وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

راهنمای رفع تمام مشکلات لپ تاپ ایسوس


شرکت ایسوستک با نام اختصاری ایسوس ، در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ با همکاری چهار مهندس کامپیوتر در کشور تایوان تأسیس شد. تمام محصولات ایسوس در سه رده بندی مخصوص کاربران عادی، حرفه ای و خاص طراحی و عرضه می شود.

از آنجایی که لپ تاپ هم مانند هر کالای الکترونیکی دیگر ممکن است در اثر استفاده ناصحیح، ضربه خوردن، مجاوت رطوبت، نوسانات برق وغیره دچار نقص در عملکرد شود. در ایم مقاله از سایت بازیابی اطلاعات قصد داریم به شایع ترین مشکلات که کاربران از آن ها شکایت داشته اند بپردازیم .

قبل از هرچیز باید بگوییم که در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد و ایراد فنی نگران نباشد. چون چندین نمایندگی ایسوس در سرتاسر ایران به همین منظور با کادر مجرب و متخصص مشغول انجام فعالیت هستند.

تصویر لپ تاپ بعد از روشن کردن می پرد

این مشکل بیشتر بعد از از روت کردن لپ تاپ، یعنی صدای فن سیستم را می توان شنید، سیستم شروع بکار می کند ولی تصویری وجود ندارد . در صورت مواجهه شدن با چنین شکلی احتمالا مانیتور شما سوخته ، هرچند اختلالات دیگری مانندخرابی کابل فلت، خرابی کارت گرافیک، نقص درعملکرد بایوس و … نیز می تواند شما را به چنین مشکلی مواجهه کند.

خط خطی شدن صفحه لپ تاپ ایسوس

خط خطی شدن صفحه لپ تاپ می‌تواند یک منشا سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری داشته باشد.اگر با بروزرسانی درایو سیستم ان مسئله بر طرف نشود معلوم می شود که این مشکل ریشه در سخت افزار دارد و رفع آن باید توسط کارشناس تعمیرات انجام گیرد.

ویروسی شدن لپ تاپ ایسوس

اگر لپ تاپ شما مرتب به اینترنت متصل است یا یا وسایل جانبی دیگری را‌ مثل فلش‌، گوشی به سیستم وصل می کنید ،ممکن است گاهی بخاطر وصل کردن تجهیزات آلوده دستگاه آلوده به ویروس شود و ویروسی شدن اختلالاتی درعملکرد لپ تاپ به وجود می‌آید، سیستم کند شود یا هنگ کند. در چنین شرایطی نصب یک آنتی ویروس قوی می تواند کمک شایانی به سیستم شما کند.

روشن نشدن وای فای لپ تاپ ایسوس؛ ضعیف بودن وای فای لپ تاپ ایسوس

از دیگر مشکلات رایجی که اربران لپ تاپ ایسوس از آن شکایت دارند، قطع شدن یا ضعیف عمل کردن وای فای لپ تاپ ایسوس است .برای یافتن سبب اصلی این مشکل اول مودم را چک کنید. در غیر این صورت مشکل سیستم یک مشکل نرم‌افزاری است و با نصب درایور وای فای مشکل برطرف می شود، در غیر اینصورت بهتر است از متخصصین در نمایندگی لپ تاپ ایسوس کمک بگیرید.

عدم نصب درایور یا قدیمی بودن آن

عدم نصب درایور یا قدیمی بودن درایورهای سیستم می تواند به داغ شدن سیستم منجر شود و به دنبال آن کند کار کردن CPU و کارت گرافیک پیش می آید. جهت رفع این مشکل درایور جدید نصب کنید یا آنها را آپدیت کنید.

اتصال پورت‌ها:

یکی از علت های رایج بالا نیامدن ویندوز ۱۰ در سیستم ایسوس، اتصالات سیستم است. برای رفع این مسئله همه اتصالات را قطع کنید و پس از آن سیستم خود را ریستارت کنید. اگرمشکل سیستم شما بعد از این کار برطرف نشد، باید باقی احتمالات را بررسی کنید.

از کار افتادن بلوتوث لپ تاپ ایسوس

بلوتوث لپ تاپ اغلب جهت اتصال وسایل جانبی مثل گوشی، موس، اسپیکر، صفحه کلید و …کاربرد دارد. گاهی این اتصالات به دلیل درست کار نکردن بلوتوث امکان پذیر نیستند. از کار افتادن بلوتوث لپ تاپ چند دلیل می تواند داشته باشد از جمله نصب نبودن درایور بلوتوث، کارنکردن بلوتوث و یا عدم تنظیمات صحیح .

برای رفع ایراد بلوتوث ،درایو بلوتوث لپ تاپ ایسوس را از یک سایت‌ معتبر دانلود کنید. اگر داریور بلوتوث روی سیستم موجود است،باید تنظیمات آن را بازبینی و در نهایت دستگاه خود را ریستارت کنید.

مشکلاتی که در رابطه با استفاده از سیستم خود تجربه می کنید ممکن است با یک بروزرسانی ساده یا بررسی تنظیمات رفع شوند. ولی در صورت بروز مشکلات جدی تر دستکاری های خودسرانه فقط بیشتر شما را به دردسر می اندازد. در صورت به وجود آمدن هرگونه سوالی در مورد لپ تاپ ایسوس و جهت تعمیرات به نمایندگی شهر خود مثلا نمایندگی لپ تاپ ایسوس در اصفهان و یا هر شهر دیگر مراجعه فرمایید.



موضوعات: کامپیوتر و تبلت,
[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 25 بهمن 1400 ] [ 0:33 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]