وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

تلویزیون 4k سری 9 سونی 55X90j


این تلویزیون قابلیت نصب روی دیوار دارد و میتوانید با خرید پایه دیواری آن را علاوه بر قرار دادن روی پایه، روی دیوار هم نصب کنید. طراحی مینیمالیستی تلویزیون سونی 55X90J به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ میشود و جلوه زیبایی به خانه میبخشد. این تلویزیون از 30% مواد پایدار ساخته شده و سونی تلاش کرده تا استفاده از پلاستیک را در این تلویزیون به حداقل برساند.

بلندگوهای این تلویزیون در پشت صفحه نمایش تعبیه شده اند و با لرزش صفحه نمایش صداها را تولید می کنند. این سیستم صوتی صداها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتند، پخش می کند. به این ترتیب شما صدای کاملا فراگیری را تجربه خواهید کرد و در صحنه ها غوطه ور خواهید شد. بنابراین شما حتی به بلندگوهای اضافه و یا ساندبار نیز برای تجربه صدای فراگیر و سه بعدی احتیاج نخواهید داشت.


محافظ صفحه تلویزیون 55 اینچ

نمایشگر تلویزیون سونی 55X90J تصاویر را با کیفیت 4K و وضوح 3840×2160 پیکسل پخش می کند. سیستم صوتی آن نیز از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده که در مجموع صدایی با قدرت 20 وات تولید می کنند. این مولفه ها در تلویزیون 55 اینچی سونی دقیقا همین گونه تعریف شده اند.

اما تفاوت تکنولوژی های به کار رفته در دو تلویزیون باعث می شود تا صدا و تصویر این دو محصول با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند. سیستم عاملی که در تلویزیون جدید سونی مورد استفاده قرار گرفته، آخرین نسخه اندروید تحت عنوان Google TV است. این نسخه از اندروید که از منوهای منظم تر و رابط کاربری ساده تری برخوردار است، قابلیت های هوشمند بیشتری را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

دکمه‌های موجود دسترسی به برنامه‌های نام برده را بسیار راحت می‌کنند تا با یک حرکت بتوانید به محتوای آن‌ها دست بیابید. کنترل صوتی تلویزیون از طریق اتصال به Google یا Alexa روی ریموت در دسترس بوده و می‌توانید توسط آن در تلویزیون سونی X90J به جستجو از طریق صدا بپردازید. همچون سایر تلویزیون‌های 2021 سونی مدل X90J‌ نیز از سیستم عامل جدید Google TV پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل را می‌توان نسخه‌ای پیشرفته و جایگزین سیستم عامل Android TV نامید.

کیفیت تصویر فراتر از 4k با تلویزیون سونی 2021

تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 55X9000J با استفاده از قابلیت Chromecastاین امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و محتواهای داخل گوشی را از طریق تلویزیون مشاهده کنید. با حضور قابلیت Apple Airplay امکان اتصال دستگاه های ios به تلویزیون 55x90j را نیز برای شما فراهم می کند. همواره تلویزیون های سونی از ظاهری زیبا و منحصر به فرد برخوردار بوده اند به همین منظور این کمپانی در سال 2021 تغییرات قابل مشاهده ای را داده است.

خرید تلویزیون سونی 55x90j در فروشگاه اینترنتی دوزین کالا

در دیگر تلویزیون ها سیستم صوتی در پشت تلویزیون قرار دارد و صدا را از پشت پنل پخش می کنند؛ به همین دلیل است که صدای تلویزیون آن طور که باید بلند و رسا نیست. اما در تلویزیون 55 اینچ سونی X90J بلندگوها در موقعیت های مکانی مناسب روی صفحه نمایش و اطراف آن قرار گرفته است.

در پشت پنل حسگرهایی وجود دارد که تشخیص می دهد آیا تلویزیون به دیوار نزدیک است یا خیر و اگر نزدیک باشد تمام تمرکز صدای خروجی خود را به جلوی صفحه نمایش هدایت می کند تا صداها کاملا متناسب پخش شوند. در تلویزیون 2021 سونی X90J با صفحه نمایش LEDقابلیتDirect Full Arrayبه کار رفته است تا یک کنتراست واقعی تر ایجاد شود.

این تکنولوژی به کمک تکنولوژی Acoustic Auto Calibration و سنسور نور صدا و تصویر را با توجه به شرایط محیط به صورت خودکار تنظیم می کند تا همیشه بهترین تجربه صوتی تصویری را در اختیار داشته باشید. این محصول دارای قابلیت Living Decor نیز می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کیفیت تصویر از جمله مهمترین این مولفه هایی می باشد که در خرید یک تلویزیون نقش اساسی را دارد.

به عبارت دیگر می توان چنین گفت که هر فرد هنگام انتخاب یک تلویزیون در ابتدای امر به کیفیت تصویر آن توجه خواهد کرد و در صورت رضایت از این فاکتور به سراغ بررسی بقیه مشخصات محصول خواهد رفت. تلویزیون سونی 55X90J از صفحه نمایش ال ای دی در ساخت خود بهره برده است و همچنین کیفیت تصویر خروجی آن به صورت 4K می باشد. این کیفیت تصویر در هم مقایسه با تلویزیون های با کیفیت تصویر Full HD تا حدود ۴ برابر تصویر باکیفیت تری را در خروجی به مخاطب ارائه می دهد.

خبر خوش برای علاقمندان و گیمینگ و کنسول‌های بازی این مورد می باشد که تلویزیون سونی 55X90J مجهز به پورت HDMI2.1 است و همچنین از فناوری های ALLM و VRR پشتیبانی می کند. با استفاده از این فناوری ها تاخیر ورودی بازی تا حد بسیار فوق العاده کاهش پیدا می کند و همچنین کیفیت تصاویر ارائه شده در تلویزیون بسیار شفاف و روان می باشد. برای اتصال سایر دستگاه های خارجی نیز درگاه های مختلفی در این تلویزیون تعبیه شده است که برای مثال می‌توان به درگاه های USB و HDMI اشاره کرد.

از مدل‌های خوش فروش و بالا رده‌ی برند سونی در سال 2021 می‌باشد که با امکانات و قابلیت‌های هوشمندتری نسبت به مدل سال گذشته یعنی تلویزیون X9000H تولید و روانه‌ی بازار جهانی شده است. در کنار سایز 55 اینچ این تلویزیون کیفیت تصویر 4K بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و با استفاده از آن تصاویر و محتواها با اوج دقت و ظرافت کامل نمایش داده می‌شود و با نمایش تصاویری زنده و واقعی بهترین لحظات را برای شما به ارمغان می‌آورد. فناوری Cognitive Processor XR در نقش موتور پردازشگر این تلویزیون وظیفه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های تصویر و آماده سازی آن‌ها برای نمایش دادن بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون را برعهده دارد.

تلویزیون 55 اینچ سونی X80j

این روش تا حدودی از تاری تصاویر جلوگیری می کند اما از طرفی میزان روشنایی تصویر نیز کاهش می یابد. اما سونی به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity هر فریم را به صورت جداگانه پردازش کرده و از رنگ مشکی تنها در قسمت هایی از فریم که نیاز است تغییر کنند، استفاده می کند. در نتیجه از میزان روشنایی صفحه نمایش کاسته نمی شود و صحنه ها نیز کاملا شفاف و واضح پخش می شوند.

پردازش XR Motion در کنار رفرش ریت 120 هرتزی صفحه نمایش این تلویزیون، می تواند برای علاقمندان به فیلم های اکشن و مسابقات ورزشی و همچنین گیمرها بسیار با اهمیت و تاثیر گذار باشد. تلویزیون سونی X90J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی محسوب می شود. این تلویزیون با مدل X9000J و X900J نیز در بازار شناخته می شود اما مدل صحیح آن X90J است.

این پردازنده داده ها را ارزیابی می کند تا تصاویر صاف ، روشن و شفاف باقی بمانند. همچنین با تصاویر ایجاد شده توسط میلیون ها پیکسل ، تصاویر متحرک دقیقاً کنترل می شوند تا تاری را به حداقل برسانند و تصاویر در هنگام صحنه های با سرعت بالا با افت نور کمتر ، واقعی بمانند. به کار رفته تا هرچیزی که تماشا می کنید را با میلیاردها رنگ دقیق کشف کنید و کیفیت تصویر چشمگیری را ببینید که برای چشم انسان طبیعی و زیبا باشد.

زمانی که دوقابلیت FULL ARRAY LEDو XR CONTRAST BOOSTER 5 در کنار هم قرار گیرند نتایج چشمگیری به دنبال خواهند داشت و با نور پس زمینه دقیق کنترل شده ، عمق و جزئیات واقعی را با رنگ های عمیق به ارمغان می آورد. Cognitive Processor XR صفحه نمایش منحصر به فرد سونی را قادر می سازد تا به صفحه نمایش وسیع تری دسترسی پیدا کند و هر رنگ را با تفاوت های ظریف در دنیای واقعی بازتولید کند. با رنگ و اشباع گسترده آن، سایه های واضح و بافت واقع گرایانه در گل ها دیده می شود.

پردازشگر Cognitive Processor XR تصاویر، صحنه ها و صداها را به شکلی که انسان می بینید و می شنود، پردازش می کند تا همه چیز به واقعی ترین شکل ممکن پخش شود. به مجموعه تکنولوژی هایی که این پردازشگر برای پردازش تصاویر دارد XR Picture و به تکنولوژی هایی که برای پردازش صداها دارد XR Sound گفته می شود. این پردازشگر تکنولوژی های مختلفی را به همراه دارد که باعث بهبود پردازش تصاویر و صداها می شود.

تلویزیون ال ای دی سونی 55X9000J دارای نور پس زمینه Direct LED است و از پنل VA برخوردار می باشد. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Full Array LED و XR Contrast Booster 5 کنتراست تصویر فوق العاده ای ارائه می دهد که باعث واقعی تر شدن هر چه بیشتر صحنه ها و تصاویر می شود. به مجموعه تکنولوژی هایی که برای بهبود کنتراست تصاویر استفاده می شود اصطلاحا XR Contrast گفته می شود.

اوج روشنایی در محتوای SDR به میزان روشنایی گفته می‌شود که تلویزیون توانایی ایجاد آن را دارد. تلویزیون X90J‌ از اوج روشنایی بسیار بی‌نظیری در نمایش محتوای SDR برخوردار شده است. این تلویزیون توانایی ایجاد روشنایی مطلوب را حتی زمانی که تلویزیون در برابر تابش شدید نور قرار دارد،‌ مهیا می‌سازد. سونی با وجود این اوج روشنایی مناسب باعث شده شما بتوانید بهترین حالت از نوردهی در نمایشگر تلویزیون را تجربه کنید. سونی از پایه‌های دوشاخه‌ی باکیفیت خود در طراحی این تلویزیون استفاده کرده است.



موضوعات: اخبار فناوری,
برچسب ها: 55x90j قیمت , تلویزیون سونی x95j , تلویزیون سونی 55 اندروید , تلویزیون سونی سری j , خرید تلویزیون 55x9000j , تلویزیون سونی x9500j , تلویزیون سونی 65x90j , تلویزیون سونی x80j , لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ , لیست قیمت تلویزیون‌های 2021 سونی ,
[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 آذر 1400 ] [ 21:57 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]