وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت که در این دیدار ، معاون وزیر خارجه فیلیپ بارتون برای روسیه روشن ساخت كه دولت لندن در پاسخ به اقدامات اخیر روسیه از تحریم های جدید آمریكا حمایت كرده است. دولت جو بایدن امروز به بهانه اقدامات روسیه از جمله هک و حملات سایبری و همچنین دخالت مسکو …

انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد https://maanews.ir/انگلیس-سفیر-روسیه-را-احضار-کرد/ اخبار ما Fri, 16 Apr 2021 03:00:24 0000 بین الملل https://maanews.ir/انگلیس-سفیر-روسیه-را-احضار-کرد/ سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت که در این دیدار ، معاون وزیر خارجه فیلیپ بارتون برای روسیه روشن ساخت كه دولت لندن در پاسخ به اقدامات اخیر روسیه از تحریم های جدید آمریكا حمایت كرده است. دولت جو بایدن امروز به بهانه اقدامات روسیه از جمله هک و حملات سایبری و همچنین دخالت مسکو …

سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفت که در این دیدار ، معاون وزیر خارجه فیلیپ بارتون برای روسیه روشن ساخت كه دولت لندن در پاسخ به اقدامات اخیر روسیه از تحریم های جدید آمریكا حمایت كرده است.

دولت جو بایدن امروز به بهانه اقدامات روسیه از جمله هک و حملات سایبری و همچنین دخالت مسکو در انتخابات آمریکا تحریم های جدیدی را علیه روسیه وضع کرد. بر اساس این تحریم ها ، ایالات متحده همچنین 10 دیپلمات روسی را از ایالات متحده اخراج کرد. اسپوتنیک همچنین گزارش داد که 32 شخص حقیقی و حقوقی روسی تحت تحریم هستند.

معاون وزیر خارجه انگلیس در دیدار امروز خود با روسیه ابراز نگرانی لندن از استقرار نیروهای مسکو در مرز با اوکراین کرد و ادعا کرد که این فعالیت ها تهدید و بی ثبات شدن است. این دیپلمات انگلیسی افزود: “روسیه باید مطابق با تعهدات بین المللی خود اقدامات تحریک آمیز و پرتنش را متوقف کند.”

بر اساس گزارش رسانه ها ، از ابتدای ماه جاری تنش در منطقه دونباس بین تجزیه طلبان و دولت اوکراین زیاد بوده است.

در ماه فوریه ، هنگامی که هم ارتش اوکراین و هم جدایی طلبان از افزایش تعداد تلفات ناشی از درگیری خبر دادند و یکدیگر را به استفاده از سلاح های سنگین ممنوع متهم کردند ، این نگرانی وجود داشت که آتش بس شکننده ای در ژوئیه سال 2020 برقرار شود که نقض شود.

در همین حال اوکراین اعلام کرد که مسکو اخیراً نیروهای زیادی را در شرق اوکراین مستقر کرده است. ایالات متحده طی روزهای گذشته دو کشتی جنگی به دریای سیاه فرستاده است و سرگئی ریابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه با هشدار درباره مسئولیت واشنگتن ، هرگونه عواقب حضور این واحدهای دریایی را در نزدیکی سواحل آن هشدار داده است.

جنگ و ناآرامی در شرق اوکراین از آوریل 2014 آغاز شد.

311311


[ بازدید : 128 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 18:52 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]