وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ افسار کرونا در خوزستان دوباره پاره شد/ کرونای برزیلی از راه رسید؟


خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ ویروس کرونا امروز به شهرها و استانهای کشور حمله کرده و طی 14 ماه شیوع بسیاری از هموطنان خود را آلوده کرده است و 63.07 نفر در ایران قربانی این ویروس جهش یافته و خطرناک شده اند. زنگ موج چهارم کرونا وقتی به صدا در می آید که برخی …

منبع: سایت اسپرت نیوز
آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ افسار کرونا در خوزستان دوباره پاره شد/ کرونای برزیلی از راه رسید؟

آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ افسار کرونا در خوزستان دوباره پاره شد/ کرونای برزیلی از راه رسید؟ https://sports-news.ir/آخرین-وضعیت-کرونایی-در-کشور-افسار-کرون/ اخبار ورزشی Fri, 09 Apr 2021 13:32:24 0000 ورزشی https://sports-news.ir/آخرین-وضعیت-کرونایی-در-کشور-افسار-کرون/

خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ ویروس کرونا امروز به شهرها و استانهای کشور حمله کرده و طی 14 ماه شیوع بسیاری از هموطنان خود را آلوده کرده است و 63.07 نفر در ایران قربانی این ویروس جهش یافته و خطرناک شده اند. زنگ موج چهارم کرونا وقتی به صدا در می آید که برخی …

منبع: سایت اسپرت نیوز
آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ افسار کرونا در خوزستان دوباره پاره شد/ کرونای برزیلی از راه رسید؟

خبرگزاری گروه استانها – حسین بوذری؛ ویروس کرونا امروز به شهرها و استانهای کشور حمله کرده و طی 14 ماه شیوع بسیاری از هموطنان خود را آلوده کرده است و 63.07 نفر در ایران قربانی این ویروس جهش یافته و خطرناک شده اند.

زنگ موج چهارم کرونا وقتی به صدا در می آید که برخی از افراد بدون توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برای خرید در شب نوروز به مکان های عمومی و بازارها می روند و افراد مبتلا به Covid-19 نیز ویروس را به دیگران انتقال می دهند. یک سفر نوروزی است ، جایی که برخی از هموطنان در شرایط عادی سفر می کنند و گاهی اوقات بدون توجه به وسایل بهداشتی به پیاده روی می روند.

متأسفانه امروز کشور وضعیت خوبی ندارد و با شروع پیک چهارم ، هیچ شهر و استانی برای مردم در امان نیست و حتی کسانی که شغلشان برای سفر گره خورده است باید در حالت فعلی در خانه بمانند و با شرایط فعلی سازگار شوند وضعیت بدون خطر آب از گیاه پایین می آید و با واکسیناسیون عمومی و کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس قلب ، مردم به حالت عادی برمی گردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ های کرونا پیچیده تر می شوند نمودارها و نقشه ها

رستوران مانند یک تاج است

موج چهارم کشورهای خطرناک

میز تاج در شهرها گسترش بیشتری یافت

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس

تعداد شهرهای قرمز ، نارنجی ، زرد و آبی تفاوت چندانی با دیروز ندارد و کسانی که در شرایط فعلی ویروس کرونا نسبت به کوچک و بزرگ ترحم ندارند ، باید به هشدارهای کارشناسان و مقامات وزارت بهداشت توجه کنند تا از عفونت

شکستن زنجیره اپیدمی های تاج با برنامه شهید سلیمانی

با شروع شیوع Covid-19 ، برنامه شهید سلیمانی نیز توسط جامعه پزشکی بسیج شد و فعالیت های خود را با هدف کنترل ویروس کرونا و شکستن زنجیره آن آغاز کرد.

با توجه به تأكيد مقام معظم رهبري مبني بر ورود بسيج و سپاه براي كمك به ريشه كني بيماري Covid-19 ، اتاق انديشه بسيج از جامعه پزشكي ملي ، با بررسي و شناسايي مشكلات در زمينه كنترل تاج ، برنامه اي براي افزايش همكاري با وزارت كشور طراحي كرد. پزشکی.

برنامه شهید سلیمانی دو مشکل مهم را پیش روی فعالیتهای وی قرار می دهد ، اول پیگیری وضعیت بهداشتی بیماران قبل از مراجعه به بیمارستان برای معاینه و شناسایی بیماران در مرحله اول برای قرنطینه و درمان و مشکل دوم توجه به آنها است. به بیمارانی که در بیمارستان معالجه کرده اند. اما آنها هنوز ناقل بیماری هستند و باید برای ورود به جامعه آموزش ببینند.

آخرین وضعیت کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / کرونا هر روز وحشیانه تر از دیروز است

پروژه شهید سلیمانی در سه مرحله “مراقبت” ، “پشتیبانی” و “نظارت” به عنوان محله با حضور داوطلبان آموزش دیده بسیجی توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در هر محله اجرا شد.

با اجرای طرح شهید سلیمانی ، بسیاری از هموطنان در اوایل ویروس کرونا شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند و بسیاری از آنها با این طرح تحت درمان و نجات از مرگ قرار گرفتند.

اکنون که در راس چهارمین کرونا قرار داریم ، شهید سلیمانی قصد دارد با جدیت به فعالیت های خود ادامه دهد تا کرونا را تحت کنترل داشته باشد تا روز به روز شاهد کاهش تعداد بیماران Covid-19 باشیم.

چه شهری با وضعیت قرمز و نارنجی؟

طی دو روز گذشته ، رنگ آمیزی شهر بسیار هشدار دهنده شده است ، زیرا شهرهای قرمز از 88 شهر و شهرستان به 257 شهر افزایش یافته است. از طرف دیگر ، تعداد شهرهای نارنجی از 139 شهر به 129 شهر افزایش یافته است.

طبق یک نظرسنجی آماری ، تعداد شهرهای زرد نسبت به روز گذشته کاهش چشمگیری داشته است و در حالی که در دو روز گذشته تعداد شهرهای زرد 198 بوده است ، این تعداد دیروز به 51 رسید و تعداد شهرهای آبی نزدیک می شود روز به روز صفر شود.

آخرین وضعیت کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / کرونا هر روز وحشیانه تر از دیروز است

با این حساب باید گفت که آمار رنگ شهرها و استانها نسبت به دیروز تغییری نکرده است اما وضعیت همچنان خطرناک است و ما قرمز هستیم.

تاج دوباره در استان خوزستان شکسته شد

خوزستان یکی از استانهایی است که با کاهش شدید تاج روبرو است ، دلیل اصلی آن این است که نژاد تاج گونه غالب در این کشور انگلیسی است و رعایت پروتکل بهداشتی در استان خوزستان از 95 درصد به کمتر از 5 درصد رسیده است.

از طرف دیگر ، با ورود کشتی های مختلف به بندر خوزستان برای تخلیه و بارگیری کالا ، خطر گسترش و پراکندگی کرون برزیل افزایش یافت.

16 شهر اندیمشک ، دزفول ، لالی ، شوشتر ، ایذه ، اهواز ، کارون ، باغملک ، شوشا ، خرمشهر ، آبادان ، رامهرمز ، ماهشهر ، امیدیه ، مسجد سلیمان و بهبهان در استان خوزستان و 9 شهر آغاجاری ، رامشیر ، اندیکا گتوند قرمز هستند ، داش قرمز ، آزادگان ، هندیجان ، شادگان ، هفتکل و باوی نیز نارنجی هستند.

ویروس کرون انگلیسی در منطقه هرمزگان

با اعلام رنگ شهرها ، استان هرمزگان نیز در وضعیت وخیمی قرار دارد ، به طوری که هشت شهر بندرعباس ، پارسیان ، بندرخمیر ، قشم ، کیش ، هرمز ، بندرلنگه و میناب در کشور قرمز انگلیس قرار دارند. از کرونا و جاسک ، رودان و حاجی آباد در آستانه قرمز قرار دارند.

استان هرمزگان هیچ شهر آبی و ناحیه ای ندارد و شهرهای بستک ، بشاگرد ، سیریک و بوموسی حالت زرد دارند که ممکن است طی چند روز آینده تغییر رنگ دهد.

بیمارستان های استان خراسان جنوبی توانایی های خود را برآورده می کنند

این بحران به استان خراسان جنوبی نیز سرایت کرده و بیمارستان از ظرفیت خود برخوردار است. از طرف دیگر ، ظهور ویروس کرونا در انگلیس در خراسان جنوبی خطر بزرگی دارد و مردم باید از پروتکل های بهداشتی کاملاً پیروی کنند تا از تاج گذاری جلوگیری کنند.

تنها شهر با وضعیت متوسط ​​(کم خطر) در استان خراسان جنوبی خوسف است و ممکن است طی چند روز آینده رنگ آن به نارنجی و در نهایت به قرمز تغییر کند.

استان گیلان هیچ شهر آبی ندارد

گیلان که یکی از استان های دوستانه و دوستدار گردشگر کشور است ، به ویژه در ایام نوروز همه ساله هموطنان و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. آنها به این منطقه سفر می کنند.

وضعیت فعلی کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز است / کرونا هر روز ظالمانه تر از دیروز است

طبق آخرین آمار و اطلاعیه های ستاد مدیریت و مدیریت کرونا ، تمام شهرهای استان گیلان ، به جز رضوانشهر ، شفت ، سیاهکل و ماسال (نارنجی) ، قرمز هستند.

وضعیت فعلی کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / تاج هر روز بی رحمانه تر از دیروز است

در چند روز آینده ، ممکن است دفاتر ، اماکن عمومی و بازارهای استان گیلان برای کنترل Covid-19 بسته شود.

نمودار زیر مرگ روزانه تاج در ایران به ازای هر میلیون نفر را نشان می دهد. همانطور که نقشه زیر نشان می دهد ، ایران یکی از کشورهایی است که بالاترین میزان مرگ و میر در برابر تاج را با 3.23٪ مرگ و میر تاج در هر میلیون نفر دارد.

وضعیت فعلی کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / کرونا هر روز وحشیانه تر از دیروز است

طبق آمار امروز (7 آوریل) ، همه مراکز استانها قرمز هستند و اوضاع اسفناک شده است.

آخرین وضعیت کرونر در کشور / رنگ مرکز استان قرمز می شود / کرونا هر روز وحشیانه تر از دیروز است

نام شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی که به این شهرها می روند ممنوع است و هر یک به دلیل متخلفان یک میلیون تومان و 500 هزار تومان جریمه می شوند. اینجا خواندن.

انتهای پیام / 4078/4062 /

منبع: سایت اسپرت نیوز
آخرین وضعیت کرونایی در کشور/ افسار کرونا در خوزستان دوباره پاره شد/ کرونای برزیلی از راه رسید؟


[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 21 فروردين 1400 ] [ 22:42 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]