وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

چشم‌انداز جدید دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه/ از سیاست‌های تشویقی برای ارتباط با صنعت تا تولید زعفران، پسته و ابریشم


آنا ، یک گروه خبرگزاری استانی حسین بوذری؛ دانشگاه آزاد اسلامی در تربت حیدریه اولین و بزرگترین مرکز آموزش عالی تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است که در سال 1985 تأسیس شده است. این دانشگاه هم اکنون دارای یک شرکت دانش بنیان به نام های “پویان ایده رادین توس (بخشی)” ، “مرکز شتاب و …

چشم‌انداز جدید دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه/ از سیاست‌های تشویقی برای ارتباط با صنعت تا تولید زعفران، پسته و ابریشم https://maanews.ir/چشم‌انداز-جدید-دانشگاه-آزاد-اسلامی-تر/ اخبار ما Wed, 24 Mar 2021 19:48:11 0000 استان ها https://maanews.ir/چشم‌انداز-جدید-دانشگاه-آزاد-اسلامی-تر/ آنا ، یک گروه خبرگزاری استانی حسین بوذری؛ دانشگاه آزاد اسلامی در تربت حیدریه اولین و بزرگترین مرکز آموزش عالی تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است که در سال 1985 تأسیس شده است. این دانشگاه هم اکنون دارای یک شرکت دانش بنیان به نام های “پویان ایده رادین توس (بخشی)” ، “مرکز شتاب و …

آنا ، یک گروه خبرگزاری استانی حسین بوذری؛ دانشگاه آزاد اسلامی در تربت حیدریه اولین و بزرگترین مرکز آموزش عالی تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است که در سال 1985 تأسیس شده است. این دانشگاه هم اکنون دارای یک شرکت دانش بنیان به نام های “پویان ایده رادین توس (بخشی)” ، “مرکز شتاب و رشد نوآوری با فناوری چند هسته” ، “اتاق خواب خواهران” ، “مجتمع تالار” ، “تجهیزات” و “Unique” تجهیزات ورزشی و “این آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی دارد.”

دانشگاه آزاد اسلامی در تربت حیدریه ، این واحد هم اکنون دارای یک گلخانه 1800 متر مربعی در بخش تولید گلخانه است. این دانشگاه تاکنون بیش از صد مقاله در کنفرانس ها و مجلات داخلی و خارجی منتشر کرده است.

این دانشگاه تاکنون توانسته است دو کنفرانس ملی ، دو کنفرانس منطقه ای و چندین کنفرانس داخلی برگزار کند. کنفرانس ملی “آموزش زبان انگلیسی در ایران: چالش ها و نوآوری ها” ، کنفرانس ملی: “علوم و فنون جدید در صنعت غذا” ، کنفرانس منطقه ای “جایگاه صنعت گردشگری در توسعه تربت حیدریه” ، کنفرانس منطقه ای ” رویکردهای جدید “به آموزش و یادگیری در آموزش و پرورش” عالی تربت حیدریه “یکی از این کنفرانس ها بود.

شاخص ترین دستاورد دانشگاه اسلامی آزاد در تربت حیدریه در سال 1399

خبرنگار خبرگزاری آنا پس از یک سلسله گفتگو با روسای واحدهای دانشگاهی برای بررسی و ارزیابی فعالیتهای واحدهای دانشگاه اسلامی در دانشگاه آزاد در سال 1399 و برنامه های پیش رو در سال 1400 ، گفتگویی با محمد خاتمی ، رئیس تربت حیدریه اسلامی ترتیب داد دانشگاه آزاد. آینده:

آنا: شاخص ترین فعالیت و موفقیت تربت حیدریه دانشگاه آزاد اسلامی ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری در سال 1999 ، چیست؟

حاتمی: مهمترین فعالیت و موفقیت این دانشگاه ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری ، در سال 1999 افتتاح خط تولید (بالش هوشمند با تکنولوژی پیشرفته ، کمک تنفسی) پویان ایده رادین توس (بخشی) مرتبط با آزاد اسلامی بود دانشگاه در تربت حیدریه.

آنا: ما سال 1999 را با شرایط بیماری کرونا و مبارزه با این ویروس گذراندیم ، موفقیت یا تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه در این زمینه چیست؟

حاتمی: دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در این زمینه به بیماران آسم یا افراد مبتلا به آلرژی کمک می کند تا بالش های تنفسی هوشمند ایجاد کنند. این بالش همچنین به بیماران مبتلا به آسم یا آلرژی کمک می کند تا از حملات تنفسی در هنگام خواب جلوگیری کرده و اکسیژن کافی برای تنفس داشته باشند.

این بالش از دو قسمت شامل قسمت پزشکی یا ارگونومیک تشکیل شده است که با گردن فرد سازگار شده و ارتفاع سر را تنظیم می کند و بخشی که اکسیژن تولید می کند و اکسیژن کافی را به فضای اطراف سر می رساند.

آنا: با فرارسیدن سال 1400 و تأکید مسئولان بر انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین انتخاب داوطلبان در سال 1404 ، چگونه و با چه سیاست ها و برنامه هایی باید به آن هدف نزدیک شویم؟

حاتمی: با معرفی ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ، شعبه ای از تربت حیدریه و ارتقا comprehensive جامع این دانشگاه در زمینه های مختلف در منطقه و شهرستان ، تلاش می شود دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین انتخاب ارائه شود.

ما در نظر داریم تعداد رشته های محبوب و میان رشته ای تحصیل را افزایش دهیم تا بتوانیم نیازهای آموزشی منطقه را در مقاطع مختلف تحصیلی ، به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تحصیلات تکمیلی برآورده کنیم.

آنا: سال 1400 را با کدام اولویت و طرح جامع آغاز می کنید؟

حاتمی: تعیین سه خواسته نخست مقام معظم رهبری از مسئولان دانشگاه اسلامی آزاد در افزایش ارتقا scientific علمی ، گسترش فضای انقلابی و حفظ سلامت دانشگاه اولویت اصلی در سال جدید خواهد بود.

تقویت رابطه بین دانشگاه و صنعت در سال 1400

توسعه متوازن و هماهنگ در فعالیت های مختلف فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی ، دانش بنیان و مدیریت لازم در استفاده بهینه از منابع و کارایی منابع انسانی ، برنامه ریزی و هماهنگی در فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی دانشگاه ها و گسترش و تعمیق مبانی اخلاقی و انقلابی و ایجاد پیوند فعال بین حوزه های علمیه و دانشگاه ها ، گسترش فضای نشاط و امید و افزایش کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی دانشگاه بر اساس سیاست های کلان فرهنگی اعلام شده توسط معاون فرهنگی ، حمایت از شکل گیری اساتید و دانشجویان جدید. فعالیت های سازمان های موجود در چارچوب سیاست ها و مقررات ، تلاش جدی در ورزش و تربیت بدنی برای دانشجویان ، اساتید ، کارکنان و استفاده بهینه از فضا و امکانات ورزشی در دانشگاه ، ادامه ضروری برای ارتقا academic سطح علمی اعضای هیئت علمی و اصلاح هرم وضعیت علمی رتبه بندی در افزایش تعداد استادیارها ، دانشیار و استادان ، به کارگیری و به روزرسانی فن آوری های اطلاعاتی جدید در مناطق مختلف سازمانی از اهداف دیگر واحدهای تربتا حیدریه است.

آنا: برنامه شما برای تولید محصولات کشاورزی در سال 1400 چیست؟

حاتمی: استفاده از ظرفیت متخصصان دانشگاهی (اساتید ، دانشجویان و کارکنان) و اعضای باشگاه پژوهشگران جوانان و نخبگان برای ساخت و اجرای پروژه های مختلف علمی و دانش بنیان برای توسعه و افزایش کیفیت و کمیت محصولات استراتژیک زعفران ، پسته و ابریشم برای صادرات در سطح منطقه است. و یکی از برنامه های دانشگاه اسلامی آزاد تربت حیدریه در سال 1400 است.

ایجاد زمینه های تحقیقاتی مناسب و حضور و مشارکت اعضای هیئت علمی و دانشجویان در کنفرانس های علمی ، برنامه های منطقه ای ، ملی و بین المللی از دیگر برنامه ها است.

آنا: آیا برنامه ای برای تقویت روابط با صنعت دارید؟

حاتمی: آره. تقویت دفتر ارتباطات صنعتی و همکاری صنعت و افزایش پروژه های تحقیقاتی فوق برنامه از طریق ایجاد روابط تعاملی با صنعت ، ادارات و سازمانهای مختلف در تربت حیدریه و خراسان رضوی از ویژه برنامه های ماست و در این راستا مورد توجه قرار داده ایم. سیاست های تشویقی

برای برقراری ارتباط بهتر بین صنعت و دانشگاه ها ، از نظرات منتخب و خبرگان واحدهای اسلامی دانشگاه آزاد در شوراهای مشورتی اساتید ، کارمندان و دانشجویان برای انجام فعالیت های مربوط به هر حوزه و از این نظر از سطح کارایی ، انگیزه و تلاش برای ایجاد اشتیاق. ما با رعایت سیاست های تشویقی از کارمندان مراقبت خواهیم کرد.

توزیع مناسب و متعادل اعتبارات واحدهای دانشگاهی متناسب با بودجه درآمدهای دانشگاه در مناطق مختلف سازمانی بر اساس سیاست های ابلاغی بودجه و ارائه خدمات متنوع به نفع کارکنان در بخشنامه اطلاع رسانی و تلاش برای افزایش درآمد شهریه از طریق جذب جدید دانش آموزان و درآمد غیر شهریه به عنوان تجاری سازی محصول. دانشمندان ، پروژه های تحقیقاتی فوق برنامه و غیره اهداف دیگر واحد تربت حیدریه در سال 1400 خواهد بود.

آنا: در سال 1400 در زمینه مدارس سام و آموزشگاه های مهارتی چه اتفاقات خوبی رخ خواهد داد؟

حاتمی: خود دانشکده دانشگاه اسلامی آزاد ، شعبه ای از تربت حیدریه یکی از بهترین مدارس تربت حیدریه است که با کسب نمرات عالی در این زمینه توانسته موقعیت خوبی را در زمینه آموزش در این زمینه به دست آورد. زمینههای مختلف.

انتهای پیام / 4078/4062 / ص


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 8 فروردين 1400 ] [ 9:26 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]