وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

روزهای عجیب پرسپولیس در سال ۹۹


زاوش محمدی: تیم فوتبال پرسپولیس در سال 1999 روزهای خوبی را پشت سر گذاشت زیرا آنها توانستند به اولین تیم لیگ برتر تبدیل شوند که برای چهار فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و از این نظر رکورد بزند. از طرف دیگر ، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ، به شرطی که بسیاری آنها را …

منبع: سایت اسپرت نیوز
روزهای عجیب پرسپولیس در سال ۹۹

روزهای عجیب پرسپولیس در سال ۹۹ https://sports-news.ir/روزهای-عجیب-پرسپولیس-در-سال-۹۹/ اخبار ورزشی Sat, 27 Mar 2021 02:54:48 0000 ورزشی https://sports-news.ir/روزهای-عجیب-پرسپولیس-در-سال-۹۹/

زاوش محمدی: تیم فوتبال پرسپولیس در سال 1999 روزهای خوبی را پشت سر گذاشت زیرا آنها توانستند به اولین تیم لیگ برتر تبدیل شوند که برای چهار فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و از این نظر رکورد بزند. از طرف دیگر ، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ، به شرطی که بسیاری آنها را …

منبع: سایت اسپرت نیوز
روزهای عجیب پرسپولیس در سال ۹۹

زاوش محمدی: تیم فوتبال پرسپولیس در سال 1999 روزهای خوبی را پشت سر گذاشت زیرا آنها توانستند به اولین تیم لیگ برتر تبدیل شوند که برای چهار فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود و از این نظر رکورد بزند. از طرف دیگر ، نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ، به شرطی که بسیاری آنها را شایسته قهرمانی بدانند ، یکی از تلخی هایی است که قرمزها فراموشش نمی کنند.

پوکر لیگ برتر
پس از جدایی ناگهانی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس ، بسیاری قبل از حضور سرمربی تیم در انتظار ناکامی بودند اما آرژانتینی توانست بدون رای هیچ نتیجه قابل توجهی را در قرمزهای پایتخت کسب کند. هنگامی که گابریل کالدرون به عنوان جانشین گل محمدی انتخاب شد ، بسیاری از مسئولان به دلیل معرفی وی به عنوان سرمربی انتقاد کردند ، اما این مربی آرژانتینی توانست نتایج عالی کسب کند و با وجود ترک تیم پس از پایان نیمه ، پرسپولیس را به بالای سر برد. به گل محمدی گل ادامه داد تا مسیر برانکو و کالدرون را ادامه دهد و یک قهرمانی لیگ چهارم را برای پرسپولیس بدست آورد. قبل از تعطیلات کرونا و زمانی که تیم های پرسپولیس و سپاهان قرار بود در دنیا به مصاف هم بروند ، شاگردان قلعه نویی با تعاملی عجیب و با نتیجه 3 بر صفر در کمیته انضباطی بین پرسپولیس و تیم دوم از رقابت ها کنار کشیدند. 10 و این بدان معناست که مدافع عنوان قهرمانی نزدیک به جام است. بعد از شروع لیگ دوباره ، پرسپولیس عالی بود و توانست برای چهارمین فصل متوالی قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد.

شکست و شکست مضاعف در برابر رقبای قدیمی
شاگردان گل محمدی پس از قهرمانی در لیگ برتر به فکر قهرمانی در جام حذفی و کسب یک عنوان دیگر افتادند ، اما شاگردان مجیدی به آنها اجازه این کار را ندادند. در مرحله نیمه نهایی این دیدار پرسپولیس حریف استقلال شد و ابتدا با گل مهدی قائدی به برتری رسید اما پس از آن بشار و علیپور دو بار گل زدند تا قرمزها در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند اما به ملیچ و دانشگر و البته رادوشویچ توجهی نکردند. ضعف و سهل انگاری مدافع با تساوی 2-2 در لحظات پایانی. در ضربات پنالتی یک بازیکن تصادفی پرسپولیس در پشت ضربه و شاهکار اوساگونا ظاهر شد! در آن سوی میدان استقلال ، او توانست با یک ضربه خوب گل مورد علاقه خود را به ثمر برساند و فینالیست شود. بدین ترتیب یحیی گل محمدی در تکرار پرسپولیس دو گانه با برانکو ناکام ماند.

روز عجیب پرسپولیس در سال 99

از فرش تا تختی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا!
ساعاتی قبل از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر ، کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی الکثیر را از این مسابقه محروم کرد تا قرمزها دچار یک شوک شوند. همین کافی بود تا امیدهای تیم برای فینالیست شدن را از بین ببرد ، زیرا آل کثیر در بازی های قبلی عملکرد قابل توجهی داشت و غیبت او ضربه بزرگی به تیم وارد کرد. در هر صورت ، مهدی عبدی جای آل کثیر را گرفت و همه امیدوارند که خاطره خوب عبدی در دربی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود و این همان اتفاقی است که افتاده است. در حالی که النصر عربستان با ضربه پنالتی حامد الله چیپ پرسپولیس را هدایت کرد ، ضربه سر بشار رسن مهاجم جوان پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند. اخراج احسان پهلوان در دقیقه 104 آب سرد روی بدن پرسپولیس و شروع حمله النصر بود اما دفاع پرسپولیس آنقدر خوب پیش رفت که نتوانستند شرایط را ایجاد کنند. در پایان این کار ضربات پنالتی به همراه داشت و برخلاف دربی جام حذفی ، تیم گل محمدی همه شوت ها را به گل تبدیل کرد و پرسپولیس با یک پنالتی مایسن توسط حامد لک و برای دومین بار در سه فصل گذشته بازی دراماتیک را برنده شد.

سعی در بخشش الکثیر نشد
در حالی که همه دلیل خوشحالی بعد از گل عیسی الکثیر را که سالها در لیگ برتر بازی کرده می دانند ، کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن را شش ماه به اضافه 10 هزار دلار جریمه کرد. مسئولان پرسپولیس پس از دیدار نیمه نهایی برابر النصر سعی کردند الکثیر را ببخشند تا جایی که وی می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. مراجعه به AFC و ارجاع پرونده به دادگاه داوری ورزشی CAS بی معنی بود و وی تا 13 آوریل 1400 از فعالیت در فوتبال منع شد. بسیاری معتقدند که با پس زمینه خوشحالی بعد از گل الکثیر و البته حوادث مشابه توسط برخی از بازیکنان مانند مسی و لاوتزی ، حداقل جریمه آلکاتیر باید کاهش می یافت ، اما مقامات AFC این اعتقاد را ندارند. فینال لیگ قهرمانان ، او همچنین 18 هفته از لیگ برتر 20 عقب است.

روز عجیب پرسپولیس در سال 99

النصره که بی خیال نمی شود
پس از سوت پایان بازی نیمه نهایی پرسپولیس برابر النصر ، اعلام شد که تیم سعودی باید در نیمه نهایی بازنده باشد زیرا پرسپولیس از بازیکنان جدیدی مانند حامد لک ، احسان پهلوان ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، علی شجاعی ، عیسی آل کثیر. زیرا آنها معتقدند که قرارداد این بازیکنان پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از پرسپولیس دلایل و مدارکی را در طرح شکایت خود درخواست کرد و در نهایت نتیجه را به سود تیم ایران اعلام کرد ، اما النصره آن را نادیده نگرفت. آنها از انواع دادگاه ها و مقامات شکایت کردند که رای AFC را تغییر ندهند ، اما این اتفاق نیفتاد. نکته جالب این است که آنها تا چند روز پیش پرونده را پیگیری می کردند ، در حالی که فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و چندین ماه از آن زمان می گذرد!

دو پنالتی و یک دست خالی از قهرمانی
با تأیید غیبت عیسی آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان ، جدایی بسیاری از بازیکنان از پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات بازیکن روبرو شود. به دلیل این مشکل و البته شرایط خوب اولسان در ضلع شرقی ترازو ، او در برابر تیم کره ای یا ببرها سنگین تر شد. با گلهای زیادی که مهاجم این تیم به ثمر رساند ، همه منتظر یک بازی ضربتی از این حریف بودند ، اما این اتفاق نیفتاد جز در دقیقه اول فینال ، و اگر پرسپولیس حرفه ای تر بازی می کرد ، شکست دادن آن آسان بود اولسان شاگردان یحیی گل محمدی در آخرین دقیقه نیمه اول توسط مهدی عبدی یک گل رویایی به ثمر رساندند اما کمی بعد ، به طور تصادفی ، نوراللهی صاحب یک ضربه پنالتی شد و در حالی که حامد لک پنالتی نگراو را مهار کرد ، او توپ را به کامبک تبدیل کرد. و بازی در آخرین لحظات نیمه اول به صورت سری به پایان رسید. در نیمه دوم مهدی شیری هندی عجیب و فراموش نشدنی بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد و با زدن گل 2-1 شد. تلاش پرسپولیس برای زدن گل تساوی ناکام ماند و پرسپولیس که یک دست در جام داشت ، با دست خالی از دوحه به تهران بازگشت.

روز عجیب پرسپولیس در سال 99

شریک جزئی پرسپولیس
در حالی که پرسپولیس شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داشت و بسیاری فکر می کردند این بازیکن حداقل به مدت نیم فصل در تیم باقی خواهد ماند به امید قهرمانی در جام ملت های آسیا ، پرسپولیس ناگهان تیم را تنها گذاشت. البته بازیکنانی مانند بیرانوند ، علیپور و ترابی قبل از صعود پرسپولیس به نیمه نهایی تیم را ترک کردند. شجاع خلیل زاده که یکی از ستون های اصلی این تیم در دفاع بود ، تا دشوارتر شدن گل محمدی به الریان رفت. در همین حال ، بشار رسن نیز به فکر جدایی است اما به هر حال او تا فینال در تیم باقی می ماند اما از دوحه به ایران برنمی گردد ، بنابراین این موضوع گل محمدی را ناامید خواهد کرد. جدایی بازیکنانی که در سالهای گذشته از ارکان تیم بودند ، بیشترین ضربه را در فینال لیگ قهرمانان به تیم وارد کرد ، در حالی که حضور آنها به راحتی می توانست جام را به قرمزها برساند.

رسول ارو با همه برخورد کرد!
مهدی رسول پناه که نمی داند چگونه مدیرعامل پرسپولیس شد ، پس از پایان لیگ نوزدهم روز خوبی در این تیم نداشت. همه بازیکنان و البته کادرفنی از او و رفتار او انتقاد کردند و حتی بسیاری رسول پناه را علت جدایی خلیل زاده و علیپور دانستند. رسول ارو با بازیکنان قرارداد غیرحرفه ای امضا کرد و باعث شد آنها به راحتی تیم را ترک کنند و باشگاه حتی یک ریال از این انتقال دریافت نکرد. اوج حاشیه سازی رسول پناه درگیری او با خلیل زاده ، گل محمدی و سرانجام انتشار فایل صوتی مخفی وی بود که در آن او به بازیکنان و البته سرمربی توهین کرد. همه می دانند که هیچ یک از بازیکنان و مربیان رابطه خوبی با رسول ارو ندارند و همه منتظر استعفا هستند ، اما او چنین تصمیمی نگرفت. حتی کریم باقری از او خواست که استعفا دهد و سرانجام پس از انتشار چند فایل صوتی استعفا داد. او هنوز به دنبال بحث با یحیی گل محمدی است اما سرمربی پرسپولیس علاقه ای به این کار ندارد!

روز عجیب پرسپولیس در سال 99

پایان سال با پیراهن مشکی
پس از درگذشت هادی نوروزی ، پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می گذارد ، اما تعداد کمی از مردم تصور می کنند که غم بزرگ دیگری به وجود آید. در بهمن سیاه سال 1999 ، پرسپولیس چند روز پس از مرگ نوروز بار دیگر رنج برد و درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان یک هفته دیگر باقی ماند! این حادثه باعث شد افسران و اعضای تیم تصمیم بگیرند که در اواخر امسال در همه بازی های خود پیراهن سیاه بپوشند. میناوند یکی از پیشکسوتان باشگاه است که در سالهای اخیر حضور پررنگی در این تیم داشته است و نبود او و مردان انصاری ضربه عاطفی بزرگی به پرسپولیس وارد کرد ، اگرچه از طرف دیگر انگیزه اضافی برای دستیابی به موفقیت بهتر آنها بود. نتیجه رقبای خود.

ویندوز باز و بسته!
بعد از پایان فصل نوزدهم و قبل از شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا ، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل شکایت برانکو ایوانکوویچ بسته شد ، اما رسول پناه منتظر ماند تا آخرین لحظه مهلت FIFA برای کمک به این باشگاه . سرانجام پرسپولیس توانست با هزار بار تلاش برای باز كردن مسئله پرسپولیس به برانكو پول بدهد. در حالی که پرسپولیس نفس می کشید تا از شر پرونده خلاص شود ، پرونده بدیمیر باز شد و پنجره ها دوباره بسته شدند! البته پول دادن به بودیمیر و سایر بازیکنان برای پرداخت مطالبات کادر فنی و بازیکنان فعلی ، مدیر جدید باشگاه را در یک وضعیت عجیب و بحرانی قرار می دهد. از طرف دیگر برخی از بازیکنان ایرانی که چند سال پیش در این تیم بازی کردند نیز خواسته های آنها را برآورده کردند و پرسپولیس برابر تعداد زیادی طلبکار بی پول است.

بیشتر بخوانید:

اقدام خبری طارمی و تعجب هواداران پورتو

درخواست مهم علی کریمی از عزیزی خادم

تیپ ویژه علی پروین در خیابان های رم

256 251

منبع: سایت اسپرت نیوز
روزهای عجیب پرسپولیس در سال ۹۹


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 9 فروردين 1400 ] [ 1:00 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]