محمدزاده ، تهیه کننده: نوید محمودی ، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری ، تدوینگر: نیما جعفری جوزانی ، ضبط صدا: سعید بجنوردی ، آهنگساز ابوالفضل فراز ، سرپرست گروه کارگردانی: گاکچیانسف ، طراح گریم: محمود دهقانی ، مدیر تولید: علیرضا باقرباغی ، طراح صحنه: احمد عبدالهی ، معاون تولید: سیاوش رمضان لو ، طراح لباس: زهره سلطانی ، برنامه ریز: نوشین شکری ، منشی صحنه: غیاثوند عمومی رابطه: سپیده از مجموعه تلویزیونی حیدرآبادی است “هم بازی”.

یکی از نکات جالب در مورد سریال “همبازی” آهنگ مقدماتی سریال “همبازی” است که توسط وحید قاسمی خواننده و آهنگساز افغان (از استادان موسیقی افغانستان) با ترانه ساخی راهی اجرا شده است.

سریال “همبازی” در ایام نوروز هر شب از شبکه 2 پخش می شود. ساعت 21:30 این مجموعه سه بار پخش و تکرار می شود.

همبازی 2


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 2 فروردين 1400 ] [ 9:10 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]