وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

8 نکته از هفته 26 لیگ برتر| گرمازدگی پرسپولیس در اهواز و کلمات عجیب مجیدی در آزادی/ از گل‌ مشکوک تا خشم شهاب در اصفهان!


طبق گزارش ها شفاف، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نگه داشتن هشت بازی در روزهای 14 و 15 جولای برگزار شد و پرسپولیس و سپاهان نیز به مصاف هم رفتند تنگ آنها در بالای جدول با یکدیگر رقابت می کنند. نکته اول: ذوب آهن جدان – سایپا؛ یک بازی خونین که پیروز …

8 نکته از هفته 26 لیگ برتر| گرمازدگی پرسپولیس در اهواز و کلمات عجیب مجیدی در آزادی/ از گل‌ مشکوک تا خشم شهاب در اصفهان! https://maanews.ir/8-نکته-از-هفته-26-لیگ-برتر-گرمازدگی-پرسپول/ اخبار ما Wed, 07 Jul 2021 12:53:56 0000 تندرستی https://maanews.ir/8-نکته-از-هفته-26-لیگ-برتر-گرمازدگی-پرسپول/ طبق گزارش ها شفاف، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نگه داشتن هشت بازی در روزهای 14 و 15 جولای برگزار شد و پرسپولیس و سپاهان نیز به مصاف هم رفتند تنگ آنها در بالای جدول با یکدیگر رقابت می کنند. نکته اول: ذوب آهن جدان – سایپا؛ یک بازی خونین که پیروز …

طبق گزارش ها شفاف، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نگه داشتن هشت بازی در روزهای 14 و 15 جولای برگزار شد و پرسپولیس و سپاهان نیز به مصاف هم رفتند تنگ آنها در بالای جدول با یکدیگر رقابت می کنند.

نکته اول: ذوب آهن جدان – سایپا؛ یک بازی خونین که پیروز نشد

یک بازی حساس ، حساس و جنجالی دو تیم در انتهای جدول برای نیفتادان به دلیل تصمیم جنجالی هیئت انضباطی و درخواست تجدیدنظر در مورد این بازی ، این دعوا یک تساوی است تا اینکه دو باشگاه ناشنوا شوند. نارنجی پوشان و پیکان بدون نتیجه مانده اند. در این مسابقه سایپا که می توانست برنده این مسابقه باشد ، نمی تواند با تیم فولاد ده نفره معامله کند تا مشخص شود که این تیم هنوز نتوانسته از زیر فشار یک بازی ماجراجویی با پیکان در مسائل فنی و روانی خارج شود. از طرف دیگر رفتار شهابا گردانا دروازه بان ذوب آهن بی نظیر بود. آلر سبزهای اصفهانی که باید از همان ابتدای خطا روی مهاجم سایپه با کارت قرمز داور روبرو می شدند ، چنان بحث و جدال به پا کرد که داور چهارم به داور مرکزی گفت خطای او قرمز نیست و کارت زرد نیست.

نکته دوم: ماشین آلات تبریز 3 – مس رفسنجان صفر؛ امیدهای بی اساس دوباره زنده شد

شاید تعداد کمی از مردم تصور می کردند که تیم ماشین سازی که هفته گذشته فقط بر روی کاغذ فرصت زنده ماندن داشت ، برابر مس رفسنجانی پیروز خواهد شد ، همانطور که تیم چغاری با اقتدار نشان داد ، هنوز امیدوار است که در لیگ بر روی همان مقاله باقی بماند. ساخت مکانیکی که در طول فصل جاری تغییرات زیادی داشته است کارکنان و مدیریت با نیاز به پیروزی در همه بازیهای آینده و شکست رقبای خود در انتهای جدول برای بقا در لیگ برتر مواجه است. در آن طرف میدان شاگردان محمد ربیعی قرار دارند که در بازی هفته گذشته مقابل فولاد به میدان رفتند کامبک آنها مقابل شاگردان علیرضا اکبرپور طلا گرفتند ، آنها فقط یک تیم بسته بودند.

نکته سوم: استقلال 2 – تراکتور ؛ آبی ها در بحران درگیری های داخلی به یک سهمیه نزدیک هستند
فرهاد مجیدی علی رغم اختلاف نظرش با مدیریت باشگاه تیمش ، بدون ارائه بازی تاکتیکی با پیروزی های شگفت انگیز ادامه می یابد ، بنابراین می تواند انتقادات خود را بیش از پیش با هزینه باشگاه و تیمش فریاد بزند. نکته مهم در اردوگاه آبی ، مداد قرمز روی نام است ووریا غفوری کاپیتان اول این تیم بود. مورد دیگر این است که مهدی قائدی در تعقیب است نمره گذاری او مصدوم شد و با درد بازی را ادامه داد. همچنین تیم استقلال مقابل تراکتورسازی تحت تأثیر مهدی قائدی موفق به کسب اعتماد به نفس روی یک گل به خودی شد و فیروز کریمی که همیشه نشان می داد در مقابل استقلال یک بازنده است ، باز هم نتوانست کاری مقابل تیم سابق انجام دهد. ادامه دادن. شاگردان مجیدی با پیروزی برابر تراکتور بسیار به کسب سهمیه نزدیک هستند. البته مجیدی از زمان و مکان بعد از بازی شکایت کرد و بار دیگر به شوخی گفت که هر وقت در مورد مشکلات تیمش صحبت کرد محروم شد. البته با وجود همه این مشکلات ، مجیدی هفته ای نیست که از مسئولان استقلال در مورد شرایط استقلال شکایت نکند.

نکته چهارم: پیکان یک – یک سپاهان؛ کاندیدای قهرمانی؟

دانش آموزان محرم برهنه وی که هفته گذشته نیز مقابل فولاد دو امتیاز از دست داد ، این بار با پیکان روبرو شد که مهارت خاصی در بازی دفاعی و حفظ نتایج دارد. این دانش آموزان گوزن کوهی آنها می توانستند پیش بیفتند اما در پایان سپاهان که نمی خواست خودش را از دور قهرمانی بیرون اندازد موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما گل سپاهان در شهر قدس جنجال ایجاد کرد و پیکانی اعتقاد جدی داشت که این گل آفساید است. میوه رسیده است. نکته ارزشمند دیگر این بازی این بود که قبل از شروع مسابقه برای برق ، ورزشگاه شهر قدس ناپدید شد و علی خسروی ناظر این مسابقه به مدت نیم ساعت در آسانسور این ورزشگاه گیر کرد. داور دستور داد مسابقه شروع شود زیرا هوا بدون صبر برای بازگشت برق روشن بود. پس از مسابقه ، جنجال داوری و اعتراضات پیکان اخبار در فضای مجازی ادامه یافت مستقر اینکه سامان فلاح برای این چهار بازیکن پیکان است نقشه ها او بود و سازندگان خودرو آنها نتوانستند از او استفاده کنند اما باشگاه پیکان گفت طبق اعلام سازمان لیگ ، این بازیکن مشکلی برای انکار ندارد.

نکته 5: گلها گهرسیرجان 2 – آلومینیوم از اراک ؛ ضرر اول آلیمنزور جلوی استاد
تیم گل گوهر که از دیدار برابر سرخابی بسیار ناامید شده بود ، این بار مخالف است دانش آموزان منصورها چهره دیگری نشان دادند. امیر قلعه نویی که شب قبل از بازی با مشکل مسمومیت روبرو شده بود ، برخلاف برخی اخبار نیمکت نشین بود و این بار تصمیم گرفت به جای استفاده از اتفاق واقعی در دو مورد گذشته ، از پشت تیم استفاده کند بازی ها. شکسته شده از جانب آهسته برای استفاده. این مسابقه بدون مشکل داوری پیش نرفت و منصوریان و تیم آلومینیوم به شدت به ضربه پنالتی گل گهر اعتراض کردند که منجر به گل دوم تیم شد و حتی منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی صراحتا گفت که تیمش را از دست داده است. این اولین شکست منصوریانو از تیم آلومینیوم بود و او سه امتیاز به مربی سابق خود از دست داد.

نکته ششم: پدیده یک – نفت صفر ، مسجد سلیمان ؛ دوباره فکر ، تابش ظاهر و فضل بدون سر و صدا از دست رفته است

مهدی رحمتی و تیمش علی رغم مشکلات مالکیتی که برای باشگاه پدیده پیش آمد ، توانستند از حاشیه ها به خوبی عبور کنند و اکنون تیم مشهدی توانست بی سر و صدا به متقاضیان نزدیک شود. در آن طرف میدان ، به نظر می رسد شاگردان محمود فکری در ورطه عدم دستیابی به نتیجه هستند. محمود فکری که هفته گذشته پس از از دست دادن خانه اش با طرفداران نفتی متعدد مسجد سلیمان درگیری لفظی داشت ، در یک کنفرانس خبری درباره شایعات جدایی خود گفت که اگر برخی از افراد بخواهند بدجنس باشند کار دشوار است. در صورت عدم تحویل در هفته های آینده ، نفت مسجدسلیمان ممکن است یکی از گزینه های خطر سقوط باشد.

نکته هفتم: صنعت نفت آبادان یک – یکی منسوجات مازندران. الهامی سرانجام شکایتی نکرد

برای تیم نساجی پیروزی در این مسابقه و نجات خود از تیم های سقوط بسیار مهم بود اما شاگردان الهامی خوش شانس بودند که نباختند و بازی را مساوی کردند. یکی از نکات قابل توجه در این مسابقه این بود که ساکت الهامی که در هفته های اخیر همیشه با دادگاه مخالف بوده است ، برای اولین بار با برگزاری جلسه مسابقه مخالفت نکرد ، بنابراین حتی در یک کنفرانس مطبوعاتی آن را پذیرفت. منسوجات با این نقاشی B سود جاده هم به جایی نرسید هنوز فانوس در دست او است و او در معرض خطر است.

نکته هشتم: صفر فولاد – صفر پرسپولیس؛ حمله گرم به پرسپولیس و تاکتیک های یحیی

گرمای اهواز و بازی در چمن های بلند اولین چیزی است که باید در مورد بازی شب گذشته دو سرخ در لیگ برتر نوشت. بازیکنان پرسپولیس که عادت به چنین داغی نداشتند دیشب اصلاً عملکرد مطلوبی از خود نشان ندادند و البته از نظر کار تیمی و تاکتیک نیز مانند گذشته حرف زیادی برای گفتن در مقابل شاگردان نکونام نداشتند. هفته یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت در این مسابقه در زمین نبود و بازی را از روی سکو تماشا می کرد اما شاید نکات منفی تیمش را بهتر درک کرده باشد. پرسپولیس که می توانست در صورت شکست فولاد جای خود را در بالای جدول حفظ کند ، قدر موقعیت خود را ندانست و روزی که سپاهان مقابل پیکان متوقف شد ، دو امتیاز از دست داد. جواد نکونام نیز در این دیدار محسن فروزان را هدایت کرد و هفته گذشته منجر به اشتباه وی شد کم شده او تیم خود را مقابل مس رفسنجان نشست تا نشان دهد در کار خود جدی است. نکونام هنوز شکایت دارد که در نیم فصل دوم بازی پیدا نمی کند و انتظار دارد هیئت داوران در هفته های پایانی لیگ از داوران باتجربه تری استفاده کند.


[ بازدید : 48 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 17 تير 1400 ] [ 11:05 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]