وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

طرحی برای حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری نفت در مجلس


اخبار ما / بوشهر سخنگوی جنوب بوشهر درباره طرح حذف شرکت های پیمانکاری گفت: ما در مجلس یازدهم برای ایجاد ارتباط بین کارفرما و کارگر برنامه حذف واسطه های پیمانکاری را اجرا می کنیم. موسی احمدی ، نماینده مردم کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس یازدهم در خصوص مشکلات کارگران شرکت های …

طرحی برای حذف شرکت‌های واسطه پیمانکاری نفت در مجلس https://maanews.ir/طرحی-برای-حذف-شرکت‌های-واسطه-پیمانکار/ اخبار ما Fri, 19 Mar 2021 19:45:42 0000 استان ها https://maanews.ir/طرحی-برای-حذف-شرکت‌های-واسطه-پیمانکار/ اخبار ما / بوشهر سخنگوی جنوب بوشهر درباره طرح حذف شرکت های پیمانکاری گفت: ما در مجلس یازدهم برای ایجاد ارتباط بین کارفرما و کارگر برنامه حذف واسطه های پیمانکاری را اجرا می کنیم. موسی احمدی ، نماینده مردم کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس یازدهم در خصوص مشکلات کارگران شرکت های …

اخبار ما / بوشهر سخنگوی جنوب بوشهر درباره طرح حذف شرکت های پیمانکاری گفت: ما در مجلس یازدهم برای ایجاد ارتباط بین کارفرما و کارگر برنامه حذف واسطه های پیمانکاری را اجرا می کنیم.

موسی احمدی ، نماینده مردم کنگان ، دیر ، جم و عسلویه در مجلس یازدهم در خصوص مشکلات کارگران شرکت های پیمانکاری گفت: طبق قوانین کارگران به چند دسته تقسیم می شوند ؛ پیشکسوتان متعدد صنعت نفت برای انرژی بسیار تحت نظارت قرار گرفت و توافقاتی با منابع انسانی وزارت نفت منعقد شد که به سرعت تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: برخی از کارگران نیز پیمانکار موقت هستند و طبق مصوبه موجود ، وزارت نفت و منابع انسانی آن موضوع را رصد می کنند. آنها آزمایشی برای تبدیل افرادی که شرایط این گروه را دارند به یک قرارداد خاص تنظیم کردند.

یک نماینده جنوب بوشهر اظهار داشت: گروه دوم اشخاص ثالث یا کارگرانی هستند که به عنوان پیمانکار کار می کنند. این افراد مشمول شرایط خاص قانون کار هستند. اخیراً جلساتی برای حمایت از این کارگران از طریق قانون کار و رسیدگی به مشکلات آنها با توجه به وضعیت تورم و مشکلاتشان برگزار شده است.

احمدی اظهار داشت: تعداد زیادی از کارگران از وضعیت پیمانکاری راضی نیستند. معمولاً مشکلاتی از جمله کمبود بیمه ، عدم پرداخت دستمزد ، به ویژه در پایان سال و غیره وجود دارد ، بنابراین با کارهای بیشتر و حرفه ای سعی می کنیم با حذف واسطه ها ارتباط مستقیمی بین کارمند و کارفرما برقرار کنیم. به نظر من اگر چنین اتفاقی در مجلس یازدهم رخ دهد ، مشکلات حقوقی و زندگی بخش بزرگی از کارگران تقریباً حل خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا طرح حذف شرکت های پیمانکاری به طور رسمی در مجلس یازدهم اجرا می شود یا خیر ، گفت: این طرح توسط یک فراکسیون همفکر بررسی می شود و ما خواستار تدوین کامل این طرح هستیم. یک برنامه جامع و جامع با کار حرفه ای در این زمینه و با مشورت برخی از دوستان وزارت کار و مشاوره آنها.

در مورد حل مشکل کارگران بوشهر ، نماینده مردم کنگان ، دیر ، جم و عسلویه گفت: “هر زمان که کارگران مشکلات خود را منعکس کردند ، ما بلافاصله با کارفرما و تامین کننده و حتی با دستگاه های مربوط مانند کارگر کار کردیم. دفتر ، بازرسی از مituteسسه و شورا. “ما در مورد حل اختلافات کار بحث کردیم. هر کجا که می بینیم حقوق کارگران را نقض می کنند ، برای آنها تلاش می کنیم و از آنها حمایت می کنیم.

موسی احمدی در مورد نامه کارگران پیمانی پارس جنوبی به نمایندگان مجلس و درخواست از آنها برای حل مواردی مانند عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل ، گفت: “اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارگران پیمانی دنبال می شود و امیدواریم این طرح بزودی عملیاتی شود. ”

انتهای پیام


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 2 فروردين 1400 ] [ 15:54 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]