وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی که در آن هشت تیم دانشجویی از دانشگاه اسلامی آزاد از بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار تیم مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، دانشگاه اسلامی آزاد ، …

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی https://maanews.ir/جزئیاتی-از-رویداد-ملی-کرسی‌های-آزادان/ اخبار ما Sun, 21 Mar 2021 10:23:06 0000 تندرستی https://maanews.ir/جزئیاتی-از-رویداد-ملی-کرسی‌های-آزادان/ به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی که در آن هشت تیم دانشجویی از دانشگاه اسلامی آزاد از بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار تیم مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، دانشگاه اسلامی آزاد ، …

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی که در آن هشت تیم دانشجویی از دانشگاه اسلامی آزاد از بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار تیم مسائل فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی ، دانشگاه اسلامی آزاد ، شعبه ای از بیرانند ، برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حاشیه این دوره با مصاحبه با آنا اظهار داشت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از خواسته های اصلی رهبر عالی دانشگاه و برگزاری این رهبران رویداد ملی است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه امسال و پس از اعلام این واقعه در استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شده و سرانجام با توجه به وجود بیماری عروق بیماری کرونا قلب بدخیم هشت تیم در چهار شماره برای مسابقات آماده شدند.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه اسلامی آزاد در بیرین کار در مورد محور و مضمون سیاسی را آغاز کردند (عدم اطاعت آمریکا از بورخا نشان داد که سیاست مذاکره با ایالات متحده از اشتباه بوده است آغاز).

وی ادامه داد: در روز دوم این رویداد با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافقت) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقد) در مورد محور فرهنگی و موضوع (تغییر نگاه جوانان به ازدواج به دلیل افزایش تجرد). در روز سوم ، یازدهم اسفند ، 99 رویداد آزاد اندیشی ، دو تیم از دانشگاه اسلامی آزاد از واحد طبس (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی از واحد قائنات (منتقد) کار خود را با اقتصاد ادامه دادند محور و مضمون برای توسعه علمی آنها).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیم های دانشجویی از این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی از نهبندان (منتقد) با محور و مضمون اجتماعی (نظامی) اتلاف وقت برای جوانان) در آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این رویداد ، سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرینند در این جلسه حضور یافت و با توجه به شرایط موجود و قلب عروق بیماری کرونا از حضور و استقبال کلیه شرکت کنندگان و کارکنان رویداد تشکر کرد. مرض. در جلسات و فازهای بعدی که در سطح ملی برگزار می شود ، برخی از موضوعات مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و ارتباط او با سبک رهبری.

وی از جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان داور در جریان گفتگوی دانشجویی چهار روزه حضور داشتند و نحوه استدلال و استفاده از منابع معتبر و بحث اخلاقی را ارزیابی کردند ، تشکر کرد و جهت گیری خاصی نداشت. و موقعیت

انتهای پیام / 4121/4062 /


[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 2 فروردين 1400 ] [ 20:04 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]