وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

زمان بیشتری داشتیم سریالمان بهتر می شد


تهیه کننده سریال “در کنار پروانه ها” با اعلام اینکه فیلمبرداری این سریال تا پایان هفته آینده در شمال کشور به پایان می رسد ، افزود: همزمان با آخرین روز ماه صفر ، نمایش “در کنار پروانه ها” همچنین از شبکه 2 پخش می شود. بهروز مفید در گفت وگو با اخبار ما ، درباره …

زمان بیشتری داشتیم سریالمان بهتر می شد https://maanews.ir/زمان-بیشتری-داشتیم-سریالمان-بهتر-می-شد/ Mon, 20 Sep 2021 12:37:53 0000 فرهنگی https://maanews.ir/زمان-بیشتری-داشتیم-سریالمان-بهتر-می-شد/ تهیه کننده سریال “در کنار پروانه ها” با اعلام اینکه فیلمبرداری این سریال تا پایان هفته آینده در شمال کشور به پایان می رسد ، افزود: همزمان با آخرین روز ماه صفر ، نمایش “در کنار پروانه ها” همچنین از شبکه 2 پخش می شود. بهروز مفید در گفت وگو با اخبار ما ، درباره …

تهیه کننده سریال “در کنار پروانه ها” با اعلام اینکه فیلمبرداری این سریال تا پایان هفته آینده در شمال کشور به پایان می رسد ، افزود: همزمان با آخرین روز ماه صفر ، نمایش “در کنار پروانه ها” همچنین از شبکه 2 پخش می شود.

بهروز مفید در گفت وگو با اخبار ما ، درباره آخرین وضعیت فیلمبرداری و تدوین سریال «کنار پروانه ها» توضیح داد: این سریال به پایان راه نزدیک شده و داستان به زودی به پایان می رسد. آخرین قسمت این مجموعه در آخرین روز ماه صفر ، 15 آنلاین ، از شبکه دو سیما پخش می شود. این مقاله در حال حاضر در حال تدوین است و به طور همزمان در حال تدوین است.

وی سپس به مشکلات تولید سریال در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: “علاوه بر پروانه ها” برای ما کار سختی بود. اول از همه ، کار در ماه های جولای و آگوست در شمال کشور از نظر آب و هوا واقعاً نفس گیر است. از سوی دیگر ، مسئله کرونا وجود داشت که مطمئناً برای ما مشکلاتی داشت ، بعلاوه قطع برق در آن زمان ، که واقعاً کار ما را دشوار کرد.

مفید همچنین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر فشاری که ما برای انجام کار روی آنتن وارد کردیم برای ما سخت بود ، خوشبختانه با همکاری همه عوامل ، ما به وعده داده شده به سازمان صداوسیما عمل کردیم و کار ما در حال اتمام است. “با توجه به همه این شرایط ، من فکر می کنم کار ما دور از انتظار بود.

وی پرسید آیا پخش سریال “در کنار پروانه ها” ناگهان در تلویزیون اعلام شد؟ وی گفت: متأسفانه تولید سریال به یکباره در همه مناسبت های سازمان صدا و سیما انجام می شود. ما قبلاً می دانیم که ماه رمضان را داریم ، اما کار ما هنوز به پایان نرسیده است. با این حال ، حداقل 9 ماه طول می کشد تا مجموعه کامل شود ، به ویژه در مورد Corona ، که کار سخت تر می شود و این عجله ها قطعاً به کار آسیب می رساند. اساساً ، اگر زمانی برای ارائه مجموعه “علاوه بر پروانه ها” وجود نداشت ، کیفیت سریال ما حداقل 15 درصد بالاتر می رفت.

تهیه کننده سریال “در کنار پروانه ها” در پایان گفت: با توجه به اینکه این سریال یک اثر قرآنی است و در واقع به طور غیر مستقیم به محرم می پردازد و به نوعی داستان اصلی تکامل شخصیت فردی در داستان. “که برای تماشاگران جذاب است ، من می خواهم چیزی برای گفتن داشته باشم و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد.

به گزارش اخبار ما ، سریال “کنار پروانه ها” به کارگردانی داریوش یاری هر شب ساعت 21:15 از شبکه دو سیما پخش می شود. پروانه معصومی ، برزو ارجمند ، شاهین تسلیمی ، محمود جعفری ، بیتا سحرخیز ، نگار عابدی ، مهران رجبی و … بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 10:33 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]