وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک


اگرچه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان می خواست در این بازی های المپیک تاریخ سازی کند و با تیم کامل شرکت کند ، اما گروهی از عوامل باعث شد این تیم فقط با یک سهمیه در توکیو حضور داشته باشد. به گزارش اخبار ورزشی ، در حالی که تمرینات تیم تفریحی ایران از دو سال …

منبع: سایت اسپرت نیوز
گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک

گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک https://sports-news.ir/گزارشی-از-دلایل-ناکامی-کمانداران-در-کس/ اخبار ورزشی Mon, 28 Jun 2021 22:24:28 0000 ورزشی https://sports-news.ir/گزارشی-از-دلایل-ناکامی-کمانداران-در-کس/

اگرچه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان می خواست در این بازی های المپیک تاریخ سازی کند و با تیم کامل شرکت کند ، اما گروهی از عوامل باعث شد این تیم فقط با یک سهمیه در توکیو حضور داشته باشد. به گزارش اخبار ورزشی ، در حالی که تمرینات تیم تفریحی ایران از دو سال …

منبع: سایت اسپرت نیوز
گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک

اگرچه رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان می خواست در این بازی های المپیک تاریخ سازی کند و با تیم کامل شرکت کند ، اما گروهی از عوامل باعث شد این تیم فقط با یک سهمیه در توکیو حضور داشته باشد.

به گزارش اخبار ورزشی ، در حالی که تمرینات تیم تفریحی ایران از دو سال پیش به طور جدی برای کسب سهمیه المپیک آغاز شده بود ، اما گروهی از عوامل باعث شد کمانداران ایرانی تنها با یک سهمیه در المپیک توکیو شرکت کنند.

گزارش اخبار ورزشی از وضعیت و عملکرد تیم ریکرو را می توانید در زیر بخوانید:

* نتایج کمانداران را در به دست آوردن سهمیه بررسی کنید

در اواخر ماه ژوئن سال جاری ، تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان برای شرکت در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک برای کسب سهمیه تیم های مردان ، انفرادی و زنان راهی فرانسه شد ، اما عملکرد کماندار بر اساس نتایج چندان چشمگیر نبود. در مرحله سوم جام جهانی به دست آمده است. در اولین مرحله از مرحله حذف انفرادی و تیمی ، کمانداران ایران آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه از دست دادند و به المپیک راه پیدا نکردند.

پس از کسب سهمیه انفرادی ریکات مردان میلاد وزیری در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند ، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان امید زیادی به کسب سهمیه تیمی داشت ، به ویژه در قسمت بانوان مسابقات جهانی فرانسه ، اما تیم ملی تیراندازی با کمان اولین رسمی خود را اعلام کرد حضور در جام جهانی در اواخر ماه مه. او که در لوزان سوئیس برگزار شد ، به حریف خود باخت.

* تغییرات کادر فنی نیز بی فایده است

سال گذشته ، فدراسیون تیراندازی با کمان با ایجاد تغییراتی در کارکنان ، تلاش کرد تا آموزش کمانداران را بهبود بخشد.
رئیس جمهور فدرال معتقد است که این تغییر تعجب خوبی برای کمانداران است و تأثیر مثبتی در حضور آنها در رویدادهای آینده خواهد داشت ، اما به نظر می رسد با شکست تیم ریکو در پاریس ، این تغییر چندان مثر نیست. است.

* مسابقات بین المللی و نتایج بی نتیجه!

تلاش امسال فدرال ایجاد اردوی مشترک در ترکیه در آوریل سال جاری و اعزام کمانداران به چندین تورنمنت خارج از کشور بود تا آنها را از نظر روحی برای فینال مسابقات انتخابی المپیک در پاریس آماده کند ، اما هدف پیش بینی به طور کامل محقق نشد نتایج جام جهانی در سوئیس و فرانسه نشان داد که عملکرد کمانداران ، به ویژه در صحنه جهانی ، متناقض است و همین امر منجر به ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیم های مردان ، انفرادی و زنان در مراحل نهایی شد. مسابقات مقدماتی المپیک در پاریس برگزار شد.

* حضور در توکیو تنها با یک سهمیه

فدراسیون حتی جایزه 100 میلیون تومانی را برای کسب سهمیه انتخابی المپیک در پاریس پیشنهاد داد که در عمل هیچ نتیجه ای برای تیم ایران به همراه نداشت و این تیم اکنون با تنها سهمیه میلاد وزیری در ماه آگوست در توکیو خواهد بود. .

* پست سرمربی سابق در مورد دلایل شکست کماندار ایران در جام جهانی فرانسه

سرمربی اسبق تیم ملی ریکرو گفت: “متأسفانه کرونا تمام برنامه ریزی های انجام شده برای آماده سازی کمانداران برای سهمیه را تحت الشعاع قرار داد. لغو مسابقات بین المللی توسط فدراسیون جهانی باعث اختلال در روند آماده سازی ورزشکاران شد.”

محید میرحیمی با تأکید بر اینکه کرونا دلیل اصلی ناکامی تیم ایران در فرانسه بود ، گفت: این موضوع را می توان یکی از دلایل اصلی ناکامی تیراندازان کشورمان دانست. البته دلایل دیگری نیز وجود دارد که باید توسط کارشناسان و کادر فنی در این زمینه بررسی و حفر شود.

وی ادامه داد: در نوامبر 1997 ، هدایت تیم های ملی تفریحی زنان و مردان را بر عهده گرفتم. در همان زمان ، تلاش های زیادی برای توسعه رکورد کماندار با حمایت فدرال انجام شد و فدراسیون به دنبال سهمیه افراد و تیم ها بود. پس از کسب سهمیه میلاد وزیری در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند ، هدف کسب سهمیه در مسابقات جهانی آلمان در سال 1999 توسط زنان بود که به دلیل شیوع تاج تاج و محل برگزاری آن توسط فدراسیون جهانی به مدت یک سال به تعویق افتاد. از آلمان به فرانسه. پیدا شد

* کمبود برنامه توسط فدراسیون جهانی باعث سقوط سوابق کماندار شد

سرمربی سابق تیم ملی ریکرو گفت: “ما شانس زیادی برای کسب سهمیه داشتیم و برنامه ریزی خوبی وجود داشت ، اما سال گذشته زمان مسابقات بین المللی تغییر کرد و هیچ برنامه ای از طرف فدراسیون جهانی وجود نداشت.” به دلیل کاهش سوابق کماندار ، در آن زمان بسیاری از کشورها در شرایط حد نصاب اردوهای آموزشی قرنطینه برگزار کردند تا کمانداران خود را برای شرکت در مسابقات المپیک آماده کنند ، اما متأسفانه این شرایط برای ما فراهم نشد.

وی افزود: برگزاری 3 تورنمنت خارج از کشور در ترکیه و سوئیس پس از یک و نیم سال رقابت شرایط خوبی را برای آماده سازی کمانداران ما برای صعود به المپیک فرانسه فراهم کرده است ، اما متأسفانه نبود مسابقات خارج از کشور طی یک سال و نیم گذشته به کمانداران ما منجر شد ، به ویژه در مردان ، نتایج را در جام جهانی فرانسه با اختلاف تقریباً قبول کردند. اگر آنها به سهمیه برسند.

* در جام جهانی فرانسه اتفاق بدی رخ نداد

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان معتقد است که برنامه های فدراسیون آماده شده برای آماده سازی کمانداران برای صعود به المپیک فرانسه به طور کامل اجرا شده است ، در حالی که ما با مشکلات مالی نیز روبرو هستیم ، اما وضعیت ما در تفریح ​​بسیار بهتر است. این اتفاق نیفتاد و هیچ اتفاق بدی با عدم نتیجه گیری در جام جهانی فرانسه رخ نداد.

وی گفت: اگر به عناوین و نتایج کمانداران ملی کشورمان در گذشته نگاه کنید ، می بینید که در هیچ مسابقه بین المللی دیگری به جز مسابقات گرندپری روی سکو نیستیم.

رئیس فدراسیون تأکید کرد: در نیم سال گذشته در حالی که سایر کشورها با برگزاری مسابقات تدارکاتی داخلی خود را برای مسابقات سهمیه آماده می کنند ، این شرایط برای کمانداران ایرانی حتی برای برگزاری مسابقات داخلی با سایر کشورها فراهم نیست و این مشکل دارای یک مشکل است تأثیر بسیار زیادی در برابر کاهش کمانداران ایرانی و افزایش فاصله آنها با کمانداران در کشورهای دیگر.

شعبانی بهار اظهار داشت: اختلالات طولانی مدت در برگزاری اردوها ، لغو مسابقات بین المللی توسط فدراسیون جهانی ، پرهیز از مسابقات و سایر موارد ، کمانداران ما را از نظر آمادگی جسمانی ، نوع آموزش و حتی تجهیزات در وضعیت ایده آلی قرار داده است. در مقدماتی المپیک شرکت نکنید ، که البته ما نمی توانیم کسی را مقصر بدانیم.

* ما نیاز به جذب مربیان خارجی با دانش فنی بالا داریم

شعبانی بهار با اشاره به لزوم جذب مربیان خارجی برای تیراندازی با کمان در آینده نزدیک اظهار داشت: ما نه تنها کمبود تجهیزات را تجربه نمی کنیم بلکه دانش فنی کمانداران ما نیز پایین است و برای حل این مشکل نیاز به استخدام نیروهای خارجی داریم مربیان براساس سطح. “ما از دانش فنی بالایی برای تیم ملی برخورداریم که می تواند با حضور مربیان خارجی در کنار مربیان داخلی به سطح دانش فنی مربیان داخلی کمک کند.

وی افزود: باید بپذیریم که از نظر سطح فنی با دنیا فاصله داریم ، برای کاهش این فاصله باید از تجربه کارآموزان خارجی در تیراندازی با کمان استفاده کنیم تا در آینده به نتایج خوبی برسیم.

شعبانی بهار در پایان گفت: در المپیک 2016 ریو ، زهرا نعمتی از بخش معلولان تنها نماینده ما در المپیک بود اما در این مدت سهمیه به تیراندازی با کمان تعلق داشت و ما در المپیک توکیو نماینده داشتیم. در عین حال باید بپذیریم که توانایی ما برای حضور در المپیک فقط یک سهمیه است و بعید است با شرایط فعلی آن را افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع: سایت اسپرت نیوز
گزارشی از دلایل ناکامی کمانداران در کسب سهمیه تیمی المپیک


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 8 تير 1400 ] [ 19:29 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]