وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ کووید ـ 19 جان نوزاد یک‌روزه را گرفت/ تخت‌های آی.سی.یو برخی بیمارستان‌ها تکمیل شد + نمودار و نقشه


گروه خبرگزاری استان آنا-حسین بوذری؛ در موج چهارم ، کوید -19 با تمام وجود و انرژی به هموطنان و مردم جهان حمله کرد و اهدافش روح و ریه افراد بود. علی رغم اینکه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هشدارهای لازم را برای پیگیری پروتکل های بهداشتی و سفر به هموطنان داده بودند …

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ کووید ـ 19 جان نوزاد یک‌روزه را گرفت/ تخت‌های آی.سی.یو برخی بیمارستان‌ها تکمیل شد نمودار و نقشه https://maanews.ir/جدیدترین-اخبار-کرونایی-در-ایران-کووید/ اخبار ما Tue, 13 Apr 2021 20:03:24 0000 استان ها https://maanews.ir/جدیدترین-اخبار-کرونایی-در-ایران-کووید/ گروه خبرگزاری استان آنا-حسین بوذری؛ در موج چهارم ، کوید -19 با تمام وجود و انرژی به هموطنان و مردم جهان حمله کرد و اهدافش روح و ریه افراد بود. علی رغم اینکه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هشدارهای لازم را برای پیگیری پروتکل های بهداشتی و سفر به هموطنان داده بودند …

گروه خبرگزاری استان آنا-حسین بوذری؛ در موج چهارم ، کوید -19 با تمام وجود و انرژی به هموطنان و مردم جهان حمله کرد و اهدافش روح و ریه افراد بود.

علی رغم اینکه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هشدارهای لازم را برای پیگیری پروتکل های بهداشتی و سفر به هموطنان داده بودند ، اما با عادی شدن برخی افراد و عبور صلح آمیز از کنار خطر تاج ، اکنون بیمارستان های کشور پر شده است بیماران مبتلا به ویروس کرونا. بسیاری از مسافران نوروزی هنوز برای معالجه در مراکز درمانی مراجعه نکرده اند و اگر این اتفاق بیفتد ، شاهد شلوغی باورنکردنی در بیمارستان ها خواهیم بود.

روزهای نگران کننده در راه است

برخلاف ادعای برخی از متخصصان مبنی بر ضعیف بودن کوید -19 نسبت به روزهای سرد در روزهای قبل از تابستان ، یک مطالعه میدانی نشان می دهد که این ادعاها و ادعاها هیچ پایه علمی ندارند. بسیاری از هموطنان زنده مانده و جان خود را از دست دادند.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به صورت قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

رفتار غیرمسئولانه برخی از هموطنان و بی تدبیری برخی از مدیران ، غول خفته کرونا را احیا کرده و او را وارد زندگی مردم می کند.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به صورت قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

جای تأسف است که کادر پزشکی بیش از یک سال است که برای ارائه خدمات به بیماران عروق کرونا سخت کار می کنند و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث خستگی بدن پزشکان و کادر پزشکی می شود.

استان زنجان در آستانه تکمیل ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی است

زنجان یکی از استانهایی است که بسیاری از هموطنان ما در ایام نوروز بدون توجه به اقدامات بهداشتی به این استان سفر کرده اند و حتی برخی از بیمارانی که با آلوده شدن افراد دیگری که به زنجان سفر کرده اند از آزمایش مثبت تاج مطلع بوده اند.

بیشتر بخوانید:

انتقال شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه در کرونا توسط دورهمی ها تکمیل شد

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج چهارم تاج در برخی از مناطق کشور

سیم پیچ کرونا پیچیده تر شده است نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

موج خطرناک چهارم زمین

میز با تاج ها در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار ناخوشایندتر از همیشه

جوانان هدف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

طوفان کوید – 19 توسط تاج انگلیس هدایت می شود

مطالعات نشان داده است که بیمارستانهای استان زنجان پر شده و ظرف روزهای آینده ظرفیت مراکز درمانی پر خواهد شد.

از طرف دیگر ، علی رغم هشدارهای کارشناسان بهداشت ، برخی افراد از پیروی از پروتکل های بهداشتی خودداری می کنند و خانواده ها و سایر هموطنان خود را در معرض خطر قرار می دهند.

مرگ نوزاد یک روزه مبتلا به بیماری عروق کرونا

طبق مطالعات میدانی ، یک نوزاد تازه یک روزه با شریان کرونا از هرسین (استان کرمانشاه) در بیمارستان دکتر درگذشت. محمد کرمانشاهی در این شهر.

این اتفاق غم انگیز در حالی رخ داد که مادر در انتظار کودک خود بود و فقط یک روز می توانست کودک خود را ببیند.

پر کردن ظرفیت تخت های بیمارستانی در بیمارستان باقرالعلوم اهر (ع)

به گفته مسعود تربتی ، رئیس بیمارستان اهر باقرالعلوم ، به دلیل سهل انگاری برخی هموطنان و ظاهر طبیعی شهر اهر ، او در مضیقه است.

تربتی گفت: “متأسفانه ، تمام تخت های بیمارستان باقرالعلوم اهر مملو از بیماران کرونا است.” در حال حاضر تختخالی خالی برای پذیرش بیماران کرونا نداریم.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر اظهار داشت: بیماران وابسته به بیمارستان باقرالعلوم اهر به طور کلی در شرایط وخیمی قرار دارند.

تخت های ICU بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند تکمیل شده است

به گفته مسئولان بهداشت استان خراسان جنوبی ، بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند در حال تکمیل است و بیماران بیشتر از خانواده هایی هستند که در ایام نوروز به مسافرت رفته اند.

متأسفانه ، بیشتر کسانی که به بیمارستانهای استان خراسان جنوبی مراجعه می کنند ، جوانان با مشکلات جدی ریوی هستند.

وضعیت وحشتناک تاج در استانهای سیستان و بلوچستان

در حال حاضر ، شیوع ویروس کرونا در استانهای سیستان و بلوچستان بسیار جدی است و تعداد ویروس های کرونا ویروس بیمار جدی روز به روز در حال افزایش است.

یک شبانه روز 143 نفر در استانهای سیستان و بلوچستان به یک عروق کرونا آلوده شدند و یک نفر در آن دوره به دلیل بیماری قلبی و رگهای خونی درگذشت.

وضعیت بیماران کرونا در استان خراسان رضوی

در حال حاضر هزار و 228 بیمار کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی پذیرش می شوند و تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان از 130 نفر در ابتدای سال جاری به 349 نفر در روز رسیده است.

همچنین تعداد بیماران تاج پذیرفته شده در بخش های مراقبت ویژه خراسان رضوی به 270 نفر افزایش یافته و مرگ و میر ناشی از آن در این استان دو برابر شده است.

شهرهایی که از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده اند

اگرچه طی چند روز گذشته رنگ استانها تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بوده است ، اما در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده و اکنون Coveida-19 را تهدید می کند ، خصوصاً زندگی تاج انگلیس برای هر شهروند .

متأسفانه ، این قانون شهرهای دارای نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تبدیل کرده است و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به صورت قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و طبق مصوبات ستاد ملی کرونا ، سفر “از” و “به” شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

همچنین 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبی هستند.

شهرستان کالیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان در ایزاهرو ایلام ، جامام چهارمحال و بختیاری ، طبس در استان خراسان جنوبی ، بستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و استان فارس ، بردسیر در کرمان ، دالاهو و قصر شیرین در استان کرمانشاه ، گالیکش در استان گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال در استان گیلان ، جزیره کیش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز ما واقع شده بودیم.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر رنگ داده اند عبارتند از: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود در استان زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان یزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به صورت قرمز شهرها / یادگاری نوروز ریشه در ریه های مردم دارد   نقشه و نقشه

از طرف دیگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سپیدان در استان فارس و بم در استان کرمان آنها وضعیت خود را از قرمز به نارنجی تغییر دادند تا روند بستری شدن در بیمارستان را تثبیت کنند.

با توجه به ستاد ملی کرونا در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید بالاترین مقام ، حضور کارکنان در خدمات اولیه 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه های علمیه و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برگزاری جمعه ها ، مساجد ، نمازهای روزمره مساجد و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، حضور کارمندان در دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات اساسی یک سوم کاهش یافته است. همچنین نیمی از کارمندان سایر دستگاه ها می توانند در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوریل) ، تمام مراکز استانها در وضعیت قرمز قرار دارند و اوضاع اسفناک شده است.

نام شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی که به آن شهرها سفر می کنند ممنوع است و برای متخلفین جریمه یک میلیون تومانی یا 500 هزار تومانی در پی خواهد داشت. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078 /


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 7:07 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]