وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

باشگاه پدیده: استقلال قاسمی نژاد را مجانی می‌خواهد؟


امین قاسمی نژاد در سه روز گذشته 3 بار به استقلال رفته است اما تاکنون قرارداد این بازیکن با این باشگاه نهایی نشده است. به دنبال این اتفاقات ، احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل مشکلات حقوقی مربوط به مالکیت باشگاه شهر خودرو ، این انتقال هنوز نهایی نشده است. …

باشگاه پدیده: استقلال قاسمی نژاد را مجانی می‌خواهد؟ https://maanews.ir/باشگاه-پدیده-استقلال-قاسمی-نژاد-را-مجا/ اخبار ما Thu, 18 Mar 2021 10:04:26 0000 تندرستی https://maanews.ir/باشگاه-پدیده-استقلال-قاسمی-نژاد-را-مجا/ امین قاسمی نژاد در سه روز گذشته 3 بار به استقلال رفته است اما تاکنون قرارداد این بازیکن با این باشگاه نهایی نشده است. به دنبال این اتفاقات ، احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل مشکلات حقوقی مربوط به مالکیت باشگاه شهر خودرو ، این انتقال هنوز نهایی نشده است. …

امین قاسمی نژاد در سه روز گذشته 3 بار به استقلال رفته است اما تاکنون قرارداد این بازیکن با این باشگاه نهایی نشده است. به دنبال این اتفاقات ، احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل مشکلات حقوقی مربوط به مالکیت باشگاه شهر خودرو ، این انتقال هنوز نهایی نشده است. از طرف دیگر شخصی به نام یحیی زاده که در باشگاه استقلال با واسطه گری کار می کند ، اخیراً در این باشگاه تصمیم گیرنده شده و در مورد نحوه جذب بازیکن و همچنین مسائل مختلف صحبت کرده است.

جواد تاری بخش سخنگوی باشگاه پدیده با اشاره به وقایع انتقال قاسمی نژاد به استقلال گفت: “متأسفانه در روزهای اخیر صحبت هایی انجام شده است که سعی کرده ایم به آنها پاسخی ندهیم اما بدیهی است که برخی افراد در یک باشگاه بزرگ مانند استقلال. “آنها هنوز از قوانین حرفه ای انتقال بازیکنان تحت قرارداد آگاهی ندارند.

وی افزود: باشگاه پدیده برای جابجایی قاسمی نژاد که آن رویه را انجام نداد چه کاری باید انجام دهد؟ آقای وطن خواه به عنوان مدیرعامل باشگاه و مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم حسن نیت برای انتقال قاسمی نژاد به استقلال نشان دادند و آقای رحمتی به دلیل اینکه از خانواده استقلال است تأکید کرد که اگر قاسمی نژاد بخواهد تیم ما را ترک کند ، زیرا باشگاه استقلال پیشنهاد کرده است که این انتقال مانعی ندارد.

سخنگوی باشگاه پدیده گفت: ما همه همکاری ها را انجام داده ایم و شما شاهد بودید که قاسمی نژاد به جای سفر به آبادان ، چند روزی است که به باشگاه استقلال سفر می کند. وی حتی شب گذشته در مصاحبه با باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت رحمتی رضایت کامل خود را برای انتقال به استقلال اعلام کرده است اما متأسفانه شاهد اظهار نظرهای عجیبی در مورد برخی از افراد هستیم. تا آنجا که من می دانم ، رحمتی در تماس با آقای وطن خواه خواستار کاهش میزان رضایت قاسمی نژاد شد ، اما شخصی به نام یحیی زاده ، که موقعیت وی را نمی دانم ، ادعا کرد که رحمتی مانع انتقال است.

طاری بخش ادامه داد: “ما در باشگاه استقلال چنین شخصی را نمی شناسیم و مطمئن هستم كه آن شخص فقط برای معرفی خود نام یكی از افسانه های باشگاه استقلال و سرمربی پدیده را ذکر كرده است.” باشگاه پدیده فقط آقای مددی و اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال را می شناسد و این عزیزان خودشان بهتر می دانند که باید مبلغ رضایت نامه خریداری بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگری را پرداخت کنند.

وی افزود: “من فکر می کنم بهتر است مدیریت کارگزاری باشگاه استقلال به اظهارات کارکنان خود توجه کند تا از سرمربی و بازیکنی که سالها برای باشگاه استقلال زحمت کشیده است به یک دلیل س questionال نشود.” اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل محترم این باشگاه می دانند که در صورت پرداخت مبلغ رضایت نامه قاسمی نژاد ، بلافاصله رضایت وی صادر می شود و هیچ کس مانع این انتقال نمی شود. پدیده موافقت کرده است که از پول امین قاسمی نژاد برای امور اجرایی باشگاه و همچنین قرارداد بازیکن استفاده کند ، اما چگونه می توانم انتظار داشته باشم که پدیده با پرداخت نشدن هزینه رضایت نامه ، بازیکن آزاد خود را به بازیکنش ارائه دهد؟

سخنگوی باشگاه پدیده گفت: علیرغم همه مشکلاتی که پدیده در هفته های اخیر متحمل شده است ، وی در مورد اظهارات برخی افراد کوچک که فقط نقش اسپانسر را دارند سکوت کرده اما بعداً اگر باشگاه و مربی ما بخواهند درباره آن نظر دهید ، به آن پاسخ دهید. “ما نشان خواهیم داد. این باشگاه پدیده افراد مختلف را تشخیص نخواهد داد و منافع آنها را در اظهارات این افراد نادیده می گیرد. همانطور که اشاره کردم ، در این انتقال فقط مدیر عامل و هیئت مدیره را می شناسیم. و منافع باشگاه را در نظر نگیرید و قاسمی نژاد را به صورت رایگان در اختیار باشگاه دیگری قرار دهید.

258 251


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 29 اسفند 1399 ] [ 17:07 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]