وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

شما به مردم بدهکارید – اخبار ما


بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که آنها گفتند بتن در صنعت هسته ای ریختند! به نظر می رسد امروز روس ها با زغال سنگ مانده اند دکتر. صالحی در مورد پیشرفت بزرگ هسته ای اعلام می کند: اکنون 16 هزار و 500 ظرفیت غنی سازی داریم و دائماً به …

شما به مردم بدهکارید – اخبار ما https://maanews.ir/شما-به-مردم-بدهکارید-اخبار-ما/ اخبار ما Mon, 12 Apr 2021 12:14:35 0000 عمومی https://maanews.ir/شما-به-مردم-بدهکارید-اخبار-ما/ بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که آنها گفتند بتن در صنعت هسته ای ریختند! به نظر می رسد امروز روس ها با زغال سنگ مانده اند دکتر. صالحی در مورد پیشرفت بزرگ هسته ای اعلام می کند: اکنون 16 هزار و 500 ظرفیت غنی سازی داریم و دائماً به …

بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که آنها گفتند بتن در صنعت هسته ای ریختند! به نظر می رسد امروز روس ها با زغال سنگ مانده اند دکتر. صالحی در مورد پیشرفت بزرگ هسته ای اعلام می کند:

اکنون 16 هزار و 500 ظرفیت غنی سازی داریم و دائماً به این ظرفیت اضافه می شود.

دو زنجیره کامل IR4 نصب شده و دوباره بسته می شوند.

امروز ما زنجیره کامل IR6 را راه اندازی کردیم ، در حالی که مجبور بودیم آن را طی هفت تا هشت سال بسازیم.

در مدت زمان کوتاهی ، هزار دستگاه IR2m نصب و راه اندازی کردیم و زنجیره IR6 را راه اندازی کردیم. ایران در بخش غنی سازی به آستانه این فناوری رسیده است و ما خودمان آن را طراحی می کنیم. ما برای هر ماشین بیش از دو ، سه هزار سند فنی آماده کرده ایم.

ما اکنون یک طراح سانتریفیوژ هستیم.

مرکز یون درمانی در البرز ششمین نوع مرکز یون درمانی است و در غرب آسیا ایران اولین کشور است و تا پایان سال 1400 تکمیل می شود.

ما می توانیم یک راکتور تحقیقاتی طراحی و بسازیم.

در پروژه تترا ، منحصر به فرد در خاورمیانه ، که مملو از 37000 متر تجهیزات و تحقیقات در زمینه داروهای رادیودارو است ، انشا Godالله قسمت اول آن در ماه سپتامبر آماده می شود.

کسانی که از نخستین روز مذاکرات در سال 2015 بر روی آسیاب دشمن آب می ریزند ، امروز غیر از سبقت گرفتن از برجام غارتگر پیش از انتخابات و تلاش برای ثبت این توافق مهم و تاریخی از طرف آنها ، حرف دیگری دارند؟ چرا کسانی که این معیشت را با این اظهارات دروغ به گروگان گرفتند ، موفقیت های خود را در بازگشت ایالات متحده به بوریام ثبت کرده اند؟ آیا اگر آن مبارزات جناحی و دروغ های مکرر با دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی در آن زمان مرتبط نبود ، ترامپ بهانه ای برای ترک آن داشت؟ آیا کسانی که امروز می خواهند با یک حرکت انقلابی در کشور را به روی دنیا ببندند هنوز هم می گویند بوریام صنعت هسته ای را نابود کرده است یا به دنبال راهی دیگر برای تداوم تحریم ها هستند؟

مخالفان برجام این را مدیون این افراد هستند. آنها افکار عمومی را به گونه ای هدایت کردند که همه فراموش کنند شرکت های خارجی برای اجرای توافق یک سال به ایران آمده اند و ایران می توانست حداقل یک سال قبل از رفتن ترامپ با کشورهای بزرگ معامله کند. با برجام همکاری اقتصادی داشته باشید. افکار عمومی به گونه ای هدایت می شد که آنها خود به یاد می آوردند که نفوذ و قدرت ایران در منطقه از برکات برجام بود ، اما با ایران آنها آن را نداشتند. حداقل برای یک سال ، افراد راحت بدون استرس مرگ با هواپیماهای جدید پرواز می کردند! قبل از برج ، شما در یک دولت به ظاهر پاکدامنی سیب زمینی و سنگریزه علیه روغن وارد می کردید. آیا آن روزها فراموش شده است؟

شما ، مخالفان بورخا ، این را مدیون مردم هستید ، اخبار دروغین و تأثیر آنها بر رشد دلار ، طلا و مسکن را سیاه می کنید ، شرایط زندگی مردم را به عقب رانده اید و تورم به شدت افزایش یافته است. امروز حتی وقتی روزنه های امید برای احیای توافق وجود دارد ، شما عنوان بزرگی هستید که ایران باید وین را ترک کند! ایران نباید به FATF بپیوندد چرا می ترسید که این قانون را تصویب نکنید؟

شما ، مخالفان بورخا ، این را مدیون مردم هستید. که شما مقاومت و سازش مقاومت را نامیدید! آقایان ، خط مرغ افتخاری نیست ، نگه داشتن هیئت آمریکایی پشت در ، دروغ گفتن به مردم ، ساختن گاندو و نشان دادن دیپلمات ها به عنوان جاسوس در جهان نیز افتخاری نیست! پیوستن به دشمن اسرائیلی علیه این افراد است.

شما که امروز به دنبال غنیمت بارجا هستید این را مدیون مردم هستید ، ممکن است در ماههای آینده دلسردی مردم درباره خود را به وضوح مشاهده کنید!


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 فروردين 1400 ] [ 21:49 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]