وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

بهترین گوشی ها با نمایشگر تمام صفحه در سال 2021


تولید کنندگان موبایل در سال های گذشته ما را مجبور به تحمل نمایشگر هایی باچ بزرگ و حاشیه های ضخیمی می کردند و ما انتخابی زیادی نداشتم، اما این رویکرد به زودی پایان یافت و در 2 سال اخیر گوشی های هوشمند به سمت نمایشگر هایی با ناچ بسیار ریز و با حاشیه ی باریک …

بهترین گوشی ها با نمایشگر تمام صفحه در سال 2021 https://maanews.ir/بهترین-گوشی-ها-با-نمایشگر-تمام-صفحه-در-س/ اخبار ما Wed, 14 Apr 2021 07:58:27 0000 عمومی https://maanews.ir/?p=4892 تولید کنندگان موبایل در سال های گذشته ما را مجبور به تحمل نمایشگر هایی باچ بزرگ و حاشیه های ضخیمی می کردند و ما انتخابی زیادی نداشتم، اما این رویکرد به زودی پایان یافت و در 2 سال اخیر گوشی های هوشمند به سمت نمایشگر هایی با ناچ بسیار ریز و با حاشیه ی باریک …

تولید کنندگان موبایل در سال های گذشته ما را مجبور به تحمل نمایشگر هایی باچ بزرگ و حاشیه های ضخیمی می کردند و ما انتخابی زیادی نداشتم، اما این رویکرد به زودی پایان یافت و در 2 سال اخیر گوشی های هوشمند به سمت نمایشگر هایی با ناچ بسیار ریز و با حاشیه ی باریک سوق داده شدند. اما سبک موج جدید گوشی های نمایشگر بدون حاشیه و نمایش کامل تولید کنندگان را متقاعد کرده است که باید بر ساس سلایق کاربران پیش بروند و نظم طبیعی تولید را حفظ کنند.

در حال حاضر، اکثر گوشی هایی با نمایشگر کامل و بدون ناچ واقعی از دوربین های پاپ آپ یا اسلایدری استفاده می کنند، اما چند غول فناوری از جمله سامسونگ، اوپو و شیائومی قبلاً نمونه های اولیه خود را نشان داده اند و نمایشگر خود را با اقتدار دیر صفحه نمایش در قسمت جلویی قرار داده اند. بنابراین ، اگر به دنبال یک تلفن بدون ناچ یا صفحه ای هستید که سر تا سر امتداد داشته باشد، بهترین گزینه هایی را که می توانید در این مقاله پیدا کنید. به منظور شفافیت بیشتر گوشی ها را به قسمت گران تر تا ارزان تر تقسیم کرده ایم.

گوشی های پیشرفته بدون تاچ و تمام اسکرین

  • گوشی OnePLus 7T Pro
  • OnePlus یکی از اولین OEM های اندرویدی بود که یک ناچ را معرفی کرد و همچنین یکی از اولین مدل هایی بود که خیلی زود در OnePLus 7T Pro از شر ناچ خلاص شد. در ادامه، خیلی زود به دلیل وجود نمایشگر تمام صفحه و عدم وجود ناپ تبدیل به ترند شد و فروش بسیاری را کسب کرد.

    نرخ تازه سازی 90 هرتزی آن را بسیار شفاف می کند، وضوح تصویر تا 2K است و منحنی های صیقل خورده ای در لبه هایش دارد. این گوشی از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 855 همراه با حافظه UFS 3.1 با کیفیت بالا و حافظه رم LPDDR4X پشتیبانی می کند. از طرفی دیگر OnePLus 7T Pro جک 3.5 میلی متری ندارد، دوربین های متویطی دارد و وزن نسبتا سنگینی دارد. که مهمترین نقظه ضعف هایش می باشد.

  • گوشی Oppo Reno 10X Zoom
  • آنچه واقعاً Oppo Reno 10X Zoom را خاص می کند، بزرگنمایی نوری 5X به سبک پریسکوپ است که با قیمت قابل توجهی پایین تر از Huawei P30 Pro ارائه می دهد. همچنین این گوشی دارای یک طراحی دوربین منحصر به فرد پاپ آپ می باشد که به دوربین پوزه کوسه ای معروف است.

    ماژول بالابر مانند یک پره باز می شود و فضای گوشواره و فلش LED را نیز مهیا می سازد. به هر حال ، نتیجه یک نمایشگر AMOLED با تمام صفحه است که سر تا سر امتداد دارد. Reno 10X Zoom دارای مشخصات شاخصی از جمله اسنپدراگون 855 است ، اما تمام فناوری های موجود در آن باعث ضخامت و سنگین شدن آن می شود.

  • گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A80
  • ‘گوشی Galaxy A80 تنها گوشی سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED است که سر تا سر دارد. بله، حتی پرچمداران سطح بالای سری S و سری Note نیز برای قرار دادن دوربین جلو به ناچ یا سوراخ پانچ متکی هستند.

    گوشی Galaxy A80 با استفاده از یک سیستم دوربین برآمده و چرخان، صفحه نمایش بدون حاشیه و دید کامل را اجرا می کند. بنابراین دوربین های عقب سه گانه نیز به عنوان عملکرد دوگانه ای همراه با دوربین سلفی دارند.

    شاید این دوربین چرخشی غیر معمول باعث افزایش جهشی قیمت این گوشی شده است. بنابراین ، اگر واقعاً یک صفحه نمایش کاملاً دیدنی و جذاب AMOLED را از طرف سامسونگ در اولویت اصلی خود می دانید، ممکن است Galaxy A80 مجهز به Snapdragon 730 را در نظر بگیرید.

    گوشی های میان رده با نمایشگر تمام صفحه

  • گوشی Asuz 6Z
  • گوشی ایسوز 6Z معروف به Zenfone 6 یکی از چشمگیرترین گوشی هایی است که از ایسوس دیده ایم. 6Z دارای یک صفحه نمایش زیبا و کاملاً کالیبره شده از نوع IPS LCD است که کل نمایشگر را پوشش می دهد.

    دوربین سلفی در یک ماژول چرخان قرار گرفته است و این تلفن بدنه شیشه ای دارد و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده در حالی بسیار خوش دست می باشد.

    صفحه نمایش 6.4 اینچی دارای وضوح تصویر Full HD است که با توجه به اینکه این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و از نوع AMOLED نیست کاملا شفاف و با کیفیت می باشد.

    این تلفن مجهز به Snapdragon 855 با قیمت رقابتی می باشد و دارای بلندگوهای استریو است، همچنین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است و و این نسخه بسیار شبیه به مدل زن یو است.

  • گوشی ردمی Redmi K20 Pro
  • گوشی Redmi K20 Pro Xiaomi مشخصات چشمگیری را ارائه می دهد که این ویژگی های در گوشی های پرچمدار خیلی گران تر فقط دیده می شود. گوشی ردکی کی 20 پرو به طراحی زیبا بسیار اهمیت داده است.

    این گوشی دارای یک صفحه نمایشگر تمام صفحه AMOLED (6.4 اینچ، فول HD ) با یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است که در زیر آن قرار دارد.

    این گوشی در مقایسه با سایر رقبایش قابلیت های بسیار زیادی را نشان داده است. از ویژگی های اصلی آن می توان به دوربین های پشتی سه گانه، باتری 4000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع و رابط کاربری MIUI 10 با تبلیغات کمتر اشاره کرد.

  • گوشی Oppo Reno
  • اوپو رنو، که یک نسخه صیقل خورده از اوپو رنو 10 ایکس زوم است، با پاپ آپ کوسه ای و طراحی باریک تر و سبک تر، طراحی مشابهی نسبت به مدل ذکر شده دارد.

    این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED (Full HD) با حدود 87٪ نسبت صفحه به بدنه است که دامنه رنگ DCI-P3 را هدف قرار می دهد و توسط نوع Gorilla Glass محافظت می شود.

    این مدل فاقد بزرگنمایی بدون افت کیفیتن 10X و اسنپدراگون 855 می باشد، اما دوربین عقب اولیه 48 مگاپیکسلی می باشد در ادامه چیپست SD 710 هنوز هم برای کاربران سبک و متوسط ​​بسیار مناسب است.

    گوشی های ارزان فول اسکرین

  • گوشی Realme X
  • Realme X یک تلفن بسیار مناسب است که شامل ویژگی های مرسوم، مانند یک صفحه نمایش کامل AMOLED با حداقل حاشیه ها در سه طرف، سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش  و دوربین پاپ آپ می باشد که با قیمت خیلی ارزان به فروش می رسد.

    این گوشی همچنین دارای رنگ گرادینتی یونیکی می باشد که بسیار عالی به نظر می رسد. از دیگر موارد برجسته می توان به شارژ سریع VOOC 3.0، دوربین پشت 48 مگاپیکسلی و چیپست Snapdragon 710 اشاره کرد.

  • گوشی Xiaomi Redmi K20
  • Redmi K20 بیشتر موارد خوب Redmi K20 Pro را با قیمت پایین تر منتقل می کند. طراحی این گوشی همان نسخه Pro است و همان صفحه نمایش تمام نمای غول آسای AMOLED است.

    گوشی شیائومی Redmi K20 با این حال توسط Snapdragon 730 رانده می شود و حسگر سامسونگ با وضوح مشابه را جایگزین سنسور 48MP سونی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، دوربین Pop-up و باتری 4000 میلی آمپری با شارژ سریع اشاره کرد.

  • گوشی Vivo V15 Pro and Vivo V15
  • گوشی Vivo 15 Pro مدت زمان زیادی است که وجود دارد، اما هنوز هم یک گزینه مناسب است، به خصوص با قیمت جدید. V15 Pro و V15 هر دو از یک دوربین جلوی بازشو استفاده می کنند و دارای یک نمایشگر تمام نمای هستند. اما نسخه Pro از صفحه نمایش AMOLED و از اسنپ دراگون 675 بهره می برد. سیستم عامل Funtouch که روی این تلفن ها اجرا می شود خیلی چشمگیر نیست، اما دارای ثبات و کاملاً پر از ویژگی عالی می باشد.

  • گوشی Oppo K3
  • گوشی Oppo K3  صرف نظر از چند ویژگی تقریباً مشابه Realme X است. دوربین عقب اصلی دارای سنسور 16 مگاپیکسل با رزولوشن پایین تر است و نوع پایه از رم بیشتری 6 گیابایتی برخوردار است. گوشی هوشمندOppo K3 دارای صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه و بدون برجستگی AMOLED است که ابعاد آن 6.5 اینچ مورب است. این گوشی دارای یک باتری 3765 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 3.0 است و سیستم عامل رنگی مبتنی بر Android Pie را اجرا می کند.

  • گوشی هواوی Huawei Y9 Prime
  • گوشی Huawei Y9 Prime اولین گوشی Huawei است که صفحه نمایش تمام صفحه را ارائه می دهد. صفحه نمایش IPS LCD روی گوشی دارای ابعاد 6.59 اینچ و وضوح کامل HD است. این گوشی مجهز به چیپست هشت هسته ای Kirin 710 است که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. از دیگر ویژگی های آن می توان به دوربین های عقب سه گانه، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نرم افزار EMUI 10 مبتنی بر Android Pie اشاره کرد.

    منبع سایت:

    https://mimalls.ir/


    [ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ پنجشنبه 26 فروردين 1400 ] [ 7:36 ] [ Matthew ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]