وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3 ؛ مدل بزرگ‌تر برای گیمرها مناسب است


به بهانه‌ی رونمایی از سومین نسل سرفیس لپ تاپ٬ در این مقاله قصد داریم به بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت (Microsoft Surface Laptop 3) همراه با مشخصات فنی و قابلیت‌های آن بپردازیم.

هرچند ما به سرفیس لپ تاپ اصلی علاقه‌مند بودیم٬ اما نسخه‌ی سال گذشته از نظر طراحی بهبود خاصی نسبت به نسل گذشته‌ی خود نداشت. شب گذشته شاهد معرفی سومین نسل این لپ تاپ از سوی مایکروسافت بودیم. نسخه‌ی 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 با یک تراشه‌ی سفارشی AMD و کارت گرافیک Radeon Vega همراه خواهد بود. هرچند این دیوایس دارای توانایی‌های سرفیس پرو و سرفیس بوک نیست٬ اما همچنان محصولی منحصر به فرد بوده و می‌تواند با بسیاری از لپ تاپ‌های موجود در بازار رقابت کند.


بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3


با بررسی اولیه سرفیس لپ تاپ 3 به اهمیت مدل 15 اینچی آن پی می‌بریم. البته اگر مایکروسافت نسخه‌ی 13 اینچی این لپ تاپ را نیز با تراشه‌ی نسخه‌ی 15 اینچی آن ارائه می‌کرد٬ من قطعا این نسخه‌ی کوچکتر را انتخاب می‌کردم. این مدل به پردازنده‌های نسل دهمی Ice Lake کمپانی اینتل مجهز است و یک درگاه USB-C نیز روی آن قرار دارد. شما می‌توانید سفارش دهید یک پوشش از جنس آلکانتارا نیز دور کیبورد دیوایس پیچیده باشد٬ اما هیچ چیزی مثل گزینه‌ی آلومینیومی نمی‌تواند احساس در اختیار داشتن یک لپ تاپ باکیفیت را به شما القا کند.

با این حال نسخه‌ی 15 اینچی سرفیس لپ تاپ ۱۳ می‌تواند هر کسی را جذب خودش کند. آن با وزن 3.4 پوندی (1.5 کیلوگرم) سبک‌تر از آنچیزیست که باید باشد. این چیزی حدود 200 گرم سبک‌تر از مک بوک پرو 15 اینچی بوده و فقط کمی از نسخه‌ی 13 اینچی مک بوک پرو اپل سنگین‌تر است. پردازنده‌ی سفارشی AMD Ryzen و کارت گرافیک Vega 9 یا Vega 11 نیز برای این مدل در نظر گرفته شده است؛ گرچه شما می‌توانید یک تراشه‌ی سری 10 اینتل را نیز برای این دیوایس برگزینید. گرچه مدل 13 اینچی همانند دیگر لپ تاپ‌های 13 اینچی بازار است٬ اما مدل 15 اینچی سرفیس لپ تاپ جدید مایکروسافت را می‌تواند گزینه‌ای منحصر به فرد در بازار دانست. و اگر شما نسخه‌ی AMD آن را انتخاب کنید٬ می‌توانید بازی‌های خود را نیز روی این لپ تاپ فوق سبک نیز نصب و آن‌ها را اجرا کنید.

در هر دو مدل٬ صفحه کلیدهای اصلاح شده‌ای با فاصله و تراول مناسب استفاده شده است. با تایپ کردن روی این صفحه کلید احساس رضایت خواهید کرد. این به شکلی است که صفحه کلید پروانه‌ای اپل نمی‌تواند با آن رقابت کند. همچنین یک ترک پد بزرگ نیز در زیر نمایشگر حضور دارد که می‌تواند فضای کافی برای اعمال ژست‌های چند لمسی را ارائه کند.

شما نمی‌توانستید روی اولین نسل سرفیس لپ تاپ به عنوان یک لپ تاپ فوق سبک حساب باز کنید٬ اما ظاهرا مایکروسافت برای طراحی سومین نسل این خانواده اهمیت ویژه‌ای به این مسئله داده است. در حالی که من هنوز منتظرم تا مایکروسافت حاشیه‌های اطراف نمایشگر را باریک‌تر کند٬ اما واقعا نمی‌توانم به مدل 15 اینچی سرفیس لپ تاپ ۳ امتیاز پایینی بدهم.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: Microsoft Surface Laptop 3 , سرفیس لپ تاپ ۳ ,
[ بازدید : 311 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 14 دی 1398 ] [ 12:13 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]