وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

مهمترین سوالاتی که برای افزایش سرعت سایت وردپرسی مطرح میشود کدامند؟


1- چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

2- چه مواردی باعث افت سرعت سایت می شود؟

3- چطور سایت سایت را بررسی کنیم؟

چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

از سال 2000 تا 2016 توجه کاربر از 12 ثانیه به 7 ثانیه رسیده است و صاحبان سایت باید موارد زیر را حتما در نظر بگیرند.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ دوشنبه 3 آبان 1400 ] [ 12:12 ] [ Matthew ]

[ ]

افزایش رایگان فالوور اینستاگرام


فرض کنید شما یک پیج اینستاگرامی فروش لوازم آرایشی برای خانم ها دارید و متاسفانه وقتی هزار فالوور واقعی بخرید, بیش از 40 درصد آنان خانم نمی باشند و بین 10 تا 1 درصد فالوور های خریداری شده در پیج شما می مانند و شما را لایک می کنند و تعداد خریدار های شما زیر یک درصد می شود! دنبال کنندگان اینستاگرام کاربرانی هستند که از شما پیروی می کنند؛ این دنبال کنندگان می توانند پست های شما را هم در نمایه شما و هم در فیدشان مشاهده کنند. اگر فکر میکنید با خرید فالوور اینستاگرامhttps://mrfallower.ir/ و لایک و ویو خریدن به یکباره دراینستاگرم معروف میشوید و با گذاشتن هر پستی در صفحه اول اینستاگرام دیدهمیشوید سخت در اشتباهید.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 1774 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ جمعه 24 ارديبهشت 1400 ] [ 0:43 ] [ Matthew ]

[ ]

سایت های خرید لباس ترکیه که بشناسیم تا خرید کنیم



سایت پول اند بیر ترکیه اینترنتی Pull & Bear

خرید از سایت پول اند بیر ترکیه یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه پوشاک مردانه و زنانه برند Pull & Bear است و این روش برای کسانی که امکان مسافرت و اقامت در شهر ترکیه را ندارند بسیار مفید است.

برند پول اند بیر یک برند اسپانیایی است که در زمینه مد و پوشاک کار خود را در سال 1986 آغاز کرد. این برند یکی از برندهای معتبر شرکت ایندیتکس Inditex است. پوشاک برند پول اند بیر برای جوانان اجتماعی و معمولا به سبک اسپرت طراحی می‌ شود و جوانان را به خارج شدن از قالب‌ های کلیشه ای دعوت می‌کند و به آنها جرات می دهد تا لباس‌ های متفاوت از مردم جامعه را بپوشند.



موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 397 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ چهارشنبه 28 آبان 1399 ] [ 22:25 ] [ Matthew ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]