وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری


بازار تغییر وضعیت جنگ از اواخر سال گذشته داغ بوده است. در اینجا او از بار سنگین سن نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 به سربازی اعزام می شوند و این خبر بار دیگر در بازار داغ نظامی سوخت شده است. به گزارش اخبار ما ، روزنامه “جام جم” در ادامه نوشت: واکنش …

حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری https://maanews.ir/حرف‌های-خودمانی-درباره-سربازی-اختیار/ اخبار ما Thu, 15 Apr 2021 12:37:41 0000 عمومی https://maanews.ir/حرف‌های-خودمانی-درباره-سربازی-اختیار/ بازار تغییر وضعیت جنگ از اواخر سال گذشته داغ بوده است. در اینجا او از بار سنگین سن نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 به سربازی اعزام می شوند و این خبر بار دیگر در بازار داغ نظامی سوخت شده است. به گزارش اخبار ما ، روزنامه “جام جم” در ادامه نوشت: واکنش …

بازار تغییر وضعیت جنگ از اواخر سال گذشته داغ بوده است. در اینجا او از بار سنگین سن نویسنده لذت می برد و اکنون متولدین 1982 به سربازی اعزام می شوند و این خبر بار دیگر در بازار داغ نظامی سوخت شده است.

به گزارش اخبار ما ، روزنامه “جام جم” در ادامه نوشت: واکنش اقشار مختلف جامعه نسبت به این واقعه مهم در زندگی پسران ایرانی متناقض است. برخی می گویند که ارتش اساساً فردی را می کشد ، که احتمالاً یکی از کسانی است که بیش از 10 سال از این خدمت را به یاد می آورد. برخی با انتقاد شدید از این نوع خدمت سربازی ، آن را تلفات جانی می دانند. از این گذشته ، ارتش هنوز بهم ریخته است.

مام وطن

پرسیدن دلیل وجود سربازی چنان عجیب است که پرونده را به زنی سپردند ، اما در نهایت هر کشوری به یک سرباز و نیرویی نیاز دارد که بتواند به اصطلاح Herr را تشخیص دهد و خلاصه اینکه خدای ناکرده برای تأمین امنیت و هزار مشکل دیگر اتفاقی برای محل اقامت او افتاده بود ، حداقل او می دانست که چگونه با سلاح و دفاع کار کند. با این حال ، مدت زمان طولانی جنگ های فردی با هزینه های زیادی به پایان رسیده است و این کشور همچنین به سربازانی نیاز دارد که بتوانند در برابر جنگ های اقتصادی ، فرهنگی و غیره مقاومت کنند. اما اگر در گوشه ای از این کشور پهناور احساس امنیت می کنید ، یکی از این دلایل سربازان است.

یک داستان قدیمی

ناپلئون استخدام را معرفی کرد. در زمانی که ارتش های مدرن در جهان در حال شکل گیری بود ، ملت ها برای استفاده نظامی به نیروهای آزاد مردمی احتیاج داشتند و از آن زمان به بعد نظام وظیفه راهی برای تأمین منابع نظامی به سازمان های نظامی در دولت های مدرن است. در ایران نیز خدمت سربازی سابقه طولانی دارد ، گرچه اجبار آن به دوران قاجار توسط امیرکبیر برمی گردد ، که سیستم استخدام و روستاییان را مجبور به پرداخت مالیات به جوانان از دولت می کند. البته قانون خدمت سربازی در سال 1950 به طور گسترده تری توسط شورای ملی تصویب شد و پس از انقلاب 1963 به دلیل جنگ تغییر یافت و آخرین بازنگری در قوانین مربوط به ارتش در سال 1990 انجام شد. اما او همیشه با انتقاد روبرو بود.

بهتر از ما

فیلمهای زیادی ساخته شده است که به جنگ و دفاع از کشور ، داخلی و خارجی می پردازد که اهمیت وجود و همچنین رنج سربازان در میدان جنگ را نشان می دهد. آخرین مورد در سال 1917 بود که سال گذشته از تلویزیون پخش شد.

قانون هر کشور در ارتش به یک شکل اعمال می شود. به عنوان مثال ، تمایل گروهی از دختران کشورمان برای رفتن به سربازی در برخی کشورها معنایی ندارد و با کمک باتوم و باتوم تحقق می یابد. سن سربازان و حقوق دریافتی و اهمیت و شأن سربازان در هر کشوری در همه جا یکسان است. اما موضوع این پرونده مسئله اجبار و اراده است. اجباری کمتر از یک سال ، اجباری بیش از یک سال ، انتخابی و ترکیبی و غیره اینها انواع کشورهایی هستند که با این مشکل روبرو هستند که در پایین صفحه به آنها پرداختیم.

چرا اینقدر خوب هستی؟

علی رغم انتقادات ، قطعاً خدمت سربازی مزایای فردی و اجتماعی دارد. به عنوان مثال ، برای آن دسته از عزیزانی که صبح ، ظهر و شب به مادر احتیاج دارند تا وعده غذایی دلخواه را پیش روی خود بگذارند و صدقات مضاعف خود را بخورند ، قطعاً تجربه زندگی مستقل و دوری از خانواده ، مسیر زندگی آنها کنار آمدن با مشکلات و افزایش استقامت سربازان به دلیل دشواری ها و طاقت فرسای بیدار شدن از خواب صبح ، تمرین زندگی با کمترین امکانات ، افزایش احساس مسئولیت ، تمرین قانون و آراستگی برای شلخته های بدون برنامه و عدم مسئولیت های خانه ، منافع شخصی و آموزش و تحمل سربازان دیگر ضمن خدمت و یادگیری کار و زندگی در گروه ها و سازمان ها یکی از مزایای اجتماعی یک سرباز است که درک نکردن این مهم تا وقتی که شما یک برادر ندارید مهم است.

اگر یکی بودی ، چه می شدی!

اصولاً پسران وقتی حدود 18 سال دارند ، به حالت عزای عمومی در می آیند. در برخی موارد ، حتی اگر تحصیلات اصلاً شبیه شخصیت آنها نباشد ، برای به تعویق انداختن خدمت سربازی برای یک عمر ، به تحصیل متوسل می شوند و همین نارضایتی ناشی از این واقعیت است که سال گذشته تقریباً سه میلیون سرباز وظیفه داشتیم!

گذشته از اتلاف وقت و انرژی که همه تا زمان بحث در مورد بحث سربازی بیان می کنند ، یکی از مهمترین انتقادها در مورد خدمت سربازی این است که استخدام مطابق با توانایی ها و حرفه یک سرباز انجام نمی شود. او سال را در گنبد و چهارراه به عنوان پلیس راهنمایی و رانندگی فراموش می کند. البته قوانین اساسی در قانون اساسی وجود دارد که امیدواریم به درستی و به طور کامل اجرا شود. از جمله حقوق فردی سربازان و توجه به بقای آنها ، غذا و لباس و امکانات مالی و وجود خانواده سرباز در حین خدمت مشکلی ندارد.

شاید بزرگترین (کلمه اول کد) ضعف سربازان که عمدتا والدین را تحت تأثیر قرار می دهد ، عدم آموزش سربازان است. به ویژه جوانانی که در سنین پایین جذب می شوند و در جمع دیگر سربازان آسیب پذیرترند.

آخر چیست؟

اینجوری به نظر نرسید آیا واقعاً انتظار دارید که در حال حاضر بگوییم که همه کسانی که به دنبال خدمت سربازی هستند درست هستند؟ در حالی که سردار کمالی ، همانطور که می خوانید و اگر نخوانده اید ، اکنون بروید و بخوانید ، آنها گفتند در کشوری که به سرباز نیاز دارد اوضاع چگونه است. اما شک نکنید که گردن ما آماده است تا پاره شوید و حقوق خود را از هر کسی و هر مکان بگیرید. خواسته ما چیزی غیر از اصلاح قوانین نظامی و توجه به مهارت های هر شخصی است که در ارتش خدمت می کند و از همه مهمتر ایجاد فضای جذاب ، روشن و انگیزشی برای پسران تا سه فرصت برای ادامه تحصیل ، کار یا رفتن به ارتش در نوجوانی و جوانی در مقابل آنها ایستاد. آخرین چیزی که می توانم انتخاب کنم این اقدام مقدس و مهم نیست.

انتهای پیام


[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 13:48 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]