وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانیم در جدول تک رقمی شویم


کاپیتان نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در جدول جایی ندارد و ما می توانیم در یک جدول یک رقمی قرار بگیریم. سجاد جعفری در گفت وگو با اخبار ما ، درباره اوضاع شرکت های نفتی گفت: وضعیت ما خوب است. تیم ما اردوی چند روزه ای را در اهواز برگزار کرد و همه بچه …

کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانیم در جدول تک رقمی شویم https://maanews.ir/کاپیتان-نفت-مسجدسلیمان-می‌توانیم-در/ اخبار ما Tue, 30 Mar 2021 10:26:29 0000 تندرستی https://maanews.ir/کاپیتان-نفت-مسجدسلیمان-می‌توانیم-در/ کاپیتان نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در جدول جایی ندارد و ما می توانیم در یک جدول یک رقمی قرار بگیریم. سجاد جعفری در گفت وگو با اخبار ما ، درباره اوضاع شرکت های نفتی گفت: وضعیت ما خوب است. تیم ما اردوی چند روزه ای را در اهواز برگزار کرد و همه بچه …

کاپیتان نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ما در جدول جایی ندارد و ما می توانیم در یک جدول یک رقمی قرار بگیریم.

سجاد جعفری در گفت وگو با اخبار ما ، درباره اوضاع شرکت های نفتی گفت: وضعیت ما خوب است. تیم ما اردوی چند روزه ای را در اهواز برگزار کرد و همه بچه ها دست به دست هم می دهند تا در بازی نساجی سه امتیاز کسب کنند و شخصیتی را که در نیم فصل اول نشان دادیم برگردانند تا تیم ها حساب ویژه ای برای ما باز کنند . وضعیت روی میز به گونه ای است که باید نساجی ها را شکست دهیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی درباره شرایط خود در نفت و شکوه در لیگ برتر گفت: “امسال تیم ما جوان بسته شد و مزیت این است که زیر سایه بازیکنان دیگر نیستیم و به همین دلیل بسیاری از بچه های تیم ما دیده شده اند. من از این قاعده مستثنی نبودم و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم روند رو به رشد خود را در لیگ ادامه دهم و بتوانم ثمرات این فصل را در سالهای آینده ببینم.

کاپیتان نفت مسجد سلیمان در مورد پیشنهاد احتمالی تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس از محبوب ترین تیم های ایران هستند و هر بازیکنی دوست دارد در آن تیم ها بازی کند اما این به شرایط بستگی دارد و باید ببینیم چه چیزی اتفاق می افتد که اولین بازی فوتبال دیدگاه تیم ملی را دارد و من هم دوست دارم در تیم ملی بازی کنم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفم انجام دهم.

وی درباره سبک بازی و الگوی خود در فوتبال گفت: جایگاه من یک هافبک دفاعی است و سبک بازی هافبک بارسلونا ، فرانک دی یانگ را دوست دارم و در میان بازیکنان ایرانی بازی امید ابراهیمی را دوست دارم. پست ما به گونه ای است که برای کارایی بیشتر باید از نظر بدنی بازی کنیم. من از ابتدا مربیانی داشتم که به من کمک کردند و هر کدام را دوست دارم.

جعفری افزود: حسین رحمانی اولین مربی بود که من را دید و استعداد من را به امید بابل از خانه به خانه دیگر کشف کرد و سپس اکبر میثاقیان ، علی نظر محمدی و مهدی تارتار مربیان من بودند که به پیشرفت من کمک کردند. دوست دارم از این طریق پیشرفت کنم. من از بازی در لیگ برتر خوشحال نیستم. من برای خودم برنامه دارم و مهمترین چیز این است که به تیم ملی بروم و سپس به اروپا بروم.

کاپیتان نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه جای روغن اینجا جدول نیست ، گفت: ما می توانستیم بالاتر از این رتبه جدول باشیم و مطمئناً به جایگاه های بالاتری خواهیم رسید و می توانیم تک رقمی شویم.

انتهای پیام


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 15 فروردين 1400 ] [ 13:32 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]