وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

پیروانی: فوتبال را به این روز انداختند و پست باشگاهی گرفتند/ به پرسپولیس بی‌احترامی می‌شود


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مقصر شرایط فعلی فوتبال ایران کسانی هستند که در دوره های گذشته در فدراسیون مشاور بوده اند. به گزارش اخبار ما ، شین افشین پیروانی ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیم امروز (دوشنبه) اظهار داشت: تیم ما در جامعه از این قاعده مستثنی نیست و متأسفانه شرایط …

پیروانی: فوتبال را به این روز انداختند و پست باشگاهی گرفتند/ به پرسپولیس بی‌احترامی می‌شود https://maanews.ir/پیروانی-فوتبال-را-به-این-روز-انداختند-و/ اخبار ما Mon, 15 Mar 2021 09:51:07 0000 تندرستی https://maanews.ir/پیروانی-فوتبال-را-به-این-روز-انداختند-و/ مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مقصر شرایط فعلی فوتبال ایران کسانی هستند که در دوره های گذشته در فدراسیون مشاور بوده اند. به گزارش اخبار ما ، شین افشین پیروانی ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیم امروز (دوشنبه) اظهار داشت: تیم ما در جامعه از این قاعده مستثنی نیست و متأسفانه شرایط …

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مقصر شرایط فعلی فوتبال ایران کسانی هستند که در دوره های گذشته در فدراسیون مشاور بوده اند.

به گزارش اخبار ما ، شین افشین پیروانی ، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیم امروز (دوشنبه) اظهار داشت: تیم ما در جامعه از این قاعده مستثنی نیست و متأسفانه شرایط اقتصادی نامناسبی در جامعه حاکم است. بیشتر تیم ها از نظر مالی مشکل دارند. همه در تلاشند تا این مشکلات را به حداقل برسانند.

وی همچنین در مورد هند میزبان لیگ قهرمانان آسیا گفت: افراد دیگر تصمیم می گیرند. ما باید قبل از تصمیم گیری مشورت کنیم و گزینه های خود را ارائه دهیم. کمبود محتوا امکان میزبانی را برای ما غیرممکن می کند فکر می کنم آنها می توانستند میزبان گروه ما در ایران باشند. ما پرسپولیس هستیم و در سه سال گذشته دو بار فینالیست شده ایم. هر جا که بازی انجام شود ما انشاالله به ادامه پیروزی های خود خواهیم پرداخت و به نتایج دلخواه هواداران خواهیم رسید.

این پیرو افزود: سال سختی را پشت سر گذاشتیم. همه ما با هم همکاری کردیم تا بحث کرونا به تیم آسیب نرساند. برخی از هواداران ممکن است قبل از سفر به قطر از این محدودیت ها ناراحت شوند. از آنها خواستیم که جلوی هتل و استادیوم نیایند. ما مجبور نبودیم به کسی صدمه بزنیم. خیلی تلاش کردیم. مطمئن باشید که در سال جدید همچنان تلاش خواهیم کرد تا به کسی صدمه نزنیم.

وی درباره دیدار با نفت مسجد سلیمان نیز گفت: فکر نمی کنم برنامه محبوب تری نسبت به بازی پرسپولیس در پنج شنبه آخر سال برگزار شود. من تعجب می کنم که چرا آنها بازی ما را در ساعت 3 بعدازظهر تغییر دادند اگر آنها بسیار پافشاری داشته باشند ، می توانند یک بازی را در ساعت 9 صبح برگزار کنند تا افراد بیشتری بتوانند به کار دسترسی پیدا کنند یا برای هر آنچه تلویزیون می خواهد نشان دهد جای خود را باز کنند. من این را بی احترامی می دانم. ما حق پخش نداریم. من همیشه گفته ام که در بحث تبلیغات زیست محیطی باید به صاحب حق حق بدهیم. تیمی که 4 سال قهرمان شده است حتی یک رقیب برای این منظور کسب نکرده است. همه می گویند شما مدیون آن هستید. شفافیت و تعیین درآمد و بدهی ما. من شخصاً قبول ندارم که بگویم شما بدهکار هستید. آنها باید به پرسپولیس حق بدهند. من واقعاً متعجب شدم که آنها زمان بازی را به ساعت 15:00 تغییر دادند. همه کار می کنند. باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش مورد احترام نیستند. آقایانی که تصمیم می گیرند ، کمی فکر کنید. ابتدا آنها زمان بازی را به 16 تغییر دادند. سپس ما باید ساعت 3 بعدازظهر بازی کنیم. هنوز جا است. همچنین می توانیم ساعت 9 صبح بازی کنیم. من فکر می کنم هدف فقط انجام مسابقات است. ما نباید تعجب کنیم که چرا تصمیماتی اتخاذ می شود که به نفع فوتبال ما نیست.

پیرو افزود: من بحث دیگری دارم. شرایط فعلی فوتبال ما به خاطر کسانی است که در گذشته در فدراسیون بوده اند. آنها مشاورانی داشتند که تصمیم گیرندگان اصلی بودند و سمتهای باشگاهی را در اختیار داشتند ، که جای تعجب دارد. آنها مدیر ثروتمندترین تیم ایران می شوند. بیایید مسئولیت پذیر باشیم اگر این روز فوتبال ما است ، تقصیر شماست. شما بودید که مشاوره دادید و تصمیم گرفتید! اکنون شرایط به گونه ای است که همه نگران هستند. چرا تیم ملی باید جای دیگری بازی کند؟ شما باید امتحان کنید و فکر کنید. به اتاق های بسته نروید. صد در صد تقصیر فدراسیون سابق است. آنها باید تلاش می کردند ، اما این کار را نکردند. یا آنها نمی دانستند که اکنون چنین وضعیتی وجود دارد.

انتهای پیام


[ بازدید : 176 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 29 اسفند 1399 ] [ 12:42 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]