وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

همیاری برای پیشگیری از جرم


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ، دکتر پیمان جبلی ، رئیس صدا و سیمای ایران ظهر امروز (20 آنلاین) با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دفتر رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.در این جلسه رئیس قوه قضائیه با تبریک اعتماد رئیس جمهور به رئیس جدید سازمان صدا و سیما ، …

همیاری برای پیشگیری از جرم https://maanews.ir/همیاری-برای-پیشگیری-از-جرم/ Tue, 12 Oct 2021 14:03:44 0000 عمومی https://maanews.ir/همیاری-برای-پیشگیری-از-جرم/ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ، دکتر پیمان جبلی ، رئیس صدا و سیمای ایران ظهر امروز (20 آنلاین) با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دفتر رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.در این جلسه رئیس قوه قضائیه با تبریک اعتماد رئیس جمهور به رئیس جدید سازمان صدا و سیما ، …

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاع رسانی ،

دکتر پیمان جبلی ، رئیس صدا و سیمای ایران ظهر امروز (20 آنلاین) با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در دفتر رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.
در این جلسه رئیس قوه قضائیه با تبریک اعتماد رئیس جمهور به رئیس جدید سازمان صدا و سیما ، به نقش بی بدیل رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در بین مردم اشاره کرد. کشور ما.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ابراز امیدواری کرد: رسانه ملی در عصر جدید بتواند از راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، جهت گیری فرهنگی و ایجاد امید در بین مردم به ویژه جوانان برای ایفای نقش مثر استفاده کند.
رئیس قوه قضائیه همچنین گفت: صدا و سیما با افزایش دانش مردم به ویژه در زمینه مسائل اجتماعی ، حقوقی و قضایی می تواند در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده ها به دستگاه قضایی کمک کند.
رئیس قوه قضاییه افزود: در دوره تحول و تعالی ، قوه قضائیه توجه ویژه ای به حمایت از حقوق عمومی و اجرای عدالت ، نظارت و شفافیت و مبارزه با فساد در جهت ارتقای سلامت اداری دارد. سیستم و بهبود خدمات همه موسسات. “نقش در آن.
دکتر پیمان جبلی همچنین از رویکرد قوه قضائیه در زمینه حمایت و هم افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تعالی تقدیر کرد و گفت: پیشرفت ماموریت های آن مستلزم حمایت همه عناصر دولت است.
وی بر هم افزایی و همکاری واقعی رسانه ملی با قوه قضائیه به منظور ارتقای دانش حقوقی مردم به منظور کاهش مشکلات اجتماعی و مشکلات قوه قضائیه تأکید کرد و از قوه قضائیه خواست مبنای لازم را برای ایجاد محتوا در مورد عدالت که م affectsثر است ، فراهم آورد. جامعه.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 23 مهر 1400 ] [ 8:51 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]