وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

واکنش ها به حمله هوایی آمریکا به حشد الشعبی


با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، احمد الاسدی ، سخنگوی ائتلاف فتح ، در توئیتر خود نوشت: “حمله وحشیانه جنگجویان آمریکایی به مواضع نظامی بسیج مردمی در مناطق مرزی عراق و سوریه. انزوای بسیج مردمی پس از رژه وحشتناک بود ، که اتفاق افتاده و ثابت شده است که از عراق و …

واکنش ها به حمله هوایی آمریکا به حشد الشعبی https://maanews.ir/واکنش-ها-به-حمله-هوایی-آمریکا-به-حشد-الش/ اخبار ما Mon, 28 Jun 2021 18:39:54 0000 عمومی https://maanews.ir/واکنش-ها-به-حمله-هوایی-آمریکا-به-حشد-الش/ با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ، احمد الاسدی ، سخنگوی ائتلاف فتح ، در توئیتر خود نوشت: “حمله وحشیانه جنگجویان آمریکایی به مواضع نظامی بسیج مردمی در مناطق مرزی عراق و سوریه. انزوای بسیج مردمی پس از رژه وحشتناک بود ، که اتفاق افتاده و ثابت شده است که از عراق و …

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی شبکه اطلاعات ،

احمد الاسدی ، سخنگوی ائتلاف فتح ، در توئیتر خود نوشت: “حمله وحشیانه جنگجویان آمریکایی به مواضع نظامی بسیج مردمی در مناطق مرزی عراق و سوریه. انزوای بسیج مردمی پس از رژه وحشتناک بود ، که اتفاق افتاده و ثابت شده است که از عراق و مردم آن در برابر دشمن دفاع می کند.

الاسدی افزود: خونریزی به خشم عراقی ها علیه هر متجاوز متجاوز تبدیل خواهد شد. در حملات هوایی ایالات متحده به غرب عراق چهار نفر کشته و سه نفر زخمی شده اند.

به مناسبت هفتمین سالگرد تشکیل نیروی بسیج مردمی عراق ، رژه برگزار شد. اولین پیام رژه نیروهای بسیج مردمی زنده نگه داشتن مسیر شهید سردار “قاسم سلیمانی” فرمانده نیروهای قدس و شهید “ابومهدی المهندس” جانشین این نیرو بود.

در پاسخ به حمله آمریکا به مواضع الشباب در مرز عراق و سوریه ، “کتاب شهدای عراق” همچنین اعلام کرد که اکنون وارد جنگی بی امان با اشغالگران آمریکایی شده ایم و بنابراین هواپیماهای آمریکایی را به آسمان عراق هدف قرار خواهیم داد.

به دنبال حمله آمریکا و حملات هوایی به مواضع نظامی در مرز عراق و سوریه ، کتاب های سید الشهدا نیز بیانیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه تعدادی از سربازان وی در این حادثه کشته شدند.

این گروه در بیانیه رسمی اعلام کرد ، در ساعت 2 بامداد امروز (دوشنبه ، 28 ژوئن) ، جنگنده های آمریکایی پایگاه های تیپ 14 الحشد الشعبی در مرز عراق و سوریه را هدف قرار دادند و تعدادی از جنگنده ها را به هلاکت رساندند.

در این بیانیه تأکید شده است که نیروهای این تیپ در حالت آماده باش کامل قرار دارند و منتظر دستور فرمانده کل قوا برای پاسخ به حمله و انتقام گرفتن از آن هستند.

الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق گزارش داد که چهار حمله هوایی در منطقه الحورا در بوکمال در سوریه ، در نزدیکی استان انبار عراق انجام شد و به دنبال آن انفجارهایی ایجاد شد که می تواند ناشی از انفجار در انبارهای اسلحه باشد.

این حمله هوایی چندین خانه غیرنظامی را هدف قرار داد و در نتیجه آن یک کودک سوری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

ABC (ABC) همچنین با استناد به اظهارات یک مقام واشنگتن مبنی بر اینکه این حملات توسط جنگنده های F-15 و F-16 ایالات متحده انجام شده است ، افزود: این جنگنده ها از مقرهای ایالات متحده در حال پرواز بودند.

پنتاگون صبح دوشنبه با صدور بیانیه ای مسئولیت حمله جنگنده های خود به مواضع منطقه بوکمال در مرز عراق و سوریه را بر عهده گرفت. پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد هواپیماهای جنگنده آمریکایی به دستور جو بایدن حملات دقیقی به مواضع ستیزه جویان در بوکمال در مرز سوریه و عراق انجام دادند.

پنتاگون ادعا کرد این حملات در پاسخ به حملات ستیزه جویان به پایگاه های آمریکایی و نیروهای مستقر در عراق بوده است.


[ بازدید : 39 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 11 تير 1400 ] [ 18:38 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]