وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

محرومیت بازیکن استقلال از سوی فیفا واقعیت دارد؟


سهیل مهدی در خصوص درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر پایان دادن به محرومیت سعید واسعی از 15 فروردین و حضور وی در مسابقه مس رفسنجان ، اظهار داشت: احکام انضباطی در اختیار کمیسیون انضباطی ، کمیته وضعیت و دادگستری دادگستری است. فدراسیون فوتبال. سرانجام ، تصمیم آنها با امضای دبیرکل به ما ابلاغ خواهد شد …

محرومیت بازیکن استقلال از سوی فیفا واقعیت دارد؟ https://maanews.ir/محرومیت-بازیکن-استقلال-از-سوی-فیفا-واق/ اخبار ما Fri, 02 Apr 2021 10:28:29 0000 تندرستی https://maanews.ir/محرومیت-بازیکن-استقلال-از-سوی-فیفا-واق/ سهیل مهدی در خصوص درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر پایان دادن به محرومیت سعید واسعی از 15 فروردین و حضور وی در مسابقه مس رفسنجان ، اظهار داشت: احکام انضباطی در اختیار کمیسیون انضباطی ، کمیته وضعیت و دادگستری دادگستری است. فدراسیون فوتبال. سرانجام ، تصمیم آنها با امضای دبیرکل به ما ابلاغ خواهد شد …

سهیل مهدی در خصوص درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر پایان دادن به محرومیت سعید واسعی از 15 فروردین و حضور وی در مسابقه مس رفسنجان ، اظهار داشت: احکام انضباطی در اختیار کمیسیون انضباطی ، کمیته وضعیت و دادگستری دادگستری است. فدراسیون فوتبال. سرانجام ، تصمیم آنها با امضای دبیرکل به ما ابلاغ خواهد شد و ما آن را اجرا خواهیم کرد. سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیست و فقط تصمیمات و تصمیمات این ارکان را اجرا می کند.

وی افزود: تاکنون چیزی در مورد سعید واسی ندیده ایم ، اما اگر بحثی پیش بیاید ، با توجه به اینکه امروز تعطیل است و این امکان وجود دارد که همه در محل کار نباشند ، به احتمال زیاد این موضوع به صورت شفاهی به ما اعلام می شود. “به ما اطلاع داده نشده است ، در صورت دریافت نامه ای با امضای دبیرکل یا جلسات دادرسی شفاهی در مورد پایان محرومیت بزرگ ، مشکلی در اجرای آن نداریم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال در مورد به تعویق انداختن دیدار نفت آبادان و استقلال گفت: این درخواست حدود 5 یا 6 روز پیش ارسال شده بود و ستاد مبارزه با کرونا نیز این مشکل را بررسی کرد و در نهایت نتیجه گرفت که دیدار نفت آبادان و استقلال به تعویق افتاده است. “سقوط. وی همچنین این موضوع را به ما اطلاع داد. خوشبختانه تقسیم کار به گونه ای است که گروههای تصمیم گیری متنوع هستند. در مورد کرونا در فوتبال ، فقط ستاد مبارزه با فساد در زمینه مبارزه با فساد در فوتبال تصمیم می گیرد و اعضای آن نیز شناخته شده اند. ما در بحث برنامه ریزی و انجام کار فعال هستیم ، زیرا وظایف دادگستری مشخص است.

مهدی افزود: این تقسیم کار کمک می کند تا همه تصمیمات روشن ، حرفه ای و متناسب با شرایط انجام شود. همانطور که شنیده ایم ، به دلیل سخت گیری های موجود در عربستان ، ستاد مبارزه با فساد اداری کرونا تصمیم به به تعویق انداختن دیدار استقلال و صنعت نفت گرفته است تا دست نماینده کشورمان ، تیم استقلال از عربستان سعودی گره نخورد. بالا همانطور که سال گذشته با تصمیم این کرسی ، دیدار پرسپولیس برابر ناساجه قبل از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد.

وی در مورد وضعیت تاج گذاری و لغو برخی از مسابقات ، وی با بیان اینکه خبرنگاران تهدید به ورود به استادیوم ها نیستند ، گفت که ستاد کرونا تصمیم به حضور خبرنگاران در استادیوم ها را گرفته است. وضعیت آنها نارنجی و قرمز نیست. 10 روزنامه نگار مطابق با پروتکل های سلامتی به ورزشگاه آمدند ، اما تصمیم گرفته شد که Mixdzon و کنفرانس مطبوعاتی بازی به صورت آنلاین باقی بماند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ گفت: برای شهرهایی که اکنون قرمز و نارنجی نیستند ، خبرنگاران می توانند به ورزشگاه بروند و مشکلی از این نظر وجود ندارد اما در شهرهایی که قرمز و نارنجی هستند قطعاً موافقت می کنند. به همین دلیل ، به 10 روزنامه نگار اجازه داده شد تا برای کار در شهرهایی که از نظر کرون قرمز نارنجی نیستند ، وارد ورزشگاه شوند. وقتی خبرنگاران با بازیکنان و مربیان تیم ها تماس نمی گیرند ، آنها می توانند به ورزشگاه بیایند و کار خود را انجام دهند.

مهدی درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که استقلال و پیکان در بازی فردا و همچنین دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی میکسدزون به میدان نروند ، توضیح داد: این به رنگ تاج در تهران بستگی دارد. فریم ها ، قوانین و پروتکل ها تعریف شده اند و ما نسبت به آنها باز و فعال هستیم. باید بگویم اگر تهران و شهرهای دیگر از نظر تاج زرد و آبی باشند ، ما تلاش می کنیم روزنامه نگاران بیشتری را به ورزشگاه بیاوریم.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر محرومیت استقلال و محمد نادری به دلیل بازی در آبی ها بدون رضایت باشگاه بلژیکی کورتریک و اینکه آیا این موضوع بدون رضایت بازیکنان ITC صادر می شود ، گفت: این موضوع به یکی از ارکان احتیاج دارد. برای دریافت حقوق از اتحادیه فوتبال. ، اما تا آنجا که من می دانم ، ITC تا زمانی که بازیکن رضایت نگیرد صادر نمی شود. من چیزی ندیده ام و بهتر است مسئولان بین المللی فدراسیون مسئول این امر باشند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ فوتبال گفت: “من نمی دانم بدون رضایت ITC صادر خواهد شد یا خیر ، اما مراجع قانونی اطلاعات کامل تری در اختیار دارند و می توانند با سهولت بیشتری این رویه را اعلام کنند.” اگر پرونده یا شکایتی وجود داشته باشد ، کمیته بین المللی بیشتر در جریان است. در صورت وجود بحث های نهایی ، به ما اطلاع داده می شود ، اما مواردی که تاکنون ندیده ام.

مهدی درباره آمادگی های لیگ برای تیم هایی که با استفاده از بازیکنانی با علائم مشکوک به بازی ها وارد می شوند ، گفت: “خوشبختانه ، سازمان لیگ دائماً در حال بررسی موارد مربوط به تاج با هماهنگی با ستاد تاج است و تست های PCR از تیم ها گرفته می شود.” این مثل رفتن نیست مسابقات ما بدون تست آزمایش در هر زمان انجام می شود و پزشکان تیم مشکلات مختلفی را کنترل می کنند. اگر تست مثبت باشد ، بعد از بازی است ، اما دفعات بازیکنان و اعضای تیم در لیگ برتر تقریبا زیر 2 است.

وی افزود: این مسائل باید به پزشكان واگذار شود ، اما خوشبختانه پزشكان تیم ها و ستادهای مقابله با كرونا این مشكل را به خوبی مشاهده كرده اند و بروز كمتر از 2٪ نشان می دهد كه آنها در مقایسه با سایر تیم ها در ایران به خوبی كنترل شده اند لیگ برتر فوتبال. “یک مسئله جهانی است ، زیرا کاوه رضایی و هم تیمی هایش از بلژیک با وجود اینکه شرایط خوبی برای کنترل تاج در این کشور وجود دارد و مردم بلژیک واکسینه شده اند ، به تاج آلوده شدند.

بیشتر بخوانید: واکنش سهیل مهدی به لغو بازی استقلال

253 251


[ بازدید : 135 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 فروردين 1400 ] [ 8:03 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]