وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان

به وبگاه جامع تکنولوژی و کامپیوتر جهان خوش آمدید.

امنیت حاصل مشارکت جمعی است


به گزارش آژانس آنلاین یزد؛ سردار “عباسعلی بهدنی فرد” در مراسم افتتاح کلانتری شهر “شاهدیه” با حضور امام جمعه نماز ، نمایندگان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و اعضای شهر شاهدیه گفت: صلح و امنیت از مقوله ها هستند که برای جامعه بسیار مهم است که حفاظت از آن …

امنیت حاصل مشارکت جمعی است https://maanews.ir/امنیت-حاصل-مشارکت-جمعی-است/ اخبار ما Sat, 17 Jul 2021 21:12:18 0000 استان ها https://maanews.ir/امنیت-حاصل-مشارکت-جمعی-است/ به گزارش آژانس آنلاین یزد؛ سردار “عباسعلی بهدنی فرد” در مراسم افتتاح کلانتری شهر “شاهدیه” با حضور امام جمعه نماز ، نمایندگان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و اعضای شهر شاهدیه گفت: صلح و امنیت از مقوله ها هستند که برای جامعه بسیار مهم است که حفاظت از آن …

به گزارش آژانس آنلاین یزد؛ سردار “عباسعلی بهدنی فرد” در مراسم افتتاح کلانتری شهر “شاهدیه” با حضور امام جمعه نماز ، نمایندگان یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و اعضای شهر شاهدیه گفت: صلح و امنیت از مقوله ها هستند که برای جامعه بسیار مهم است که حفاظت از آن یک وظیفه عمومی است.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه مرهون تلاش های جهادی پلیس است ، افزود: بدون شک موفقیت های به دست آمده در برقراری نظم و امنیت در جامعه حاصل تلاش کارکنان ناجا و مشارکت همه اقشار مختلف است.

سردار بهدنی فرد با بیان اینکه کلانتری ها و ایست های بازرسی یک اورژانس پلیس هستند ، گفت: ایمنی مردم خط قرمز ما است و پلیس در برابر هرگونه ناامنی برخورد قاطع خواهد کرد.

یزد و اشکذر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفتند: مدیریت هوشمندانه و مقتدرانه در اجرای مأموریت ها از ویژگی های ناجا است.

“محمد صالح جوکار” در مراسم تحلیف کلانتری شهدیه گفت: امروز پلیس با بصیرت ، تفکر و حفظ ایمنی افراد در صحنه اجتماعی پلیس ولایت مدار است و در انجام مأموریت خود هوشمندانه و متفکرانه عمل می کند.

وی با تشریح وضعیت امنیتی در کشورهای مختلف جهان گفت: امنیت کشور نتیجه تلاش پلیس است ، زیرا افسران پلیس همیشه در همه مراسم ها و در شرایط بحرانی حضور دارند ، از سیستم خطوط قرمز دفاع می کنند و در شهادت “.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی سرانجام خاطرنشان کرد: حمایت از نیروی انتظامی از سیستم پشتیبانی می کند و مجلس شورای اسلامی به عنوان یک سرباز در این زمینه به این نیروی استانی خدمت می کند.

امنیت نتیجه مشارکت جمعی است

48


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 27 تير 1400 ] [ 12:00 ] [ Matthew ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]