وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

دور و دورتر از برانکو


به گزارش شفاف ، روزنامه همشهریان “اولین تیم پرسپولیس در فصل جدید فوتبال این باشگاه با بازی با استقلال تاجیکستان دارای نکته بسیار مهمی است ؛ اینکه احمد نوراللهی به عنوان یکی از کاپیتان های اصلی پرسپولیس بعد از سالها تیم را ترک کرد و رفت و رضا اسدی جایگزین او شد. در آرنج نظرات …

منبع: سایت اسپرت نیوز
دور و دورتر از برانکو

دور و دورتر از برانکو https://sports-news.ir/دور-و-دورتر-از-برانکو/ Sun, 17 Oct 2021 00:50:57 0000 ورزشی https://sports-news.ir/دور-و-دورتر-از-برانکو/

به گزارش شفاف ، روزنامه همشهریان “اولین تیم پرسپولیس در فصل جدید فوتبال این باشگاه با بازی با استقلال تاجیکستان دارای نکته بسیار مهمی است ؛ اینکه احمد نوراللهی به عنوان یکی از کاپیتان های اصلی پرسپولیس بعد از سالها تیم را ترک کرد و رفت و رضا اسدی جایگزین او شد. در آرنج نظرات …

منبع: سایت اسپرت نیوز
دور و دورتر از برانکو

به گزارش شفاف ، روزنامه همشهریان “اولین تیم پرسپولیس در فصل جدید فوتبال این باشگاه با بازی با استقلال تاجیکستان دارای نکته بسیار مهمی است ؛ اینکه احمد نوراللهی به عنوان یکی از کاپیتان های اصلی پرسپولیس بعد از سالها تیم را ترک کرد و رفت و رضا اسدی جایگزین او شد. در آرنج نظرات متناقض زیادی در مورد کیفیت عملکرد اسدی وجود دارد. ما باید صبور باشیم و ببینیم آیا او می تواند جای خالی نوراللهی را پر کند یا خیر. با این حال ، این حرکت پرسپولیس را یحیی گل محمدی یک قدم جلوتر از پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ می کند. در حقیقت ، با وجود میراث معنوی مربی کروات ، مانند ذهنیت برنده شدن و عادات برنده شدن ، شاید هنوز حفظ شده باشد ، از میراث شخصی او در تیم چیز زیادی باقی نمانده است.

خطوط اصلی پرسپولیس علیه استقلال تاجیکستان به شرح زیر است: حامد لک ، فرشاد فرجی ، جلال حسینی ، سیامک نعمتی ، سعید آقایی ، رضا اسدی ، میلاد سرلک ، امید عالیشاه ، مهدی ترابی ، وحید امیری و مهدی عبدی. از این تعداد ، پنج نفر در زمان یحیی گل محمدی جذب شدند و مهدی عبدی استعداد جوانی بود که در طول کالدرون به تیم بزرگسالان تیم امید اضافه شد. جالب اینجاست که هیچ بازیکن تعویضی در بازی بازیکنان عصر برانکو نبود. عیسی الکثیر و حامد پاکدل افرادی بودند که بعد از رفتن برانکو به پرسپولیس اضافه شدند. بنابراین ، باقی مانده ایوانکوویچ از بازی با حریف تاجیک تنها جلال حسینی ، سیامک نعمتی ، عالیشاه ، ترابی و وحید امیری بودند.
آخرین دستوری که برانکو برای پرسپولیس انتخاب کرد مربوط به فینال جام حذفی فصل هجدهم مقابل داماش گیلانیان است. در آن روز تیم سرخپوشان با این آرنج به مصاف حریفان شمالی رفت: علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، محسن ربیع خواه ، مهدی شیری ، محمد نادری ، کمال کامیابی نیا ، احمد نوراللهی ، مهدی ترابی ، سیامک نعمتی ، ماریو بودیمیر و علی علیپور.

شش نفر از آنها پرسپولیس را ترک کرده اند و بقیه به جای آنها بازی خواهند کرد. بنابراین ، می توان نتیجه گرفت که امضای یحیی در پرسپولیس برجسته تر از برانکو بود. آنچه مسلم است با گذشت زمان اجتناب ناپذیر است.

چهار سال منهای یک روز

آخرین باری که پرسپولیس و الهلال به عنوان دو تیم بزرگ فوتبال آسیایی به مصاف هم رفتند در 16 اکتبر 1996 در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. قرمزها بازی اول را 4-0 باخته بودند و در بازی برگشت به یک معجزه نیاز داشتند. از قضا ، آنها خیلی زود گل زدند ، اما تقصیر داور در اعلام خطا در خارج از محوطه جریمه به این دلیل بود که پنالتی برای الهلال آب سردی بود که به بدنه قرمز سرازیر شد. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا الهلال فینالیست شود. جالب است که تقابل این دو تیم در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار است 15 اکتبر برگزار شود. این بدان معناست که بین دو تقابل بین جادوگران ایرانی و سعودی چهار سال منهای یک روز فاصله وجود دارد. این همه مدت اما پرسپولیس چه شد؟ ممکن است نظرات بدون پاداش نباشد.

فقط دو نفر زنده ماندند

در آخرین دیدار مقابل الهلال ، پرسپولیس با ترکیب زیر به میدان رفت: علیرضا بیرانوند ، جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده ، محمد انصاری ، صادق محرمی ، کمال کامیابی نیا ، محسن ربیع خواه ، محسن مسلمان ، وحید امیری ، علی علیپور و گادوین منشا به

اگر تیم مصدوم در این بازی ناموفق باشد ، پرسپولیس در مقایسه با آخرین درگیری خود با الهلال تنها دو بازمانده در ترکیب خود دارد. جلال حسینی و وحید امیری. البته تغییرات در طول زمان عجیب نیست ، اما میزان این تغییرات تنها در چهار سال بسیار قابل توجه است. بازیکنان غایبی مانند بیرانوند ، خلیل زاده ، محرمی و علیپور لژیونر شده اند و بقیه به سایر تیم های داخلی پیوسته اند.

تغییرات خارج از میدان

البته تحولات پرسپولیس تنها به داخل زمین محدود نمی شود و چنین تغییراتی را در خارج از زمین شاهد بوده ایم. پرسپولیس در آخرین بازی خود مقابل الهلال برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت دید ، اما کروات مدت ها بود که حضور نداشت. بعد از او گابریل کالدرون مدت کوتاهی در پرسپولیس خدمت کرد و حالا یحیی گل محمدی مدیریت تیم را بر عهده دارد. در زمینه مدیریت ، داستان حتی بیشتر خارجی است. علی اکبر طاهری در آن زمان مدیر کل سفیدپوست بود ، اما تا به امروز پنج نفر دیگر در رأس هرم مدیریت قرمزها قرار دارند. حمیدرضا گرشاسبی ، ایرج عرب ، محمدحسن انصاری فرد ، مهدی رسول پناه و جعفر سمیعی پنج مدیر عامل بعدی پرسپولیس هستند و جالبتر اینکه اکنون این باشگاه توسط یک مدیر موقت اداره می شود. مجید صدری این سمت را بر عهده دارد.

صدای غرور

پرسپولیس در آخرین دیدار مقابل الهلال عربستان تیمی بود که تازه فوت کرده بود و شاید بیش از هر تیم دیگری قربانی تجربه کم و اعتماد به نفس شد. قرمزهای آن زمان موفقیت هشت سال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را شکستند و در آسیا آزمون و خطا کردند. با این وجود ، در این چهار سال ، پرسپولیس چهار بار قهرمان لیگ برتر شده و مهمتر از آن ، دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافته است. با این حال ، در فینال ، رقبای قاره شرقی شکست خوردند. در نتیجه پرسپولیس امروز پرسپولیس آن روز نیست. این تیم تجربه بین المللی بیشتری کسب کرده و به حدی از اعتماد به نفس رسیده است که دیگر با الهلال دست نمی دهد. اگر دلیلی برای تغییر نتیجه وجود دارد ، این مهمترین است.

منبع: سایت اسپرت نیوز
دور و دورتر از برانکو


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 26 مهر 1400 ] [ 22:30 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]